کانال فونیکس چین، در گزارشی که از تهران تهیه کرده بود، سری به محل اردوی انتخابی تیم ملی سافت بال بانوان کشورمان زده است. فیلمی که در خبر می‌بینید به این مسئله و سوال خبرنگار چینی در رابطه با سفر تیم ملی به ایالات متحده و همچنین وضعیت حجاب دختران ورزشکار ایرانی می‌پردازد.

گروه جنگ نرم مشرق- کانال فونیکس چین، در گزارشی که از تهران تهیه کرده بود، سری به محل اردوی انتخابی تیم ملی سافت بال بانوان کشورمان زده است. سافت بال ورزشی است که بسیار شبیه بیس بال بوده و طرفداران زیادی در کشورهای مختلف به خصوص در آمریکا دارد. شبکه‌های چینی قبلا نیز علاقه خود به وضعیت حجاب دختران ورزشکار کشورمان را نشان داده بودند.

چندی پیش نیز سرپرست تیم کشتی ایالات متحده که به ایران سفر کرده بود، در مصاحبه‌ای، دیپلماسی ورزشی را بهترین دروازه ورود به ایران عنوان کرد.

فیلمی که در زیر می‌بینید به این مسئله و سوال خبرنگار چینی در رابطه با سفر تیم ملی به ایالات متحده و همچنین وضعیت حجاب دختران ورزشکار ایرانی می‌پردازد. آقایی که در فیلم حضور دارد و گویا از مسئولین است، با ذکر اینکه این ورزش از پوشیده‌ترین ورزش‌های بانوان در ایران است نسبت به سفر به آمریکا و مسابقه با تیم ملی این کشور ابراز علاقه می‌کند.