کد خبر 660889
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

یک مقام نظامی سوریه تسلط ارتش بر منطقه شیخ سعید حلب را نتیجه مهارت زیاد نظامیان سوری و متحدانش در جنگ خیابانی دانست و گفت: محله‌های السکری و العامریه نیز از حیث نظامی سقوط کرده و تروریست‌های آن در حال عقب نشینی هستند.

به گزارش مشرق، یک مقام نظامی سوریه اظهار داشت: ارتش سوریه و متحدانش پس از تسلط کامل بر منطقه شیخ سعید واقع در جنوب غرب محله های شرقی حلب در حال پیشروی به سوی السکری و العامریه هستند.
 
وی افزود: تسلط بر منطقه شیخ سعید از حیث نظامی به معنای سقوط نظامی محله های السکری و العامریه است که منجر به عقب نشینی  تروریست های حاضر در این 2 محله به صلاح الدین خواهد شد تا این منطقه عرصه درگیری های بعدی باشد.
 
این مقام نظامی سوریه درباره جزئیات سیطره ارتش سوریه و متحدانش بر شیخ سعید گفت: عملیات نظامی در شیخ سعید با حملات توپخانه ای آغاز شد که استحکامات تروریست ها را در داخل این منطقه در هم کوبید و ورود نیروهای پیاده را برای کاهش آمار تلفات آنها آسان کرد.
 
وی افزود: موقعیت جغرافیایی مرتفع شیخ سعید عملیات آزادسازی باقی محله ها را آسان خواهد کرد به گونه ای که این منطقه مرکز نظارت و رهگیری دقیق تر تحرکات تروریست ها خواهد بود.
 
سقوط نظامی محله‌های السکری و العامریه 
 
منبع مذکور تاکید کرد: طبیعت جغرافیایی پیچیده و تو در توی منطقه شیخ سعید می توانست پاکسازی آن را دشوار کند اما نیروهای مهاجم ارتش سوریه و متحدانش در این عملیات آموزش خاصی برای جنگ های خیابانی دیده اند و توانستند به راحتی این منطقه را تحت سیطره خود بگیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس