کد خبر 654084
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

شبکه تلویزیونی لبنانی« الجدید» اعلام کرد که رزمندگان مقاومت لبنان یک تجمع عناصر گروه تروریستی تکفیری« جبهه النصره» را درمنطقه ضهرالهوه در بلندی های شهرک عرسال در بقاع شمالی لبنان و نزدیک مرزهای سوریه هدف گرفتند.

 به گزارش مشرق، تلویزیون الجدید افزود، در این حمله که دیروز جمعه صورت گرفت، تعدادی از عناصر این گروه تروریستی تکفیری به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

گروه های تروریستی تکفیری به ویژه داعش و جبهه النصره بخش هایی از خاک لبنان در بلندی های شهرک های مرزی این کشور با سوریه از جمله عرسال را اشغال کرده اند.

ارتش و نیروهای مقاومت لبنان تاکنون به دلیل برخی مخالفت ها نتوانسته اند برای آزادسازی خاک اشغالی لبنان ازچنگ تروریست های تکفیری اقدام کنند اما بعداز سخنان ژنرال« میشل عون» رئیس جمهوری جدید لبنان انتظار می رود دست ارتش و نیروهای مقاومت و امنیتی لبنان باز شده باشد.

ژنرال عون در سخنرانی خود در مراسم سوگند ریاست جمهوری تاکید کرد که سیاست او مقابله با تروریست های تکفیری تا نابودی کامل آنها با استفاده از جنگ پیش دستانه و بازدارنده است.

درهمین حال برخی رسانه های لبنانی به نقل از خبرگزاری ترکیه آناتولی نوشته اند که لبنان از آوارگان سوری ساکن یک اردوگاه در شهرعکار در شمال لبنان خواسته است تا این اردوگاه را تخلیه کنند.

این خبرگزاری ادعا کرده که لبنان برای این آوارگان مهلت ده روزه تعیین کرده است.

روزنامه لبنانی الاخبار هم نوشت، نیروهای امنیتی ارتش لبنان یک شهروند لبنانی را که با ارتش صهیونیستی همکاری داشته است، در منطقه بقاع بازداشت کرده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس