کد خبر 1600502
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
حوادث

همزمان با اعلام نظریه پزشکی قانونی درباره مرگ مرد میانسال با قرص برنج، خانواده وی از عروسشان شکایت کردند.

به گزارش مشرق، اوایل سال گذشته خبر مرگ مرد میانسالی پشت فرمان خودرواش به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد مرد میانسال به همراه همسرش سوار بر خودرو در حال تردد از خیابانی در شمال تهران بوده که ناگهان حالش بد شده و جان باخته است.

همسر کوروش، متوفی در تحقیقات گفت: در مسیر رفتن به محل کارمان بودیم که همسرم حالش بد شد، به طوری که نمی توانست کنترل فرمان خودرو را حفظ کند و مدام تغییر مسیر می داد. به زحمت موفق شدیم خودرو را متوقف کرده و با اورژانس تماس گرفتم، اما وقتی رسیدند همسرم فوت کرده بود تصور می‌کنم سکته قلبی کرده باشد.

در حالی که زن میانسال چنین اظهاراتی داشت، خانواده کوروش مدعی شدند: پسرمان از نظر جسمی خوب بود و مشکلی نداشت و دلیلی ندارد که فوت کند. علت اصلی مرگ را بررسی کنید.

با توجه به مشکوک بودن مرگ کوروش و درخواست خانواده مرد میانسال، جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. با انجام آزمایشات متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ مصرف قرص برنج اعلام شد.

بدین ترتیب خانواده کوروش از عروسشان شکایت کرده و مدعی شدند که او در مرگ پسرشان نقش داشته است. با شکایت خانواده وی، به دستور بازپرس جنایی، همسر او بازداشت شد. زن میانسال در تحقیقات گفت: با همسرم اختلافی نداشتم و روز حادثه هم دعوا و درگیری نبود. نمی دانم چطور این اتفاق افتاده و احتمالاً شوهرم با خوردن قرص برنج قصد خودکشی داشته است.

به دستور بازپرس جنایی، زن میانسال به عنوان تنها مظنون پرونده مرگ شوهرش بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هوشنگ IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 14
    حالا فهمیدید زن هرگز عاشق قیافت نمی شه به جای اینکه خودتو بزک کنی مسخره بازی در بیاری برو پول در بیار ماشین خونه مغازه بخر بعد برو مخ بزن من نه قیافه دارم نه اخلاق اما پولدارم همه چیز دارم زنم هم به خاطر همین عاشقمه نه قیافه مزخرفم
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      7 0
      خاک بر سر اونا و شما با هم
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 0
      تواگه پولدار بودی میرفتی قیافه مزخرف و کج وکوله ات را درست میکردی!!قپی نیا
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 0
      خخخخخخخخخخ خیلی هم الواتی
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 0
      البته زنها اکثرا دنبال پول و شهرت مردان هستن مصداقش هم امیر مقصودلو معروف به تتلو که اکثر دخترها واسش غش میکنن
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 0
    عجب! معمولا کسی که میخاد خودکشی کنه قرص برنج خورده آروم میگیره تا قرص اثر کنه ، بلند نمیشه بره با ماشین و با زن توی شهر الکی بچرخه برای خرید یا دور دور کنه! این ادعا اصلن منطقی نیست
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    اینهمه بی تفاوتی یا بهتر بگم بی‌رحمی خودش سوال برانگیزه ، بر فرض که شوهرت قصد خودکشی داشته شما چجور همسر و زنی بودی که حتی از غم دل شوهرت و مکنونات درونی همسرت هیچگونه اطلاعی نداشتی؟ واگر اطلاع داشتی پس چطور برای منصرف کردنش هیچ تلاشی نکردی
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 0
    از روزی که پول ملی حتی از کاغذ هم بی ارزشتر شده و قیمت سکه سر به فلک کشیده،۹۰درصد زنان قصد گرفتن مهریه و طلاق هستند.ففط بیش از ۵۰ نفر از زنان بستگان ما در ۳ سال اخیر مهریه شان گرفته و با پول کلان با پسرهای جوان که تشنه پول ،خانه و ماشین هستند ازدواج کرده اند. مسوولین محترم،قضات عزیز ،این همه به زنان را تشویق به طلاق نکنید،این همه بچه بیگناه را از آغوش گرم خانواده محروم نکنید! اخیرا خیلی ها اذعان می کنند که متاسفانه در مراجع قضایی به جای دعوت به صلح و سازش ،زن را به اخذ مهریه و اخذ طلاق و نابودی خانواده تشویق می کنند که واقعا دور از انسانیت هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس