کد خبر 653681
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای نسبت به عواقب تکرار حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه نسبت به عواقب تکرار حمله رژیم صهیونیستی به مواضع خود هشدار داد.

ارتش سوریه اعلام کرد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی ظهر چهارشنبه در تجاوزی آشکار یکی از مواضع نظامی در حومه القنیطره را هدف حمله قرار دادند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای این تجاوز رژیم صهیونیستی را ناشی از موفقیت نیروهای سوری و گروه های دفاع مردمی در ناکام گذاشتن حمله گسترده تروریست های جبهه النصره به منطقه «حضر» و اطراف آن در حومه القنیطره طی صبح چهارشنبه دانست که در پی آن  ده ها تروریست کشته و تلفات سنگینی به سلاح ها و تجهیزات آنها وارد گردید.

ارتش سوریه همچنین اعلام کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی در راستای بالا بردن روحیه شکست خورده تروریست ها و سرپوش گذاشتن بر فرار آنها از صحنه نبرد صورت گرفته است.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین بر عزم خود برای ادامه نبرد با عوامل تروریستی اسرائیل شامل «داعش» و «جبهه النصره» و گروه های مرتبط با آنها تاکید کرده و نسبت به عواقب تکرار اینگونه تجاوزات هشدار داد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    همه اش شعار می ده این ارتش سوریه مگه سیستم ضد هوائی و موشک و غیره ندارید خوب اقدام کنید دیگه هر بار رژیم صهیونیستی حمله می کنه یا شاکتید یا بیانیه می دید اگه دفعه بعد حمله کنید جواب می دیم بی عرضه ها
  • ناشناس ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    صد باز زدند ,صدبار هشدار دادید .باز هم می زنند,باز هم فقط هشدار می دهید .همین
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    قبلا هم ده بار بیانیه صادر کرده.
  • مانترا ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    یا اینکه در مورد قابلیتهای سیستمهای پدافندی بخصوص این دوتا اخری اس 300و400که روسیه به سوریه داده یا خیلی اغراق شده یا پرسنل سوری اموزش ندیده وغیر حرفه ای هستند یا احتمال دیگری که بیشتر انتظار میره قرار ومدارهای مخفیانه روسها واسراییلیهاست چون نتانیاهو چند بار به روسیه سفر کرده ودر این مورد مذاکره کرده است
  • hamid reza rahimi ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    اگر مردم ایران بودن الان با بیل و کلنگ هم که شده میرفتن فلسطین و ریشه اسراییل میزدند من نمیدونم این مردم سوریه چیکار میکنند ؟ که باعث شده اینقدر فرسایشی بشه
  • سوخو قاتل داعش ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    ﺟﻨﮕﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺭﮊﯾﻢ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ ﺭﻭﺯ 23 ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﻣﺎﻩ ﻧﯿﺰ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻘﺮﻫﺎﯼ ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﺩﻣﺸﻖ ﺑﻪ ﻗﻨﯿﻄﺮﻩ ﻫﺪﻑ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻧﺪ . ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﭘﺪﺍﻓﻨﺪ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﯾﻪ ﺟﻨﮕﻨﺪﻩ ﻭ ﯾﮏ ﭘﻬﭙﺎﺩ ﻣﺘﺠﺎﻭﺯ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻏﺮﺏ ﺷﻬﺮﮎ ﺳﻌﺴﻊ ﺳﺮﻧﮕﻮﻥ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ بابا همین مشرق دیروز گفت که پدافند سوریه یک جنگنده و پهپاد رو سرتگون کرده ....... ولی اسرائيلی ها جیکشون در نیومد تا عابروشون نره !
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    من امریکا را به روسیه ترجیح میدم به همین خاطره روسیه دستش بااسراییل توی یک کاسه است
  • پویا ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    پیام این حمله مستقیماً با انتخاب ترامپ در ارتباطه ، فقط یک مقدار دقت کافیست ببینید به چه خاطر اسرائیل اینکار رو کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس