رسانه های اسراییلی از درخواست رسمی این رژیم از روسیه برای تعیین چهارچوب های جدید برای جلوگیری از بوجود امدن برخورد نظامی در آسمان سوریه خبر داده اند!

گروه جهان مشرق- رسانه های اسراییلی از درخواست رسمی این رژیم از روسیه برای تعیین چهارچوب های جدید برای جلوگیری از بوجود امدن برخورد نظامی در آسمان سوریه خبر داده اند!

اسراییل خواستار قرارداد جدیدی همکاری با روسیه در سوریه

بنابر این گزارش، این درخواست در پی استقرار گسترده سامانه های اس 300 و اس 400 جدید در شهرهای طرطوس، دمشق و لاذقیه از سوی روسیه صورت گرفته است. روزنامه روسی ازوویستا با اشاره به این درخواست آن را به دلیل نگرانی های اسراییل از هدف قرار گرفتن هواپیماها و پهپاد های شناسایی - جنگی این رژیم در آسمان سوریه در پی تحویل سامانه های جدید پدافند هوایی و با هدف تضمین امکان تجاوزهای مجدد هوایی به آسمان این کشور عنوان کرده است. لازم به ذکر است که طی دو ماه گذشته هواپیماهای اسراییلی بارها مواضع  نیروهای دولتی سوریه را در جریان نبردهای جاری در استان قنیطره واقع در مرز این کشور با سرزمینهای اشغالی با گروه های تروریستی تکفیری بمباران کرده بود. این امر موجب شد تا ارتش سوریه دو فروند هواپیمای اف 16 و بدون سرنشین اسراییلی را با سامانه پدافندی اس 200 هدف قرار داده و ساقط کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    قرارداد چی. یعنی اینا هیچ تابلو نیست که دستشون باهم تو یه کاره......
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    هدف قرار دادن اف 16 صحت نداشت
  • ایرانیم ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    خب آشغالها پس فکر میکنین اون سامانه ها واسه چی مستقر شدن؟ خب برا نابودی هواپیماهای متجاوز شما و آمریکا دیگه. اصلا شما تو آشمان سوریه چه غلطی میکنین که درگیری هم به وجود بیاد یا نیاد؟؟؟ فعلا که دم پوتین گرم. مرد و مردونه در کنار مقاومت ایستاده. خدا کنه که دیگه پای معامله در میون نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس