گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت رسمی ترور دو فعال رسانه ای سوری وابسته به معارضان دولت این کشور را در شهر اورفای ترکیه بر عهده گرفت.

گروه جهان مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت رسمی ترور دو فعال رسانه ای سوری وابسته به معارضان دولت این کشور را در شهر اورفای ترکیه بر عهده گرفت.

داعش مسئولیت ترور فعال رسانه ای سوری مقیم ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، در این بیانیه به ترور محمد الشیخ خلیل اهل رقه در شمال و محی الدین المصری ملقب به ابوحدو اهل حمص در شرق سوریه اشاره شده و علت آن را همکاری این دو با ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش عنوان کرده است. لازم به ذکر است که جسد محمد الشیخ خلیل یکی از مدیران سایت "الرقه تذبح بالصمت" که به افشای جنایات داعش در استان رقه در شمال سوریه می پردازد، در حالی در دفتر کارش در شهر اورفای ترکیه پیدا شد که سر از بدن وی جدا شده و دو روز از کشته شدنش می گذشت. جسد بیجان محی الدین المصری دیگر فعال معارض دولت سوریه و مخالف داعش نیز در حالی در شهر ریحانیه استان هاتای ترکیه کشف شد که بشدت شکنجه شده و دو گلوله به سر و صورت وی شلیک شده بود. لازم به ذکر است که محی الدین المصری در سالهای 2011 تا 2014 فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری "کتائب الفاروق" زیرمموعه ارتش آزاد بود و مشارکت فعالی در جنایات دو سال نخست تشکیل این گروه علیه مردم و نیروهای دولتی سوریه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس