تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در تهران

رئیس پلیس راهور تهران با تشریح تمهیدات پلیس راهنمایی رانندگی در روز تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان گفت: محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ صبح در محدوده حلقه اول اجرا می‌شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران در روز تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: از شرق تهران محدودیت حلقه اول از خیابان ولیعصر (عج)، محدودیت ترافیکی حلقه دوم از میدان فردوسی و محدودیت ترافیکی حلقه سوم از بزرگراه امام علی و دماوند آغاز می‌شود. از غرب تهران نیز محدودیت حلقه اول از خیابان آزادی تقاطع زارع آغاز می‌شود و بر این اساس پلیس به هیچ عنوان اجازه تردد را به خودروهای عبور در خیابان کارگر نخواهد داد. حلقه دوم از محدوده نواب و آزادی آغاز شده و حلقه سوم نیز مربوط به سه راه فرودگاه است.

وی ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی از شمال تهران در حلقه اول از خیابان کارگر و بلوار کشاورز و خیابان کریمخان، در حلقه دوم از خیابان فاطمی و در حلقه سوم از میدان گل‌ها و گمنام آغاز می‌شود. از محدوده جنوب نیز محدودیت‌ها در حلقه اول از خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری، در حلقه دوم از لبافی‌نژاد و در حلقه سوم از خیابان جمهوری شکل می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ صبح در محدوده حلقه اول اجرا خواهد شد اظهار کرد: توقف خودروها از ساعت ۲۴ امشب در داخل محدوده حلقه اول یعنی از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه ممنوع است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس