کد خبر 640661
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۶

منابع رسانه ای سوری عصر روز گذشته از استقرار ناوگروه نظامی ارتش چین در بندر طرطوس سوریه خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع رسانه ای سوری عصر روز گذشته از استقرار ناوگروه نظامی ارتش چین در بندر طرطوس سوریه خبر داده اند.

ناو نظامی چینی در طرطوس سوریه لنگر انداخت

بنابر این گزارش، این ناوگروه بنام Ma’anshan با شماره شناسایی Type 054 ﻭ  شماره سریال 525 از نوع موشک انداز بوده و حامل رادارهای مدرن کاشف هوایی، دریایی و زیر دریایی، 8 لانچر موشک های ضد کشتی C-803 و موشکهای پدافند هوایی مدرن به همراه توپ سنگین دریایی 324 م.م می باشد و وظیفه حفاظت از بنادر در مقابل حملات هوایی و دریایی دشمن متجاوز را بر عهده خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این ناو گروه موشک انداز با هدف دیدار عادی از بندی طرطوس سوریه در آن حاضر شده و یا در واکنش به طرح مشترک ائتلاف مبارزه با تروریسم تکفیری متشکل از ایران، روسیه، سوریه، لبنان، عراق و چین برای جلوگیری از تجاوز احتمالی نظامی آمریکا علیه سوریه در حمایت از گروه های القاعده و داعش صورت گرفته است. طی روزهای اخیر نیز سه ناوگروه روسی در بنادر لاذقیه و طرطوس سوریه مستقر شده اند. همچنین روسیه از استقرار سیستم های پدافند هوایی اس 300 و اس 400 در دمشق، لاذقیه و طرطوس خبر داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    چینیها ترسوتر از این حرفها هستن مطمئنا دو سه روزه برمیگردن. میدان سوریه رفتن هم دل شیر میخواد
  • ali ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    اخرش جنگ نیابتی تبدیل میشه به جنگ و درگیری مستقیم دولت ها و کشورها یا صاحب الزمان دنیا رو از دسیسه بزرگی که صهیونیستها واسش چیدند نجات بده
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    سه ناوگروه اشتباه است زیرا هر ناو گروه یعنی چند ناو/ استقرار سه ناو جدید در بندر طرطوس صحیح است دو ناو روسی و همین ناو چینی.
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    به نظر من در قالب ائتلاف با روسیه است. اینکه یک ناو فرستاده بخاطر همان محافظه کاری همیشگی چین است. در صورت بروز درگیری بعیده درگیر بشه.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    باید ایغورهای خودشون که به داعش پیوستن رو جمع کنن
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    اگر هم کاری نکند وجودشون فشار میاره برای امریکا و میتونیم بدون هیچ توافق تحمیلی از سوی غرب سریع تر از شر تروریست ها خلاص بشیم!!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    اگر هم کاری نکند وجودشون فشار میاره برای امریکا و میتونیم بدون هیچ توافق تحمیلی از سوی غرب سریع تر از شر تروریست ها خلاص بشیم!!
  • صفایی ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    این خود یک جنگ روانی علیه آمریکا و نوکرانش است و تآثیر خوبی دارد.
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    ایغورها ترکان اصیل هستند که با نژادپرستی که ترکیه ترک زبان برای قوم ترک به راه انداخته و در حمایت از مثلا آرمانهای ترکی و زیر برند گرگهای خاکستری و با همکاری ترکهای ترکیه در نقاط مختلف جهان اقدامات تروریستی میکنند که نمونه همین سوریه میباشد اعضای گروه های قومی و کشوری داعشی گرگهای خاکستری تروریست از تاتارها ایغور ترکمن ازبک قرقیز قزاق اذربایجان جمهوری ترکیه ترکمن مغول استان ترکی نشین شینجیانگ چین که دولت مرکزی چین با از دستشون آسی شده اینها با محوریت برتر بودن نژاد قوم ترک و اینکه نسلشان از انسان نیست و از گرگ میباشد در توهماتی که اثارش مشخص هست به سر میبرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس