کد خبر 629133
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی اخیرا مجازاتهای جمعی فلسطینیان به خصوص اشغال اراضی و خاکبرداری از زمین‌های زراعی و تخریب خانه‌ها را تشدید کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که از زمان روی کار آمدن آویگدور لیبرمن وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی، اعمال مجازات جمعی علیه فلسطینیان تشدید شده است.
 
بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی ده ها هکتار از اراضی زراعی فلسطینیان را خاکبرداری کرده و راه های اصلی 6 روستا در جنوب نابلس را با خاکریز و بلوک های سیمانی مسدود کرده است.
 
این بیانیه می افزاید که کابینه نتانیاهو بر خلاف شعارهای تو خالی که درباره آمادگی برای مذاکرات و صلح سر می دهد اما هر روز با اقدامات خود فرصت های مذاکرات بر اساس اصل راه حل دو دولت را نابود می کند.
 
وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود از تداوم سکوت جامعه جهانی در برابر این مجازات های جمعی و علنی علیه فلسطینیان بی دفاع با وجود درخواست های مکرر برای اقدام بین المللی جدی جهت تامین حمایت بین المللی از ملت فلسطین، ابراز شگفتی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس