کد خبر 633586
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

« اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان این که « تهدید اصلی ایران است» ، جنگ رودرو با حزب الله لبنان را بعید دانست اما این ادعا را تکرار کرد که اگر جنگی شروع شود، پیروزی قاطع اسرائیل واضح خواهد بود.

 به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، لیبرمن در گفت وگو با شبکه بیستم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: اگر جنگی شروع شود ، شروع کننده آن اسرائیل نخواهد بود.

وی افزود: «سید حسن نصرالله » دبیرکل حزب الله اکنون سرگرم جنگ موجود در خاک سوریه است و بنابر این بعید است جنگی بین ما و حزب الله شروع شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: اگر جنگی شروع شود، شکست و نتایج جنگ دوم علیه لبنان ( جنگ 33 روزه تابستان سال 2006) تکرار نخواهد شد.

لیبرمن ادعا کرد: در خصوص نوار غزه و جنبش حماس هم نظر من روشن است، هرگونه رویاروئی آینده با پیروزی قاطع و روشن ما پایان خواهد یافت و تردیدی در آن نیست و کسی در پایان جنگ سوال نخواهد که برنده چه طرفی است.

وی، جمهوری اسلامی ایران را تهدید و خطر اصلی برای رژیم صهیونیستی و جهان دانست و مدعی شد: ایران موشک های بالستیک تولید می کند که این نقض آشکار قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که ایران هولوکاست را انکار کرده است.

وی افزود: ایران بندهای توافق هسته ای با شش کشور بزرگ را نقض نکرده اما گزینه های ممکن را برای خود حفظ کرده است.

لیبرمن اضافه کرد:اسرائیل در مقابل، آماده رویاروئی با هرگونه احتمال و در همه شرایط است.
« عاموس یادلین» رئیس سابق شعبه امنیت نظامی رژیم صهیونیستی و رئیس کنونی موسسه مطالعات امنیت ملی این رژیم گفت: اسرائیل برای جنگ آینده با حزب الله آماده است و می تواند شامل دفاع فعال، دفاع سلبی و یا حمله هجومی باشد.

وی در عین حال افزود: حزب الله قدرت نظامی بزرگی است که اسرائیل را تهدید می کند اما بدون شک این تهدید وجودی نیست بلکه یک تهدید راهبردی است.

یادلین اضافه کرد: اسرائیل باید برای شکست دادن حزب الله آماده باشد اما می دانیم که جنگ آینده بسیار سخت تر از جنگ تابستان سال 2006 علیه لبنان خواهد بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس