رهبر جنبش انصارالله یمن در مصاحبه‌ای گفت که مردم یمن انتظار نداشتند سعودی ها تا این سطح وحشی و جنایتکار باشند.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه رای الیوم؛ رهبر جنبش انصار الله یمن با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به یمن تاکید کرد مردم یمن انتظار نداشتند سعودی ها در این سطح وحشی و جنایتکار باشند.

روزنامه «رای الیوم» چاپ لندن نوشت عبدالملک الحوثی در گفتگو با نشریه یمنی «مقاربات سیاسیه» [رویکردهای سیاسی] گفت عربستان سعودی و مزدورانش می خواهند آنچه را که از طریق جنگ نتوانسته اند به آن دست یابند، از طریق مذاکره و گفت و گو محقق سازند.

وی گفت قبل از تجاوز عربستان سعودی به یمن، کشور ما تهدیدی برای هیچ کس به حساب نمی آمد و همه گروه های سیاسی در گفت‌وگو های سوئیس حضور داشتند و با همه توان برای حل مشکل تلاش می کردند.

عبدالملک افزود جنگی که «ائتلاف عربی» به سرکردگی عربستان سعودی آغاز کرد، برای مردم یمن غافلگیرکننده بود و اگر مردم ما چنین تجاوزگری وحشیانه و جنایتکارانه را پیش بینی می کردند، برای دفاع از خود، خاک و آزادی شان، بهتر و قوی تر آماده می شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مختار ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    ولی ما از قبل هم میدونستیم
  • صادق ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    به یمنی ها باید توجه داد تامیتوانند.راه وحدت داخلی راباقبایل بیشتر هموار کنند ومخفیانه بدور ازچشم عوامل عربستان این کاررا شرع کنند.واگروعده امتیازاتی باشه بهتره برای خلاصی ازدست شیاطین وهابی وابسته به غرب که رحم وانسانیت بدورندبرای رسیدن به وحدت تلاش وکوشش کنند.واینده ازان درستکاران است.انشاالله
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    سعودی صهیونست همانند سایر صهیونیستها ابلیس مجسم یا همان ابلیس زاده است.
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    ظاهراً حوثی ها هم خیلی به داخل خاک عربستان نفوذ کردن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس