کد خبر 615242
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

در ادامه نبرد حلب، معبر «جیش‌الفتح» در جنوب حلب (راموسه) عملا بسته شده؛ دانشکده های نظامی دیشب زیر آتش سنگین هوایی تقریبا تخریب شد و راموسه زیر آتش ارتش سوریه و تک تیراندازهاست و مسلحین امکان تردد ندارند.

 به گزارش مشرق، جنگنده‌های روسی و سوری، توپخانه و موشک‌های جبهه مقاومت به شدت مواضع ائتلاف تروریستی جیش‌الفتح را در اطراف منطقه «الراموسه» و دانشکده‌های نظامی در  جنوب حلب هدف قرار می دهند.

از شب گذشته شدت حملات جنگنده‌ها به حدی سنگین بود که تعداد زیادی از ساختمان‌های دانشکده‌های نظامی نابود و تمامی مناطق آتش گرفته شد.

در 12 ساعت گذشته شدت حملات هوایی جنگنده‌های روسی به قدری سنگین بود که تروریست‌ها حتی از معبرهای نظامی کوچک باز شده امکان نقل و انتقال محدود را به شرق شهر حلب نداشتند.

عناصر تروریستی دو روز قبل توانستند با حملات سنگین به صورت بسیار محدود به شرق شهر حلب نفوذ کنند اما آتش سنگین توپخانه و حملات هوایی از ادامه این روند جلوگیری کرد و همان شکست محاصره شکننده را به حالت قبل بازگرداند.

ارتباط تروریست‌ها در حالی با شرق شهر حلب دوباره قطع شده که علاوه بر حملات هوایی و توپخانه، تک تیراندازهای نیروهای مقاومت نیز اجازه کوچک‌ترین تحرک به تروریست‌ها را نمی‌دهند.

عملیات زمینی برای بازپس‌گیری مناطق اشغال شده در جنوب غرب شهر حلب تا لحظه تنطیم این گزارش شروع نشده و در حال حاضر نیروهای مقاومت از جمله فدائیان فلسطین، حزب الله لبنان و عراق، ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و مستشاران ایرانی در محور های مشخص شده مستقر شده اند.

در عین حال گروهی از تروریست‌ها درصدد بودند حومه غربی کارخانه سیمان در مجاورت منطقه الراموسه مین‌گذاری کنند که در کمین نیروهای مقاومت افتادند و تمامی آنها در این درگیری‌ها کشته شدند.

ارتفاعات «حد، موته، المشرفه» و حدود 30 درصد مجتمع 1070 هم چنان در اشغال تروریست‌ها است.

گاراژ منطقه راهبردی الراموسه و تمامی دانشکده‌های نظامی زیر آتش سنگین قرار دارند و همین موضوع باعث شده تروریست‌ها توان تثبیت مواضع در این مناطق را نداشته باشند و ماندن آنها در این محور بسیار سخت شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    ای کاش می شد یک هواپیمای باری را مسلح بکنیم و از ارتفاع 21 هزارپایی عبه تروریست ها را در عامریه و خانطومان و العیس با بمبهای نقطه زن و سقوط آزاد سر فرصت و با آرامش و دقت بکوبیم. باور کنید خرجش زیاد نمی شود اما وحوش زیادی به جهنم فرستاده می شدند. خیلی هم خوب می شد که نیروهای ویژه را به عمق اینها نفوذ می دادیم و هر روز تعداد زیادی از نیروهای وحوش را بدون سر و صدا از آمارشان خارج می کردیم. اینطور کار آموزی عملی هم برای هنرجویان نیروهای ویژه درست می کردیم و افراد کار آزموده ای برای نبرد های بزرگ آینده بدست می آمد.
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    چرا ارتش سوریه هیچ وقت از تاکتیک مین گذاری استفاده نمیکند تا جلوی هجوم های یکباره ی تکفیریهای نجس را بگیرد؟ در حالیکه با کمک پهپادها میدانند که قرار است از چه نقاطی مورد حمله قرار بگیرند باید آن نقاط را مین گذاری کنند.
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    روسها باید از بمبی به نام باران فولاد استفاده کنند تا کار را یکسره نمابند سریع اعلام کنید که این کار را انجام دهند علت را نمبدانم اگر از این بمبها استفاده شود تمام تکفیریها در تمام خاک سوریه یا کشته وزخمی ویا تسلیم خواهند شد
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    چرا نظرات مرا پخش نمی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس