کد خبر 614281
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

در حالی که درگیری‌های شدید جبهه جنوب غرب حلب با شدت تمام دنبال می‌شود، جنگنده‌های سوریه و روسیه مناطق دانشکده‌های نظامی را به شدت بمباران کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری العهد، جنگنده‌های سوریه و روسیه مواضع گروه‌های مسلح را در جنوب حلب به شدت بمباران کردند.

در حملات هوایی، تجهیزات تروریست‌ها در مناطق کفرناها، الأتارب، خان طومان، أورم الکبرى، الزربه، خلصه، ومحوطه دانشکده‌های نظامی هدف قرار گرفت.

خبرنگار شبکه خبری المیادین، نیز گزارش داد که درگیری‌های سنگین در جبهه جنوبی غربی در شهر حلب به شدت ادامه دارد.

گروه‌های مسلح طی شب گذشته و بعد از 6 روز حمله سنگین و دادن 500 کشته منطقه دانشکده‌های نظامی در جنوب حلب را به دست گرفتند و توانستند یک گذرگاه نظامی باریک برای ارتباط به محله‌های شرق حلب باز کنند. ارتش سوریه بر این باریکه کنترل آتش دارد و تحرکات تروریست‌ها را هدف قرار می‌دهد.

شبکه خبری الجزیره، مدعی شد که اولین محموله کمک برای گروه‌های مسلح در محله‌های شرقی حلب، ارسال شده است.

از سوی دیگر منابع خبری اعلام کردند که گروه تروریستی جبهه النصره در حومه غربی درعا واقع در جنوب سوریه مواضع خود را تخلیه کرده است.

همچنین در حمله ارتش سوریه در لاذقیه 16 تن از عناصر گروه تروریستی احرار الشام کشته شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    موقعی که می گویند توازن قوا برقرار است منظور تعداد نیروها و تجهیزات دو طرف یک اندازه است در این زمان پیشروی در هر نقطه به معنی عقب نشینی در مواضع دیگر است مثلا تصرف نبل و الزهرا در عوض واگذاری خان طومان و چند روستای دیگر این چیزی است که ما در سوریه می بینیم- تکلیف سوریه را باید در شهر الباب جستجو کنید این شهر بسیار استراتژیک تر از حلب است من قبلا هم بارها گفته ام ولی چاپ نمیشه امریکا دنبال خود شهر حلب نیست بلکه دنبال شهر الباب در حلب است تا سومین کانتون کردی جدامانده را به هم وصل کرده و زمینه اعلام استقلال کردها را در سوریه فراهم اورد اردوغان هم می دانید تجزیه ترکیه را به قیمت حیات ننگین خود و فرزندش قبول کرده و یک کودتای ساختگی هم به راه انداخت ایران هم این مطلب را پوشش نمی دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس