کد خبر 1596939
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

به گزارش مشرق، عابدینی، فعال رسانه در توئیتی با هشتگ افول آمریکا نوشت:

رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار کارگران به اعتراف برخی تحلیگران غربی مبنی بر افول اعتبار ۲٠٠ ساله امریکا اشاره کردند.

شاید اشاره به مقاله نشریه نیوزویک باشد که تصریح کرد: آمریکا دو قرن طول کشید تا به هژمونی جهانی دست یابد، دستاوردی که در دو دهه آن را از دست داد.

آمریکا هژمونی جهانی خود را طی ۲ دهه از دست داد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • hop IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 0
    این مطلب کاملا درسته اکثر این نوع ابرقدرتها بیشتر از اینکه توسط دیگر ابرقدرتها یا از خارج نابود بشن از داخل فرو میریزن دقیقا واسه شوروی هم همین اتفاق افتاد اون موقع هم کسی باورش نمیشد شوروی بدون جنگ و تقابل مستقیم با آمریکا به این راحتی فروبریزه ولی این مطلب یه تلنگر واسه خود ما هم هست ما بعد 2000 سال تونستیم بلند بشیم و یه قدرت منطقه ای و شاید در آینده جهانی بشیم اونم با پرچم حق طلبی و عدالت ولی متاسفانه طی 20 سال گذشته داریم روز به روز از عدالت اجتماعی در داخل دور و دورتر میشیم و این فاصله طبقاتی میتونه همه تلاش ما برای رسیدن به جایگاه واقعیمون رو تحت تاثیر قرار بده و ما هم گرفتار ریزش از درون بشیم باید همین قدر که برای آمریکا حرف میزنیم لاقل فکر خودمون هم باشیم!
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 1
    امریکا مثل اسراییل به زودی محو می شود
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: غزه و یمن ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    آمریکا روزگار بدتر از اسراییل را تجربه خواهد کرد
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    1 0
    پوتین هم همین ارزیابیهای اشتباه رو کرد که باعث شد به یک کشور کوچتر از خودش حمله کنه و به جای دو هفته ، دو سال در یک جنگ تمام عیار گیر کنه و ده بار بگه اتم میزنم و نمیزنه و خودش رو لوث میکنه ، عابدینی ، بجای چرخیدن توی فضای مجازی ، یکم وقت بزار برو کتابخونه برای مطالعه تاریخ . ابرقدرتهای پیروز در جنگ دوم جهانی ، گوشت هم رو بخورن ، استخون هم رو دور نمیندازن . دعواها سر منافع هست نه هژومونی . فکر کردی اینقدر احمقن که به جون هم بیوفتن تا یه چنتا کشور گشنه و تازه به دوران رسیده صاب دنیا بشن ؟ تغییر هژومونی ، عزیز جان ، به این سادگی و سریعی که ما در دنیای خودمون تصور میکنیم نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس