کد خبر 609365
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: کسب سه برد در المپیک برای ما ایده‌آل است و پیش‌بینی می‌کنم نوشاد و نیما به جمع 32 بازیکن برتر راه پیدا کنند.

به گزارش مشرق، جمیل لطفه الله نسبی در مورد شرایط آمادگی بازیکنان پیش از المپیک اظهار داشت: اردوی خوبی را در چین پشت سر گذاشتیم و در مسابقات کره و ژاپن هم بچه‌ها خوب کار کردند و باعث شد رنکینگ نوشاد صعود داشته باشد. هرچند نیما سه پله سقوط کرد، اما بازیکنان هم سطح او بیش از 20 پله سقوط داشتند.

خوشبختانه در اردوی تهران هم با حضور چند بازیکن کره‌ای تمرینات خوب و شادابی را پشت سر گذاشته‌ایم و از لحاظ بدنی و روحی در سطح بالایی قرار دارند. به خصوص نوشاد که اعتماد به نفس و خود باوری خود را پیدا کرده است. با انگیزه بسیار بالایی تمرین می‌کند و ضعف‌های تاکتیکی‌اش بیشتر شده است.

وی در مورد پیش‌بینی اش از نتایج بازیکنان در المپیک ریو عنوان کرد: اگر بتوانیم در این دوره سه برد را کسب کنیم برای ما ایده‌آل خواهد بود. در دور مقدماتی رنکینگ‌ها پایین است، اما در جدل اصلی نفرات برتر دنیا قرار دارند و باید برای رسیدن به مرحله حذفی باید نفرات زیر 100 جهان را ببرند. پیش بینی خود من این است که هر دو به جمع 32 بازیکن صعود کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در مورد برگزاری جام صلح و دوستی گفت: مسابقات خوبی بود. به دلیل فشار تمرینات بچه‌ها 100 درصد آمادگی را نداشتند، اما چیزهایی که از آنها خواسته بودیم را به اجرا گذاشتند.

وی در مورد کم تجربگی نیما برای حضور در المپیک گفت: اولین حضور هم حسن دارد و هم عیب.حُسن اش این است که در اولین حضور چندان توقعی از شما وجود ندارد و فشار روحی و روانی کمتر است و ناشناخته بودن می‌تواند حریفان را به دردسر بیاندازد، اما عیب آن هم اینکه همین کم تجربگی و عدم آشنایی به فضا ممکن است روی شما تاثیر بگذارد.

لطف الله نسبی در مورد اینکه برخلاف نوشاد و نیما عالمیان، ندا شهسواری بدون مربی می‌رود، گفت: من در جریان پیگیری‌های فدراسیون هستم و می‌دانم که چقدر تلاش کردند این اتفاق بیفتد، اما تاکنون نشده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس