کد خبر 608913
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

سرمربی تیم ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران، گفت: اگر شمشیربازان ما به جمع هشت نفر برتر المپیک راه پیدا کنند، برای ما مدال المپیک محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، پیمان فخری درباره شرایط دو سابریست  المپیکی ایران، اظهار کرد: هر آن چه که تا الان لازم بود، انجام  دادیم. دوره‌های بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اردوهای آمادگی قابل قبولی را برگزار کردیم. با بهترین‌های دنیا اردو داشتیم و قطعاً در فاصله باقی‌ مانده تا  المپیک هم به شرایط ایده‌آل‌تر نزدیک می‌شویم.

سرمربی تیم ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران درباره اردوی عابدینی و پاکدامن در آلمان، گفت: اردوی خوبی بود. پیش از این هم یک اردو در مسکو داشتیم، اما اردوی آلمان خیلی خوب بود و عابدینی نمایش قابل قبولی داشت و موفق شد چندین قهرمان جهان را شکست دهد. شمشیربازی ایران به قدری خوب شده است که قدرت‌های برتر دنیا روی شمشیربازان ما حساب می‌کنند.

او درباره  المپیک نیز، خاطر نشان کرد: مطمئناً مجتبی قدر المپیک را می‌داند  و آنقدر شمشیرباز بزرگی است که در دومین تجربه  المپیکی‌اش اهمیت این رقابت‌ها را درک می‌کند. عابدینی حدود دو سال است که شبانه‌روز تمرین می‌کند و وقت زیادی برای تمرین کردن می‌گذارد.

فخری در ادامه افزود: علی پاکدامن در یک سال گذشته جهش فوق‌العاده‌ای داشت و دور از تصور کار کرد. او روز به روز بهتر شد و حالا به آرامی وارد جمع بزرگان دنیا می‌شود. البته هنوز کم تجربه است، اما در مسابقه‌های اخیر خوب ظاهر شده است. هر دوی این شمشیربازان تلاش خود را می‌کنند و آنچه که مهم است این که آنها تا کنون نهایت تلاش خود را کرده‌اند. در المپیک هم هر کسی با آمادگی  کامل بیاید، موفق می‌شود.

سرمربی تیم ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در باره نتایج شمشیربازان در  المپیک گفت: مطمئناً اگر بچه‌ها جزو هشت نفر برتر باشند، برای ما مدال المپیک محسوب می‌شود . شرایط واقعاً سخت است به طوریکه پنج قهرمان جهان تاکنون سهمیه نگرفته‌اند.

او در پایان گفت: از وزارت ورزش  و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که در این مدت انجام داده‌اند، تشکر می‌کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس