کد خبر 607255
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

شمشیرباز المپیکی اسلحه سابر ایران با تاکید بر اینکه با مربی ایرانی خود در ریو بزرگی خواهد کرد، گفت: از حالا خود را در فینال المپیک می بینم اگر روز، روز من باشد.

به گزارش مشرق، مجتبی عابدینی با بیان اینکه از امروز همراه با علی پاکدامن آخرین مرحله تمریناتش برای حضور در بازی های المپیک را آغاز می کند اظهار داشت: بعد از اتمام اردوی تدارکاتی در آلمان و سه روز استراحت این اردو را برگزار می کنیم که به صورت متمرکز تا زمان اعزام به برزیل ادامه خواهد داشت.

وی در رابطه با اردوی یک هفته ای آلمان که با حضور بازیکنان المپیکی این کشور همراه با کشورهای روسیه، آمریکا، اوکراین، بلغارستان، گرجستان و ژاپن برگزار شد خاطرنشان کرد: بهترین اردویی بود که در آستانه اعزام به المپیک می توانستیم داشته باشیم. خیلی از المپیکی ها در این اردو حاضر شده بودند و همین موضوع روی کیفیت تمرینات تاثیر زیادی گذاشت. حضور من و پاکدامن هم در اردوی تمرینی آلمان تاثیر مثبت خود را  به همراه داشت چرا که با تمریناتی که در این اردو داشتیم به آمادگی کامل و صددرصد رسیدیم، حداقل در مورد خودم این اطمینان را دارم.

این شمشیرباز المپیکی کشورمان تاکید کرد: در شرایطی هستم که کمتر به فکر تمرین و آماده شدن هستم و بیشتر به مسابقاتم در المپیک فکر می کنم چون برای من همه چیز مهیاست تا المپیک آغاز شود و به مصاف حریفانم در این رویداد بروم.

عابدینی در بخشی از این گفتگو با بیان اینکه شمشیربازی ایران با پیمان فخری به عنوان یک مربی ایرانی صاحب دو سهمیه المپیک شد گفت: فخری یکی از بهترین مربیان حال حاضر شمشیربازی دنیاست، اگر چنین نبود سرمربی فرانسوی تیم روسیه و همچنین سرمربی آمریکا از وی درخواست اردوی مشترک نمی کردند، من و حتی خود آقای فخری سالیان سال با مربی خارجی کار کردیم اما سهمیه المپیک نگرفتیم اما امروز شمشیربازی اسلحه سابر با مربی ایرانی خود به مرحله ای رسیده که دو سهمیه المپیک دارد.

وی که تجربه حضور در المپیک لندن هم در اختیار دارد، تاکید کرد که قطعا با مربی ایرانی خود در المپیک بزرگی خواهد کرد.

مجتبی عابدینی تصریح کرد: پیش بینی عملکرد در المپیک سخت تر از هر رویداد دیگر است اما اگر روز، روز من باشد به فینال هم راه پیدا خواهم کرد چون آمادگی خیلی بالایی دارم، در آلمان رقابت هایم برگزار شد که طی آن توانستم حریفان المپیکی خود را شکست داده و سوم شدم. من از حالا خود را در فینال المپیک می بینم اگر روز روز من باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    ایشاالله که روز روزت باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس