کریم انصاری فرد با یک بی احتیاطی در دقیقه 13 دیدار با لوادیاکوس با کارت قرمز مستقیم داوری روبرو شد که پیش از این نشان داده بود از هیچ خطایی نمی گذرد.

اخراج مهاجم ملی‌پوش ایرانی بعد از 9 هزار دقیقه +فیلمگروه ورزشی مشرق – کریم انصاری فرد را باید لژیونر بدشانس این هفته فوتبال ایران در آن سوی آبها دانست. مهاجمی که در فصل جاری فوتبال یونان درخشیده و 7 گل به ثمر رسانده است.

مهاجم نوک پانیونیوس قصد داشت با شماره 11 در دیدار خانگی تیمش برابر لوادیاکوس هم بدرخشد؛ اما بی احتیاطی او پشت محوطه جریمه حریف و زدن یک تکل روی زانوی مدافع لوادیا سبب شد تا داور مسابقه یوناس دلفاکیس بی درنگ او را با کارت قرمز از زمین اخراج کند. (فیلم صحنه اخراج کریم انصاری فرد از زمین)

پس از این بود که پانیو 77 دقیقه 10 نفره از لوادیا میزبانی کرد و 2-0 شکست خورد.

* آخرین اخراج کریم کی بود؟
آخرین بار کریم انصاری فرد - همیشه خوش اخلاق – در ایستگاه دوم لیگ برتر یازدهم با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شده بود. یکشنبه 16 مردادماه سال 90 کریم تک گل تساوی سایپا برابر شهرداری تبریز را به ثمر رسانده بود که با نظر احمد صالحی – دو دقیقه بعد از گلزنی – در دقیقه 90 همراه نبی الله باقری‌ها از زمین اخراج شد. از آن دیدار دقیقا 4 سال و 6 ماه و 22 روز می گذرد.

انصاری فرد پس از آن برای سایپا(2549)پرسپولیس(2010)و تراکتورسازی(2344 ) دقیقه بازی کرد اما هرگز رنگ کارت قرمز را ندید. کریم سپس 678 دقیقه در اوساسونا و آدلانته لیگا اسپانیا توپ زد و البته 1201 دقیقه برای پانیونیوس در لیگ برتر یونان تا اینکه از زمین اخراج شد.

 در واقع انصاری فرد بعد از اینکه توسط احمد صاحی در آخرین دقیقه دیدار سایپا و شهرداری تبریز(یازدهمین دوره لیگ برتر) از زمین اخراج شده بود؛ 8 هزار و 782 دقیقه دیگر بازی کرد تا اینکه خطایش بر روی مدافع لوادیاکوس از نگاه یوناس دلفاکیس قابل بخشش نبود.

* 4 بازی، 4 اخراجی و 27 کارت زرد
اما یوناس دلفاکیس داوری که کریم انصاری فرد را با کارت قرمز مستقیم خود اخراج کرد چه عملکردی در آخرین قضاوت های خود داشته است؟

مهاجم ملی پوش ایرانی بعد از 9 هزار دقیقه اخراج شد
دلفاکیس در 4 دیداری  که اخیرا قضاوت کرده با احتساب کارت قرمزی که به انصاری فرد نشان داده؛ تعداد اخراجی هایش را به عدد چهار رساند تا نشان دهد در هر دیدار حداقل یک نفر را مستحق اخراج از زمین دانسته است!

این داور کاملا جدی، در هفته شانزدهم لیگ برتر یونان به مدافع همین تیم لوادیاکوس – تریپوتسریس- در دقایق 45 و 72 کارت زرد داد تا در تقابل با آترومیتوس تیمش ده نفره بازی را به پایان برساند.

یوناس در ایستگاه 22 رقابت‌ها هم دو کارت زرد پی در پی به زکا پرتغالی از تیم سرشناس پاناتینایکوس نشان داد تا میزبان تیم جیانینا در دقیقه 40 ده نفره شود. هر چند که در نهایت پانا 3-0 حریفش را شکست داد.

صابون دلفاکیس چند روز قبل در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به تن AEK آتن هم خورد. این داور  در دقایق 27 و 32 دو اخطار پشت سر هم به باکاکیس از AEK نشان داد تا این تیم سرشناس در تقابل با ایراکیلیس "زود" ده نفره شود.

البته از شانس خوش یوناس نماینده سرشناس شهر آتن یا یک بازیکن کمتر هم 4-1 پیروز میدان شد. و البته قربانی آخر جدیت یوناس کریم انصاری فرد بود. هر چند که خود کریم هم انصافا بی احتیاطی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس