کد خبر 517177
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

محمدرضا موهبتی گفت: طبق هماهنگی قرار است از اخر هفته دوباره جلوی دوربین «فیلسوف های احمق» بروم و اخرین سکانس هایم را در کنار بازیگران تازه اضافه شده فیلم بازی کنم.

به گزارش مشرق، محمدرضا موهبتی بازیگر جوان فیلم سینمایی«فیلسوفهای احمق» درخصوص اخرین وضعیت این فیلم گفت: طبق هماهنگی قرار است از اخر هفته دوباره جلوی دوربین «فیلسوف های احمق» بروم و اخرین سکانس هایم را در کنار بازیگران تازه اضافه شده فیلم بازی کنم.

وی درخصوص نقشش در این فیلم گفت: که نقش پسر یک یهودی پولدار را بازی می کند که بسیار بی عرضه است که هوای فیلمسازی به سرش می زند و تمامی پولهای پدرش را خرج ساخت فیلمهای ضد ایرانی می کند که هم برای خودش و هم پدرش دردسرهایی را ایجاد می کند .

موهبتی در خصوص اتنخابش در این فیلم گفت: چند سالی کار تتاتر و صحنه می کردم و بصورت تصادفی در یکی از اجراها با چاری برخورد داشتم و او  این فرصت را در اختیار من گذاشت تا در این فیلم بازی کنم .

وی ادامه داد: که سیروس میمنت نقش پدرش را بازی کرده است و در سکانسهایی با مهدی باقربیگی هم بازی بوده و قرار است این هفته هم مقابل مهدی صباحی  . شهره لرستانی . ثنا صادقی . ارژنگ امیرفضلی . گیتی معینی و فتعلی اویسی سکانسهای جوابیه فیلم توهین امیز پیامبر ( برایت از مسلمین ) را به جلوی دوربین ببرند .

 موهبتی گفت: این فیلم فضای کمدی متفاوتی دارد که فانتزی بودن ان کار بازی بازیگران را سخت کرده است . امیدواریم تلاش ما در این فیلم به ثمر برسد و نتیجه کار خوب شود و مورد رضایت مردم قرار بگیرد. موهبتی همچنان می گوید که برادرش علیرضا موهبتی هم خواننده است و طبق هماهنگی در حال اماده سازی یک اهنگ حماسی برای این فیلم است . 

این بازیگر در خصوص نقش بازیگران تازه اضافه شدن فیلم گفت: مهدی صباحی قرار است دراین فیلم نقش سام باسیل کارگردان فیلم موهن برایت از مسلمین که به پیامبر اسلام توهین کرد را بازی کند و من هم سرمایه گذار این فیلم توهین امیز هستم که به تهیه کنندگی تری جونز کشیش ساخته می شود . 

گفتنی است عوامل این فیلم عبارت اند از: کارگردان : سعید چاری تهیه کننده : سید جواد هاشمی . فیلمنامه : ثنا صادقی _ مدیر فیلمبرداری : حسین ملکی _ مجری طرح : محمد ازادی مهربانی _ مدیر تولید : سید محمد پاچناری _ طراح گریم :جنان صدفی

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس