به گزارش مشرق، اسماعیلی، وزیر ارشاد در توئیتی نوشت:

در آستانه آغاز بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی ایران ومنطقه، با حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، ضمن ارزیابی و بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه، تاکید کردم:

عزم ما رونق روزافزون حوزه کودک و نوجوان است و به ناشران، نویسندگان و فعالان این حوزه اطمینان می‌دهم که از آثار آن‌ها حمایت جدی خواهیم کرد.

راهبرد دیگر ما «دسترسی ارزان» مردم به آثار و خدمات فرهنگی است. به همین سبب، افزایش ظرفیت تولید کاغذ را در دستور کار داریم و با افتتاح یک کارخانه پیشرفته، تولید کاغذ تحریر را به بیش از ۱۳۰ هزار تن خواهیم رساند.

این گامی مهم برای کاهش بهای کتاب و هزینه‌های ناشران عزیزمان است.

گام مهم وزارت ارشاد برای کاهش بهای کتاب و هزینه‌های ناشران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    1 6
    تو که اینقدر مخ و باهوشی کاش چندهزار درخت بکاری که فقط جهت تولید کاغذ باشند و اعلام خبرش قطعا 50درصد بهای کتاب رو کاهش میده چه رسد به افتتاح کارخانه تولید کاغذ از همون درخت ها! یعنی زرنگ باشید خوب آب بدین تا سال آینده قطعا اثراتش در بازار کتاب مشاهده خواهد شد درحالیکه کارخانه کذایی شما تا تعیین بودجه و تصویب و طرح و جانمایی و بعد مرحله ی افتتاح طرح و اونوقت اجراش که ماشاالله کمتر ده سال وقت نمی بره و بعد هم تازه نصف بودجه اش صاحب کارخونه میبره صرف کارهای خیر سود ده مثل خرید مسکن میکنه و خلاصه قطعا به نتیجه نمیرسه
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      1 2
      دیوانه
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    2 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس