کد خبر 494538
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳

در آستانه دیدار تیم ملی آلمان مقابل هلند، بازیکنان بایرن در رختکن این تیم سر بسر روبن گذاشتند.

به گزارش مشرق، در دیداری دوستانه تیم ملی آلمان سه‌شنبه هفته آینده در شهر هانوفر میزبان هلند خواهد بود. توماس مولر که همراه با مانشافت در اردو بسر می‌برد امروز در نشستی با حضور خبرنگاران شرکت کرد.
یکی از سوال‌هایی که از او شد این بود که در حال حاضر شخصی مثل آرین روبن هلندی که تیمش از صعود به یورو2016 فرانسه بازمانده است، میان هم‌تیمی‌های بایرنی‌اش چه وضعیت و روحیه‌ای دارد. بعد از طرح این سوال بطور دقیق‌تر از مولر سوال شد که آیا در این مورد با روبن شوخی می‌کنند و سر بسرش می‌گذارند؟ مولر هم پاسخ داد:" بله. اگر حالا نه، پس کی؟!"
مولر در مورد تفاوت و شباهت های بازی برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، گفت:" ما در بایرن بازیکنان ‏ملی پوش زیادی داریم و زمان بیشتری برای تمرین. همیشه با همان بازیکنان تمرین می کنیم.‏
در تیم ملی، بستگی به بازیکنان انتخاب شده دارد و زمان کمتری برای جا افتادن در کنار هم داریم. به ‏دلیل فرصت کمتر تمرین، تیم از تاکتیکی متغیر است اما سطح هر دو تیم یکسان است."‏
گفتنی است شاگردان لوو جمعه شب نیز در پاریس یک بازی دوستانه مقابل فرانسه برگزار خواهند کرد و به همین منظور از دوشنبه در شهر مونیخ اردو زده‌اند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس