کد خبر 487978
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

بعد از حذف چلسی و آرسنال، تیم فوتبال منچستر یونایتد نیز با قبول شکست برابر میدلزبورو از رقابتهای جام اتحادیه انگلیس کنار رفت.

منچستر یونایتد هم حذف شدبه گزارش مشرق، رقابتهای فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس بامداد امروز پنجشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های منچستر یونایتد و میدلزبورو ادامه یافت. در این بازی که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد شیاطین سرخ در ضربات پنالتی 3 بر یک مغلوب حریف خود شدند تا از گردونه مسابقات کنار بروند.

جدال  دو تیم در وقت معمول 90 دقیقه بدون گل خاتمه یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا ضربات پنالتی تکلیف این بازی را روشن کند که در نهایت شاگردان فن خال توسط رونی، کریک و اشلی یانگ سه ضربه خود را هدر دادند و در ورزشگاه اولدترافورد 3 بر یک مغلوب شدند.

در دیگر دیدارها لیورپول با مربیگری یورگن کلوپ، مربی آلمانی جدیدش  عاقبت به برتری در یک مسابقه رسید و برنده شد. تیم آنفیلدی مقابل بورنموت یک بر صفر برنده شد.سلین دقیقه 17 تک گل بازی را زد.

منچسترسیتی موفق شد 5 بر یک کریستال پالاس را شکست دهد. بونی 22، دی برون 44، ایناچو 59،

یحیی توره 76(پنالتی) و گرسیا 90 برای سیتی ها گلزنی کردند. در حالیکه دقیقه 89 تک کل کریستال پالاس زده شد.

 همچنین ساوتهمپتون 2 بر یک از سد آستون ویلا عبور کرد.یوشیدا 51 و گرازیانو پله  77 برای ساوتهمپتون ، سینکلر 1+90(پنالتی) برای ویلا گل زدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس