کد خبر 490535
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

سرمربی شیاطین سرخ در آستانه بازی با زسکا در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر تأکید کرد برای تبدیل کردن شیاطین سرخ به تیمی قدرتمند نیاز به زمان دارد.

فن‌خال: تیتر بزنید «فن‌خال باز هم زمان خواست»
به گزارش مشرق، لوئیز فن‌خال در خصوص بازی خانگی امشب (سه‌شنبه) تیمش مقابل زسکا مسکوی روسیه در دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما یعنی بازیکنان، مربی و کادرفنی سخت در حال تلاش هستیم تا آن بازی تماشایی معروف منچستر را به نمایش بگذاریم، ولی با توجه به ریتمی که لیگ برتر دارد کارمان برای پیشرفت دشوار است. این موضوع هم نه تنها در مورد ما بلکه در مورد تیم‌های دیگر هم صدق می‌کند. در این لیگ هر تیمی می‌تواند مقابل تیم‌های دیگر به برتری برسد یا شکست بخورد. نمی‌دانم شاید پیشرفت کردن در لیگ برتر کمی دشوارتر باشد، ولی ما در تلاش برای بالا بردن سطح کیفی تیم هستیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم تاریخ‌سازی کنیم، ولی این زمان بر است. این را قبلاً گفته‌ام و نمی‌توانم برای خودم تکرار کنم، مگر اینکه تیتر بزنید «فن‌خال باز هم زمان خواست». تاکنون همیشه تیم در حال پیشرفت بوده است. برای شما رسانه‌ها باید یادآوری کنم که می‌گفتید «دفاع، دفاع، این مشکل منچستر است»، اما من چنین اعتقادی ندارم، چون سازماندهی دفاعی از حمله شروع می‌شود. ما در حال حاضر بهترین خط دفاعی لیگ (به طور مشترک با آرسنال) را داریم. شما می‌گویید که ما توانایی حمله کردن نداریم. نه این حقیقت ندارد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در تکمیل صحبت‌های خود عنوان کرد: مشکل گل نزدن ما در فرایندی که در پیش گرفته‌ایم، مقطعی است. ما حتی به صدر جدول لیگ برتر هم رسیدیم، ولی حالا در مقطع بعدی هستیم که در گلزنی به مشکل خورده‌ایم. فوتبال هم یعنی گل زدن. به هر حال فوتبال یک فرایند یا خلق موقعیت گل نیست، بلکه این گلزنی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. بنابراین باید از این حیث پیشرفت کنیم و سخت در حال کار کردن روی این موضوع هستیم.

فن‌خال تأکید کرد: امیدواریم و البته باید مقابل زسکا گلزنی کنیم. هر چند می‌دانیم کار سختی در پیش داریم، چرا که زسکا تیم سازمان یافته خوبی است. فکر می‌کنم زسکا حتی از کریستال پالاس هم بیشتر دفاعی بازی کند، اما باید به گل برسیم. به همین خاطر همانند همیشه نیاز به حمایت هواداران‌مان داریم. امیدوارم هواداران از بازیکنان خود به خوبی حمایت کنند. از هواداران‌مان خیلی رضایت دارم، چون همواره پشت ما بوده‌اند و امیدوارم در بازی مقابل زسکا در اولدترافورد بار دیگر یار دوازدهم ما باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس