عضو کمیسیون ویژه برجام با اشاره به اینکه از همه تیم‌های مذاکره‌کننده ایران در طول۱۲سال گذشته برای بررسی برجام دعوت شده، اظهار داشت: اولین جلسه کمیسیون با حضور رئیس مجلس برای بررسی برجام برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش در خصوص جلسه امروز کمیسیون ویژه برجام گفت: در جلسه امروز مقرر شد اعضای کمیسیون بازدیدی از سایت نطنز، فردو، آب سنگین اراک، رآکتور تهران و UCF اصفهان و برخی صنایع نظامی داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد در محل سایت ها و مراکز مختلف با کارشناسان امر جلسات بررسی برجام در موضوعات مختلف را برگزار کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مقرر شد از تیم های مذاکره کننده ایران که طی ۱۲ سال گذشته با طرف غربی در پرونده هسته ای مذاکره کرده‌اند، دعوت کنیم تا در جریان سوابق مذاکرات قرار گرفته و از نظرات کارشناسی آنان راجع به برجام استفاده کنیم.

عضو کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولین جلسه کمیسیون در هفته آینده با حضور علی لاریجانی با عنوان رئیس مجلس و دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی که در برهه ای از تاریخ مذاکرات مسئولیت این امر را برعهده داشته است، برگزار شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس