کد خبر 456154
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

مدیرعامل سپاهان گفت: این آن فولادی نیست که طی چند سال اخیر سراغ داشته‌ایم و واقعا تیمی نبود که بتواند ما را اذیت کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان شب گذشته پس از 9 پیروزی پیاپی در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر سرانجام مقابل فولادخوزستان متوقف شد تا طلسم این تیم شکسته شود.

بر همین اساس با اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان در خصوص این دیدار و البته مسائل دیگر مربوط به باشگاه اصفهانی گفت‌وگویی را انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانیم.

*پس از 9 برد پیاپی سرانجام سپاهان مقابل فولاد متوقف شد.

از لحاظ آماری درست است که بردهای ما متوقف شد اما از لحاظ فوتبالی سپاهان یکی از بهترین بازی‌های خود را در چند فصل اخیر به نمایش گذاشت و این شکل بازی امیدواری‌های زیادی را به ما داد تا در فصل جاری لیگ برتر و حتی در لیگ قهرمانان آسیا در حد یک مدعی خودمان را نشان دهیم و بتوانیم حرف برای گفتن داشته باشیم. در واقع شکل بازی ما مطلوب بود و فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و به لحاظ فنی با وجود اینکه تعداد زیادی از بازیکنان خود را نداشتیم قابلیت‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و نشان دادیم می‌توانیم جزو یکی از مدعیان باشیم.

*به عنوان مدیرعامل سابق فولاد و فردی که فولادی‌ها با او اولین قهرمانی خود را جشن گرفتند در دیدار شب گذشته مقابل تیم سابق خود قرار گرفتید. دلتان برای فولاد تنگ نشده بود؟

قبل از آغاز مسابقه دیدارهایی با دوستان سابق داشتیم. دلم هم برای فولاد تنگ نشده بود و الان دلم برای سپاهان تنگ می‌شود البته دوست دارم تمام فوتبال کشور قدرتمند باشد که در این صورت رقابت بالا گرفته و این موضوع می‌تواند تاثیر مثبت خود را حتی در سپاهان و در تمام فوتبال ایران بگذارد. هرچند که فولاد را آنطور که باید باشد،‌ در این مسابقه ندیدم.

*فولاد چرا در فصل اخیر نتوانسته نتایج لازم را کسب کند؟

این سؤال را از مسئولان فولاد بپرسید. این آن فولادی نیست که طی چند سال اخیر سراغ داشته‌ایم و واقعا تیمی نبود که بتواند ما را اذیت کند.

*با این حال پس از 9 مسابقه شما را متوقف کرد.

به نتیجه کاری نداریم. من به لحاظ فنی می‌گویم. در دیدارهای گذشته هم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن بیشتر از فولاد ما را اذیت کردند. فولاد طی یک دهه گذشته از قطب‌های فوتبال ایران بوده اما در قابلیت‌های فنی‌اش نتوانست امیدواری ایجاد کند که البته امیدوارم این موضوع به خاطر تغییر و تحول و پوست‌اندازی این تیم باشد. در کل در دیدار دیشب خیلی سرتر از فولاد بودیم.

*موضوع پادوانی و پریرا به کجا رسید. گفته بودیم تا آخر هفته به این دو بازیکن فرصت می‌دهید تا مشکل خود را حل کنند.

همین طور است. ما تا آخر امشب منتظر می‌مانیم تا مشکلات این دو بازیکن حل شود. در غیر این صورت فردا جلسه‌ای را با کادر فنی و هیأت رئیسه سپاهان برگزار خواهیم کرد.

فارس: از آخرین اقدامات برای رفع مشکل این دو بازیکن برزیلی صحبت می‌کنید؟

در حال حاضر فقط باید فیفا قبول کند و تا پنجره نقل و انتقالات را برای حل این مشکل باز کند که تا الان این موضوع را قبول نکرده است.

*اما فردوسی‌پور در 90 گفت که حتی در نقل و انتقال این بازیکن پولشویی انجام شده و شاید یک باشگاه مجازی در برزیل برای ترانسفر اینطور بازیکنان ایجاد شده است.

ما در برزیل نیستیم که این مسائل را بدانیم بلکه با اسناد و مدارک کار داریم.

*احتمال سند سازی در این موضوع را نمی‌دهید. شاید با این کار حتی مسئولان فوتبال کشور را هم دور زده باشند.

وقتی این اسناد را فدراسیون فوتبال برزیل تائید کرده و سپس به تائید فیفا رسیده است دیگر چه دور زدنی. ما به لحاظ اسناد و مدارک مشکلی نداریم و این باشگاه برزیلی که می‌گویید قبل از ما به نفت و فولاد بازیکن داده و حتی به کشورهای عربی نیز بازیکن ترانسفر کرده است. به طور مثال پادوانی قبل از اینکه به ایران بیاید در قطر بازی می‌کرد.

*با این وضعیت شاید با این دو بازیکن قطع همکاری شود؟

ما تصمیم‌گیری در مورد پادوانی و پریرا را منوط کرده‌ایم به تعیین تکلیف آنها. بر همین اساس فردا جلساتی را برگزار کرده و به این نتیجه خواهیم رسید که آیا برای این دو بازیکن تا نیم‌فصل منتظر بمانیم یا اینکه تصمیم دیگری بگیریم. اگر قائمشهر به نتیجه‌ای برسیم که مشکل حل خواهد شد در غیر این صورت در جلسه فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد. نمی‌توان در مورد این موضوع پیش‌بینی خاصی انجام داد یا قصاص قبل از جنایت کرد.

*می‌توانیم موضوع را گاف بزرگ سپاهان بدانیم؟

این موضوع گاف نیست بلکه مشکلی رخ داد و آن این بود یک مدرک دیر ارسال شد که این موضوع می‌تواند یک قصور عمد یا غیرعمد باشد.

*موضوع جدایی شریفی و حاج‌صفی به کجا رسید. گفته می‌شود این دو بازیکن از لیگ‌های اروپایی پیشنهاد دارند.

خیر.این موضوع فقط یک بحث غیررسمی بوده و ما از هیچ باشگاه خارجی برای این دو بازیکن درخواست رسمی نداشتیم.

*اگر این دو بازیکن هم بروند به نظر می‌رسد سپاهان با مشکلات جدیدی روبرو خواهد شد.

ما باشگاه را بر اساس زمانبندی و مقتضیات زمانی مدیریت می‌کنیم.

*از محرم نویدکیا خبر جدیدی نشد؟

کاری به مسائل غیرفوتبالی نداریم و هنوز امیدواریم او فوتبالی به میادین برگردد. هر چند که در مجموعه داخلی خودمان سعی می‌کنیم مشکلات را ورزشی و فوتبالی حل کنیم.

*فرکی سرمربی سپاهان نیز گفته بود هواداران سپاهان، این تیم اصفهانی را تشویق کنند و خیلی در حمایت از بازیکنان با جزئیات برخورد نکنند.

خودم در ورزشگاه بودم و چیزی که دیدم این بود که هواداران تیم را تشویق می‌کردند که البته شاید افراد خاصی هم تشویق شدند اما محرم هم جزو تیم است. با این حال حرف آقای فرکی را قبول دارم چون چیزی که برای ما مهم به شمار می‌رود موفقیت سپاهان است و محرم هم تا وقتی در سپاهان است مورد حمایت هواداران قرار می‌گیرد. با این حال چیزی که من دیدم حمایت همه جانبه در مورد کل تیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلالی ترین استقلالی دنیا ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    دلتنگش نباش فدراسیون هواشو داره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس