کد خبر 456862
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

حسین فرکی و برانکو ایوانکوویچ علیرغم سرنوشت متفاوتشان در جدول لیگ‌برتر با بدشانسی های بزرگی دست و پنجه نرم می‌ کنند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ در قعر جا خوش کرده و البته سرمربی کروات پرسپولیس در طول 4 هفته اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است؛ از محرومیت و مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار در طول این بازی ها تا به اینجا و اشتباهات سریالی داوران علیه سرخپوشان. به این دو مساله بی دقتی شاگردان برانکو در به سرانجام رساندن موقعیت ها را نیز اضافه کنید تا از رتبه ای که پرسپولیس در آن حضور دارد زیاد متعجب نشوید.

حسین فرکی نیز علیرغم اینکه تیمش را در صدرجدول می‌ بیند، این روزها با مشکلات فراوانی دست به گریبان است؛ خبر محرومیت پریرا و پادووانی که به دلیل اقدام دیر مسوولان برای صدور مجوز بازی قادر به همراهی این تیم نخواهند بود از یک سو و مشکلاتی که پیرامون حضور محرم نویدکیا از سوی دیگر کافی بود تا سپاهان هم لیگ پانزدهم را با تنشی جدی آغاز کند.  ذهن سرمربی سپاهان این روزها با خبرهای دیگری نیز درگیر است و آن نیز مربوط به جدایی احتمالی احسان حاج‌صفی و مهدی شریفی است که گفته می‌ شود از تیم های آلمانی و اتریشی پیشنهاد جدی دریافت کرده اند و امکان جدایی شان وجود دارد.

با این شرایط این دو مربی را می‌ توان جزو بدشانس های لیگ پانزدهم تا به اینجای فصل نامید؛ 2 مربی با سرنوشتی متفاوت، یکی در صدر و دیگری در قعر به امید بازگشت به لیگ.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس