کد خبر 452538
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

خبرنگار آمریکایی یک روزنامه یهودی حامی اسرائیل که اخیرا ویزای سفر به ایران را دریافت کرده نخستین گزارش خود را از سفر به این کشور در روز سه شنبه منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از گاردین، خبرنگار آمریکایی یک روزنامه یهودی حامی اسرائیل که اخیرا ویزای سفر به ایران را دریافت کرده نخستین گزارش خود را از سفر به این کشور در روز سه شنبه منتشر کرد.

لری کولر اِسِس خبرنگار نشریه فوروارد Forward می گوید نخستین خبرنگار یک نشریه یهودی حامی اسرائیل است که از زمان انقلاب 1979 در تهران گذرنامه سفر به این کشور را دریافت کرده است.

 جین ایسنر، سردبیر نشریه فوروارد گفت: کولر اِسِس سال ها برای دریافت گذرنامه ایران تلاش کرده بود. ایسنر گفت زمانی که کولر گذرنامه هفت روزه ایران را دریافت کرد، این روزنامه مشتاق بود گزارش هایی درباره موضوعات مهم در جامعه یهودیان همانند تأثیر توافق  هسته ای  نقش ایران در منطقه خاورمیانه منتشر کند. ایسنر در مطلبی در نشریه فوروارد به خوانندگان آن اطمینان داد که بحث ها در ارتباط با توافق هسته ای "برای یهودیان آمریکا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است."

کولر اسس قبل از انقلاب اسلامی چند سالی در ایران به عنوان معلم زبان انگلیسی زندگی کرده است. کولر اسس نوشته است: " هیچ کسی در ایران چیز دلگرم کننده ای درباره یک دولت یهودی نداشت."

برای اطمینان از امنیت کولر اسس، مقامات نشریه فوروارد منتظر ماندند تا او به آمریکا باز گردد و سپس اعلام کردند او در حال تهیه گزارش در ایران بوده است. نخستین گزارش او در حال ترجمه به زبان عبری است و روز جمعه منتشر خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    خبرنگا یهودی امریکای سعودی داعش القاعدی
  • اهوازی ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    معنی این رفتارها چیه؟این کارها با مذاکرات هسته ای چه تناسبی دارد؟مگه دشمنی ها تمام شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس