کد خبر 451150
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

سرمربی ۴۵ ساله آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا ۲۵ بازیکن را با خود به تفلیس می‌برد، جایی که تیمش در دیدار سوپرجام اروپا باید با سویا دیدار کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال بارسلونا، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سویا، قهرمان لیگ اروپا سه‌شنبه شب در دیدار سوپرجام اروپا در تفلیس به مصاف هم می‌روند.

بارسلونا در تور پیش‌فصل خود پنج بازی دوستانه برگزار کرد و این اولین محک جدی کاتالان‌ها در آستانه شروع فصل جدید لالیگاست.

لوئیس انریکه برای این دیدار و سفر به پایتخت گرجستان نام 25 بازیکن را اعلام کرد که تنها غایب این بازی نیمار، مهاجم برزیلی‌اش است که به دلیل مبتلا شدن به ویروس اوریون به مدت دو هفته از میادین به دور خواهد بود و در کنار این بازی دو دیدار رفت و برگشت مقابل اتلتیک بیلبائو در سوپرجام اسپانیا را از دست خواهد داد.

اسامی بازیکنان بارسا برای سفر به تفلیس به شرح زیر است:

مارک آندره تراِشتگن، کلودیو براوو، جوردی ماسیپ، داگلاس پریرا دو سانتوس، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنی آلوز، پدرو، آندرس اینیستا، لوئیز سوارز، لیونل مسی، رافینیا، خاویر ماسچرانو، مارک بارترا، ساندرو رامیرز، مونیر الحدادی، جوردی آلبا، سرخیو روبرتو، آدریانو، توماس فرمائلن، ژرمی متئو، آلن حلیلوویچ، الیکس ویدال و آردا توران.

از این میان آدریانو، داگلاس و جوردی آلبا به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند ولی بارسلونا را همراهی می‌کنند. ویدال و توران، خریدهای جدید بارسا هم به خاطر ممنوعیت بارسلونا از استفاده از بازیکنان جدیدش تا شروع سال 2016 نمی‌توانند در دیدار سوپرجام اروپا به میدان بروند.

بارسلونایی‌ها دوشنبه صبح راهی تفلیس می‌شوند و پس از رسیدن به پایتخت گرجستان آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار مقابل سوپا انجام خواهند داد. بازی دو تیم در ساعت 23:15 سه‌شنبه در ورزشگاه بوریس پایچادزه برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس