کد خبر 452816
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

مهاجم بارسلونا تاکید کرد تصمیمش برای ترک کردن لیورپول درست بوده است.

به گزارش مشرق،‌  لوییس سوارز تابستان سال گذشته از لیورپول راهی بارسلونا شد و در این تیم درخشید. او در پایان فصل توانست با کاتالان‌ها سه‌گانه لیگ فوتبال اسپانیا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

سوارز سه سال و نیم در ترکیب لیورپول به میدان رفت و توانست در دل هواداران برای خودش جایگاهی دست و پا کند اما به یک‌باره تصمیم به ترک آنفیلد گرفت. او در ترکیب بارسلونا هم در 43 بازی موفق به زدن 25 گل طی فصل گذشته شد.

سوارز در مورد ترک لیورپول گفت: اینکه لیورپول را ترک کردم و به بارسلونا پیوستم یکی از تصمیم‌های درست زندگی‌ام بود. اینکه بتوانم با بارسلونا در جام‌های مختلف قهرمان شوم، یکی از دلایل خروجم از لیورپول بود. از نظر خانوادگی و پیش از کسب جام‌های زیاد با بارسلونا هم پیوستنم به این تیم تصمیمی درست بود. از بودن در این تیم خوشحالم و می‌دانم که در بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کنم.

سوارز که فصل گذشته سه‌گانه را با آبی و اناری‌ها فتح کرد، در سوپرکاپ اروپا هم موفق شد با شکست سویا، جام قهرمانی را کسب کند. او حالا در آستانه کسب سوپرکاپ اسپانیا هم قرار دارد.

مهاجم پیشین لیورپول و آژاکس در این رابطه هم گفت: اگر به تعدادی از بازیکنان بزرگ باشگاه بارسلونا نگاه کنید، می‌بینید که آنها در فصول پیاپی توانسته‌اند عناوین قهرمانی را کسب کنند. هدف من هم همین است و می‌خواهم در فصل‌های پیش‌رو، جام‌های زیادی به دست آورم. از قهرمانی‌های مختلف در فصل گذشته لذت زیادی بردم و این فصل به دنبال چالش‌های جدیدی هستم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس