کاپیتان پیشین شیاطین سرخ به مسئولان تیم قدیمی‌اش درباره از دست دادن دروازه‌بان اسپانیایی این و فروش آن به رئال‌مادرید هشدار داد.

به گزارش مشرق، ریو فردیناند، مدافع میانی و کاپیتان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد یکی از مخالفان سرسخت فروش داوید دخه‌آ، دروازه‌بان شیاطین سرخ به رئال مادرید است و تاوان این کار را برای تیم قدیمی‌اش سنگین می‌‌داند.

به نظر مدافع پیشین تیم ملی انگلیس انتقال دخه‌آ، کسی که از پایان فصل گذشته تاکنون شایعاتی ضدونقیضی درباره رفتنش به رئال مادرید شنیده می‌شود، می‌تواند منجر به ناکامی پرافتخارترین تیم جزیره در تصاحب عنوانی شود که آخرین بار سال 2013 موفق به کسب آن شد.

فردیناند در گفت‌و‌گو با نشریه سان انگلیس، با ابراز امیدواری نسبت به ماندن دخه‌آ در اولدترافورد گفت: اگر منچستریونایتد داوید دخه‌آ را از دست بدهد، باید رقابت در کورس کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را فراموش کند.

فردیناند ادامه داد: برای تیمی مانند منچستریونایتد پذیرفتنی نیست که به دروازه‌بانی در حد داوید دخه‌آ اجازه رفتن بدهد، چون پولی که رئال مادرید می‌خواهد بابت خریدنش بپردازد نبود او و کم شدن شانس تیم برای کسب جام را جبران نمی‌کند.

شیاطین سرخ در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر بدون حضور دخه‌آ که نیمکت‌نشین شده بود، توانست در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر از سد تاتنهام بگذرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس