کد خبر 449687
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت:‌ ما تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را به ایران بازگردانیم.

به گزارش مشرق، امیر شمسایی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نفت الوسط عراق، اظهار کرد: با توجه به بازی سختی که روز گذشته مقابل ناگویای ژاپن داشتیم می دانستیم که شرایط بازیکنان ما سخت است و از لحاظ بدنی افت کرده بودیم.

وی افزود: سعی کردیم بازی را اداره کنیم و فشار و پرس کمتری روی تیم عراقی داشته باشیم تا از آسیب‌دیدگی بازیکنان جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی ایران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و عراق نیز جلوی ما خوب بازی کرد، نیمه نهایی سخت‌ترین مرحله در تمام بازی‌هاست و حتی از فینال نیز سخت‌تر است. خوشحالیم که توانستیم از نیمه نهایی صعود کنیم و فینالیست شویم.

شمسایی در مورد اخراج مصطفی نظری، دروازه‌بان اول این تیم و اینکه دروازه‌بان دوم توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد یا خیر؟، گفت:‌ تمام بازیکنان ما به نوعی دروازه‌بان هستند و من می‌توانم بگویم در بازی‌های گذشته حملات روی دروازه ما بسیار کم بوده است. ما به غیر از مصطفی نظری که او را برای بازی فینال از دست داده‌ایم دو دروازه بان خوب داریم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که "چرا تیم تاسیسات زمانی که بازی را جلو بود از تاکتیک پاورپلی استفاده کرد؟" گفت: تیم حریف از این تاکتیک استفاده کرد و با 5 نفر به ما حمله می‌کرد که باعث می‌شد فشار زیادی روی تیم وارد شود به همین خاطر ما هم بازی را 5 نفره کردیم و توانستیم فشار بازی را کم کنیم و توپ و میدان را در اختیار بگیریم که در این شرایط حتی دو گل هم به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی ایران در پاسخ به این سوال که "آیا این تیم می‌تواند همانند مرحله گروهی القادسیه کویت را با اختلاف زیاد ببرد؟" گفت: در فینال مهم‌ترین چیز قهرمان شدن است و برای ما بردن یک تیم با اختلاف یک گل یا ده گل مهم نیست و امیدوارم بتوانیم در بازی فینال، جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را به ایران بازگردانیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس