کد خبر 449717
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: قطعاً نبود نظری در فینال حس می‌شود اما او باید به ۲ دروازه‌بان دیگر ما روحیه بدهد.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در خصوص پیروزی تأسیسات دریایی مقابل نفت الوسط عراق و صعود نماینده کشورمان به دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: بازیکنان ما پس از بازی شب گذشته با ناگویا خسته بودند و این خستگی هم طبیعی بود اما خدا را شکر می‌کنم که با اقتدار توانستیم به فینال صعود کنیم.

وی ادامه داد: البته باید تأکید کنم پیروزی پرگل ما در مرحله گروهی مقابل القادسیه کویت ربطی به فینال ندارد مسلماً آنها با تمام قدرت به فینال می‌ایند و ما این را به خوبی می‌دانیم.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد اخراج مصطفی نظری در بازی با نفت عراق و غیبت این بازیکن در فینال مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا گفت: قطعاً نبود نظری در فینال حس می‌شود اما او باید به 2 دروازه‌بان دیگر ما روحیه بدهد. خوشبختانه ما 2 دروازه‌بان خوب دیگر داریم. 

شمسایی در خصوص درخشش مجید رئیسی مقابل نماینده عراق و 3 گلی که این باریکن با تجربه زد، خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که تیم تیم ما متکی به شخص خاصی نیست. در هر بازی کی یا چند نفر خیلی خوب هستند که امشب رئیسی عالی کار کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس