سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق گفت: بازیکنان ایرانی تیمم در دیدار مقابل تأسیسات عملکرد خوبی نداشتند و باعث شکست ما شدند.

به گزارش مشرق، عباس باوی پس از شکست 7 بر 3 تیمش مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: من فقط در یک جمله می‌گویم که اگر بازیکنانم از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده می‌کردند، نتیجه‌ای غیر از این رقم می‌خورد.

وی درمورد اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود تصریح کرد: معتقدم تیمی که توانست مقابل ما به پیروزی دست یابد، قهرمان خواهد شد.

سرمربی نفت‌ عراق درمورد اینکه بازیکنانش در جریان مسابقه از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تأسیسات اثر می‌گذاشتند و این موضوع جزو برنامه‌های تیمش به حساب می‌آمد یا خیر، گفت: من همواره به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که بازی جوانمردانه را رعایت کنند و فقط به فکر بازی جوانمردانه هستیم. تاکنون هم که چهار بازی انجام داده‌ایم تنها یک کارت زرد دریافت کرده‌ایم. بازیکنان من فقط می‌خواستند توپ را دفع کنند.

سرمربی نفت عراق درخصوص دیدار رده‌بندی تیمش مقابل تایسون نام ویتنام گفت:‌ ما ریکاوری خواهیم کرد و برای برد به مصاف نماینده ویتنام می‌رویم.

باوی خاطرنشان کرد: بازیکنانم از موقعیت‌های به‌دست آمده استفاده نکردند. ما گل خالی را تبدیل به گل نکردند. من به کارهای انفرادی و تاکتیکی کاری ندارم. وقتی بازیکنانم نتوانستند فرصت‌هایشان را گل کنند، باعث می‌شود که شکست بخوریم. دو موقعیت صد درصد گل را از دست دادیم.

وی درمورد عملکرد دو بازیکن ایرانی تیمش یعنی محمد صفری و بهزاد فریدون، تصریح کرد: بازیکنان ایرانی تیمم در این دیدار خوب نبودند و باعث شکست تیم شدند. آنها روی به کارهای انفرادی آورده بودند تا خودشان را ثابت کنند. همین مسئله باعث شد که ما نتوانیم نتیجه بگیریم، البته آنها در بازی‌های گذشته باعث پیروزی تیم می‌شدند و تا این مرحله ما را رساندند. من آینده خوبی را برای آنها پیش‌بینی می‌کنم و حق‌شان حضور در تیم ملی فوتسال ایران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس