کد خبر 1600163
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳
هوادار

چند روزنامه زنجیره‌ای و کانال‌های وابسته به مدعیان اصلاحات به یادداشت کیهان که در اعتراض به فحش‌های رکیک تماشاگران بازی فوتبال به خانم‌های حاضر در استادیوم نوشته شده بود، شدیداً حمله کرده‌اند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چند روزنامه زنجیره‌ای و کانال‌های وابسته به مدعیان اصلاحات در اقدامی مشترک و هماهنگ با رسانه‌های فارسی‌زبان بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و سایت تحت مدیریت رژیم صهیونیستی به یادداشت کیهان که در اعتراض به فحش‌های رکیک تماشاگران بازی فوتبال به خانم‌های حاضر در استادیوم نوشته شده بود، شدیداً حمله کرده‌اند!

گفتم: یعنی از فحش‌های رکیک دفاع کرده‌اند؟!

گفت: اول به روال همیشگی خود، یادداشت کیهان را تحریف کرده و لام ‌تا ‌کام به این نکته اشاره نکرده‌اند که این یادداشت در اعتراض به فحش‌های رکیک تماشاگران به خانم‌ها بوده است!

گفتم: خُب، پس به چه اعتراض کرده‌اند؟! بالاخره باید به مخاطبانشان بگویند که به کدام بخش از یادداشت کیهان اعتراض دارند؟!

گفت:‌ ای عوام! یعنی هنوز این جماعت غربگدا را نشناخته‌ای؟! برای آنها و حامیان بیرونی‌شان حمله به کیهان مهم است! و می‌دانند که اگر علت اصلی حمله را مطرح کنند، بدجوری هویت واقعی آنها لو می‌رود!

گفتم: رضاخان به یکی از نمایندگان مجلس شورای ملی پول داده بود که علیه مرحوم مدرس نطق کند و یارو وسط سخنان آن مرحوم از جا بلند شد و گفت؛ بنده مخالفم! شهید مدرس پرسید با چه مخالفی؟! من که هنوز چیزی نگفته‌ام! و طرف گفت؛ بنده فقط می‌دانم که مخالفم! علتش را از رضاخان بپرسید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 2
    بازم حسین آقا ....
  • تالشی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 5
    خاک بر سر کیهان با مغز زنگ زده یکی نیست به این بنده خدا بگه یه سر به خیابانهای شهر بزن وضعیت را لمس کن بعد چرت بگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس