کد خبر 439542
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

اپراتور تلفن همراه و شرکت بین المللی با محوریت مادرید به نام تلفنیکا حق پخش کامل لالیگا 2015 - 16 را به صورت یکجا و بدون قید و شرط خریداری کرد.

به گزارش مشرق، کمپانی تلفنیکا حق پخش تلویزیونی و رادیویی لالیگا در فصل آینده را به صورت کامل خریداری کرده و حق دارد آن را به صورت گزینشی به خریداران درجه دوم از جمله کشورهای عربی، آسیای جنوب شرق و آمریکای جنوبی بفروشد.

مبلغ کل حق پخش تلویزیونی لالیگا در فصل آینده 600 میلیون یورو بوده که تلفنیکا آن را یک جا به حساب فدراسیون فوتبال اسپانیا پرداخت کرده است، ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز طبق قرارداد قبلی بخشی از پول را باید به نیروهای نظامی، شهرداران شهرهای درگیر در لالیگا، باشگاه ها، اورژانس، نیروهای نظافت استادیوم ها و شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال اسپانیا پرداخت کند.

مبلغ مذکور شامل رقابتهای جام حذفی اسپانیا نیز خواهد شد که پخش فینال این رقابت از این قاعده مستثنی اعلام شده است. از طرفی طبق قرارداد منعقد شده، فدراسیون فوتبال اسپانیا حق دارد حق پخش تلویزیونی دو ال کلاسیکودربی در لالیگا را به اختیار خود به کشورهای آفریقایی، آمریکای شمالی و اروپای شرقی بفروشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس