کد خبر 436029
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

آنها که برای تصاحب پرسپولیس نقشه کشیده‌اند، آنها که تنها راه‌شان شلوغ‌کاری و ساختن بلبشو و حرف‌های اغراق‌آمیز درباره دوران مدیریت‌شان است، حالا در موقعیتی تازه گرفتار شده‌اند. دیگر نه مثل گذشته ابزار رسانه‌ای دارند و نه لیگی در جریان است که با فضاسازی روی سکوها و جهت‌دهی به لیدرها اوضاع را آشفته کنند.

به گزارش مشرق، راه آنها برای وصل شدن به پرسپولیس همیشه همین بود، اینکه از رسانه‌ها بهره‌برداری ابزاری کنند و با آگراندیسمان کارهای خود (اغلب کارهای نکرده!)، خود را فرشته نجات پرسپولیس جلوه دهند یا با شارژ کردن لیدرها روی سکوها برای خود اعتباری جعلی بسازند. راه دیگر هم بهره بردن از سفارش‌های سیاسی در دولت پیشین بود.

حالا اما همه درها بسته شده‌اند. وزیر ورزش و جوانان که خود تلاش کرده تا در ورزش، حضور سیاسیون در چنین نقش‌هایی کمرنگ شود و سیاسیون به حامیان ورزش تبدیل شوند، بدیهی است که سفارش‌های سیاسی نمی‌پذیرد یا سفارش‌های سیاسی به سمتش نمی‌روند.

مدعیان پرسپولیس اما کار خود را رها نمی‌کنند، باز هم به روش خود جو می‌سازند و به شلوغ‌کاری‌ها ادامه می‌دهند اما حالا که اعتبار از کف داده‌اند و در رسانه‌های معتبر هم فضایی به آنها نمی‌رسد، رفته‌اند به سوی اینکه از شبکه‌های مجازی برای ایجاد جو متشنج بهره ببرند. حالا توقع از وزارت ورزش این است که مقابل حمله‌های مجازی مدعیان پرسپولیس هم کوتاه نیاید. این شلوغ‌کاری‌ها و این بازی‌های کودکانه اگرچه جو نامطلوبی ایجاد کرده اما روشن است که کار کیست و روشن‌تر است که ماجرا و هدف چیست.

آنها که اهلیت‌شان در داستان خصوصی‌سازی مورد تایید نبود، حالا بدیهی است که با شلوغ‌کاری برای خود اهلیت بسازند، اهلیتی پوشالی که هیچ‌کس را به مالکیت پرسپولیس نخواهد رساند.
منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    باسلام خود نگارنده برا مطرح شدن اينو نوشته وگرنه كساني كه حتي يكساعت هم كنار پرسپوليس بودن به اندازه كافي شناخته شده و معروف هستن اين بنده خدا هم ميخواد با اين نگارش خودش به پرشپوليس بچسبونه تا شناخته بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس