کد خبر 426422
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

سرمربی سابق تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بلاتکلیفی راه‌آهن مرا اذیت می‌کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در تیم دیگری فعالیت کنم.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی در خصوص شرایطش و قطع همکاری با راه‌آهن اظهار داشت: من تمام تلاشم را در راه‌آهن انجام دادم  و به آنچه می‌خواستیم هم رسیدیم. قرارداد من تا پایان فصل بود و با وجود اینکه از چند تیم پیشنهاد داشتم اما به احترام راه‌آهن تا به امروز مذاکراتی انجام ندادم.

وی ادامه داد: با توجه به بلاتکلیفی راه‌آهن از امروز نسبت به پیشنهادها جدی‌تر نگاه خواهم کرد و مذاکرات خود را آغاز می‌کنم تا بتوانم در جایی فعالیت داشته باشم. من دینم را به راه‌آهن ادا کردم و تا روز آخر همه تلاشم را برای این تیم انجام دادم.

سرمربی سابق راه‌آهن در خصوص کناره‌گیری‌اش از راه‌‌آهن تصریح کرد: بحث کناره‌گیری مطرح نیست. قرارداد من به اتمام رسید و حالا به تیم دیگری خواهم رفت. می‌خواهم در تیمی باشم که با فراغ بال به کارم بپردازم. من مرد روزهای سختم و دیدید که در سخت‌ترین شرایط راه‌آهن توانستیم تیم ریشه‌دار پایتخت را در لیگ برتر حفظ کنیم اما هم اکنون این بلاتکلیفی آزارم می‌دهد.

کاظمی خاطرنشان کرد: من نگران بچه‌های تیم بودم. بازیکنانی که با قراردادهای چند صدمیلیونی تنها چند میلیون دریافتی داشتند و این مسئله مرا آزار می‌داد. زمانی که به تیم آمدم بازیکنان بدون هیچ چشمداشت و صحبت در خصوص مسائل مالی با جان و دل به میدان رفتند. اما هم اکنون دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم و به زودی تصمیم خود را در خصوص تیم فصل آینده خواهم گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس