کد خبر 395456
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد به انتقادهایی که از او می‌شود، عادت کرده و انتقاد از وی به دلیل تعویض ایسکو هم موضوع جدیدی نیست.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار امشب شاگردانش مقابل اتلتیک بیلبائو اظهار داشت:  کریستیانو ضربات ایستگاهی ما از جناح چپ و بیل از جناح راست را می‌زند. ما به فینال کوپا‌دل‌ری نرسیده‌ایم و درمورد آن نظری نداریم. به تیمم باور دارم و معتقدم که به شدت تلاش خواهیم کرد. به انتقادها عادت کرده‌ام. این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود. اگر مجبور بودم یک بار دیگر در بازی قبل تعویض کنم، باز هم ایسکو را بیرون می‌کشیدم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم بازی‌ها را عالی آغاز کنیم، به شدت تمرکز داشته باشیم اما گاهی کم می‌آوریم. اودگارد نشان داده است که هم استعداد دارد و هم شخصیت. تنها مدت کوتاهی اینجا بوده است و فکر نمی‌کنم برای بازی سه‌شنبه در ترکیب تیم قرار بگیرد زیرا مودریچ برگشته است. اگر ما قهرمان لالیگا نشویم، بارسا یا اتلتیکو قهرمان می‌شوند.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: در مقابل دروازه تأثیرگذاری کمتری داشتیم. دیگر خیلی سریع از خط دفاع به حمله نمی‌رسیم و اگر حریف دفاع منسجمی داشته باشد، به مشکل بر می‌خوریم. لوکاس در اولین بازی‌اش عالی بود. بازی خوانی او مقابل شالکه را دوست داشتم اما این هرگز به این معنا نیست که او بهتر از ایارا است.

وی اضافه کرد: گاهی یک دقیقه اختلاف میان پیروزی و شکست است. رئال مادرید مهم‌تر از هرچیز دیگری است. خسه عصبانی بود اما من با او صحبت کردم و او کاملا متوجه شد. از اولین روز حضورم در باشگاه احساس کردم که از طرف باشگته حمایت می‌شوم. رفتار ملایمم مرا به سوی سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برد. باشگاه خواست برخورد سرسختانه‌تری داشته باشم که در آن هم تجربه زیادی دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس