کد خبر 1604170
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
معرفی حریفان حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان/ نماینده آمریکا در جمع کشتی‌گیران ۸۶ کیلوگرم

رقابت‌های کشتی رنکینگ‌دار مجارستان با حضور برخی چهره‌های عنواندار وزن ۸۶ کیلوگرم جهان اواسط خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی رنکینگ‌دار جام پولیاک امره مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه برگزار می‌شود که حسن یزدانی، دارنده ۹ مدال رنگارنگ المپیک و جهان با تصمیم کادر فنی قرار است پس از مدت‌ها دوری از میادین در این تورنمنت به میدان برود.

مسابقات مجارستان درحالی به‌عنوان معیار سنجش شرایط حسن یزدانی در نظر گرفته شده که برخی از چهره‌های عنواندار وزن ۸۶ کیلوگرم جهان در این تورنمنت حضور دارند و این رقابت‌ها می‌تواند محک بسیار خوبی برای یزدانی باشد و به طور حتم کادر فنی نیز بهترین تصمیم را درباره نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های المپیک خواهد گرفت.

علاوه بر حسن یزدانی قرار است مایلس امینه، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از سن مارینو، عظمت دولت‌بیک‌اف، دارنده دو مدال برنز جهان از قزاقستان، ماگومد رمضان‌اف بلغارستانی، ولادیمیر گامکرلیدزه از گرجستان، هایاتو ایشیگورو از ژاپن و ترنت هادلی آمریکایی در این تورنمنت حاضر شوند.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی علی مومنی، شهداد خسروی، عباس ابراهیم‌زاده، محمدعلی عموزاد، علی رضایی، عادل پناهیان، امیرحسین فیروزپور، ابوالفضل بابالو و امیررضا معصومی نیز قرار است به عنوان دیگر نمایندگان ایران در مجارستان کشتی بگیرند.

گفتنی است حضور رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان ملی‌پوشان تیم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ قطعی شده است. ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم نماینده نخواهد داشت.

منبع: میزان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس