سرمربی تیم ملی گفت: درخشان و قلعه‌نویی استحقاق هیچ جایگاهی را در فوتبال ایران ندارند و حقشان نیست که روی صندلی مربیگری بنشینند.

سه ماه است به خاطر تیم ملی سکوت کرده‌ام/ حرف هایی که نزده بودم را باید بگویمبه گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش یک روز پس از شکست برابر عراق در هتل محل اقامت تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: یک روز بعد از بازی با عراق زمانی است که گزارشی مختصر از آنچه در تیم ملی انجام شده است را بگویم و توضیح دهم که کجا بوده‌ایم و اکنون کجا هستیم و در مورد برخی از مسائل و‌ آینده تیم حرف بزنم.

وی افزود: به خاطر دلایلی خاص در چند ماه قبل سکوت و سعی کردم به خاطر برخی مسائل حرفی به زبان نیاورم و مهمترین دلیل من نیز منافع تیم ملی بود ولی امروز فکر می‌کنم وقتی نتوانستیم به رویایی که قصد داشتیم به آن دست پیدا کنیم؛ برسیم گزارش مختصری را بگویم.

کی‌روش گفت: قبل از جام جهانی هر طوری بود قدم به قدم رو به جلو رفتیم و بازی تدارکاتی انجام دادیم و اردو برگزار کردیم و در نهایت نیز آن عملکرد را به جا گذاشتیم تا اکثر مردم راضی باشند برخی کمتر و برخی نیز بیشتر راضی بودند. بعد از جام جهانی کفاشیان از من تقاضای ادامه همکاری داشت و با توجه به اشتیاق بازیکنان و هواداران من نیز با تیم ایران ادامه همکاری دادم. واقعا آن زمان دلگرم کننده و خوب بوده که دعوت به ادامه همکاری داشتم و اینکه این رویا را در ذهن می‌پروراندم که بعد از جام جهانی شرایط بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: با این حال داستان و سناریو برای ما بدتر شد و اتمسفر بدتر، حمایت کمتر، شرایط مالی بدتر نصیب ما شد و این واقعیتی بود که با آن روبرو بودیم.

وی اظهار داشت: واقعیت این بود که به جای کار کردن باید یکی پس از دیگری بازی‌های دوستانه را لغو می‌کردیم و من به اجبار از ارتباط خودم استفاده کردم و در پرتغال با 3 تیم بازی کردیم و در آفریقا هم با استفاده از ارتباطات خودم بازی دوستانه داشتیم. جالب بود حتی تیم فلسطین که با ما توافق کرده بود زیر وعده‌اش زد و با ما بازی نکرد.

کی‌روش ادامه داد: من خیلی شفاف می‌گویم که مربیان و دست اندرکاران زیادی در ایران هستند که چنین مشکلی دارند. اکثر مربیان ایرانی از امکانات فوتبال ایران انتقاد دارند و از کمبود منابع مالی رنج می‌برند. همه ما با هم با یک مشکل روبرو هستیم برای همین نیز همیشه می‌گویم چرا گلایه و شکایت کنم و باید واقعیت را پذیرفت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران تصریح کرد: قطر، امارات و سایر تیم‌ها امکانات بسیار بیشتری دارند اما آیا این مطلب باید ما را تضعیف کند یا باید ما بیشتر خودمان را قوی کنیم؟ من همیشه به بازیکنان می‌گویم که هیچ بهانه‌ای نداریم و تمام مسائلی که با آن روبرو هستیم باید یک چالشی باشد که تیم ما را قوی‌تر کند. ما مشکلی نداریم که فوتبال ایران و افراد آن کم و بیش با مشکلاتی روبرو هستند.

کی‌روش افزود: برای همین هم می‌گویم همه ما مثل خانواده‌ای هستیم و باید دست به دست هم برای مشکلات فوتبال چاره‌ای بیندیشیم. همه واقعیت‌ها را می‌دانند، برای همین اکثریت افتخار می‌کنند که این تیم ملی‌شان است. تیمی که با آن عملکرد رضایت همه را جلب کرده و برابر عراق هم 80 دقیقه 10 نفره جنگید. آرزوی ما بود که مدال بیاوریم و روی سکو برویم و اکنون نیز هیچ‌کس ناراحت‌تر از بازیکنان، کادر فنی و هواداران فوتبال ایران نیست.

وی با اشاره به تیم داوری دیدار ایران برابر عراق خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم سومی که در حال بازی بود دستان ما را بست و این واقعیت است که فوتبال از آنِ برنده‌هاست اما ما اینجا یک مطلب بزرگ را به دست آوردیم؛ اینکه رسانه‌های استرالیایی و تیم‌های دیگر به تیم ایران احترام می‌گذارند و خودشان واقعیت را به خوبی می‌دانند و وقتی هواداران خودشان را در قالب تیم ملی حس می‌کنند نشاندهنده این است که غرور ملی‌شان برانگیخته شده است.

کی‌روش گفت: باید چند کلامی به بازیکنان بزرگ تیم بگویم که الگوی بزرگی از شجاعت و ازخودگذشتگی از خودشان به جای گذاشتند و ما امروز دیگر داستان پشت کردن به تیم ملی را شاهد نیستیم. اکنون کاپیتان ما به 149 بازی ملی رسیده که این به اعتقاد من فوق‌العاده است الگویی که نکونام از خود به جای گذاشت الگویی است برای بازیکنان جوان و من در این مسابقات 10 بازیکن جوان را به تیم ملی معرفی کردم. از بازیکنان جوانی مثل غفوری، امیری، رفیعی، رضایی، آزمون و جهانبخش تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: ما به خانه باز می‌گردیم بدون مدال اما بازگشت ما با‌ آینده‌ای خوب همراه خواهد بود. کاری که اکنون نباید انجام دهیم این است که مانند جام جهانی زمان را از دست دهیم. زمانی که تنها برای آماده‌سازی تیم ملی است نباید به راحتی هدر رود. اگر می‌توانستیم به آماده‌سازی مطلوب می‌رسیدیم تفاوتش همان گل مسی در دیدار برابر ایران بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: پس از جام جهانی درس گرفتیم. دیدید بعد از این رقابت‌ها چه اتفاقاتی افتاد و ما چند ماه را از دست دادیم. اکنون آینده بازیکنان در تیم ملی بسیار مهم است. باید به خانه برگردیم و کمی فکر کنیم و باید برای کارهای جام جهانی و‌آماده‌سازی تیم آماده شویم. با احترام به تمام نظرات ما 4 بازی خوب را در جام ملت‌ها پشت سر گذاشتیم. بحرین را بدون شک و شبهه بردیم، رقیب سنتی که مشکلات زیادی برای ایران ایجاد کرده است.

کی‌روش ادامه داد: قطر را حذف کردیم، تیمی که قهرمان جام خلیج فارس است و ما آنها را بردیم و اماراتی را شکست دادیم که روز گذشته ژاپن را حذف کرد. بازی دشواری برابر عراق داشتیم و 80 دقیقه با تیمی که یک بازیکن بیشتر از ما داشت انجام دادیم. برابر عراق بازی تهاجمی به نمایش گذاشتیم اما در پنالتی مغلوب شدیم. ما به خانه بر می‌گردیم بدون مدال اما دستان‌مان خالی نیست، با این تصویر شفافی که داریم شک نداریم که آینده درخشانی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت‌ها به این معنی است که شرطی برای ماندن ندارید، تصریح کرد: نمی‌خواهم در خصوص این سوال حرفی بزنم و سوال شما را بر اساس مدرنیزه شدن فوتبال جواب می‌دهم. در 4 سال قبل در خصوص برخی صحبت‌های بسیار غیرمحترمانه حرفی نزدم و سکوت کردم و تنها زمان‌هایی صحبت کردم که به منافع مستقیم تیم ملی ربط داشت ولی این سکوت و نگرش من باعث سوء تفاهم برخی از افراد شده است. من سکوت کردم ولی برخی این تفکر را دارند که بی‌تفاوت، ضعیف و ترسو هستم ولی آنها مرتکب اشتباه شدند.

کی‌روش اضافه کرد: برخی افراد دنبال مشکل از من بودند و اکنون زمانی است که بگویم آدم درستش را پیدا کرده‌اند. به خاطر بازیکنان بعضی از افراد در این مدت به تیم ما ضربه زدند یا به صورت مستقیم بازیکنان ملی‌پوش را دلیل باخت تیم باشگاهی خود می‌دانستند تا اعتماد به نفس بازیکن خود را کاهش دهند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به سرمربی استقلال عنوان کرد: آقای قلعه‌نویی این موضوع را ادامه داد و روند تخریب کردن بازیکن تیم ملی را آن هم در آستانه جام جهانی آن هم در شرایطی که با من توافق کرده بود آغاز کرد. قلعه‌نویی روند تحریم کردن بازیکنان را در جام‌جهانی رهبری کرد. از این مسائل چه چیزی می‌توان به دست آورد آن هم در حالی که ما مربیان باید در کنار هم باشیم ولی متاسفانه  سرمربی استقلال حتی زمانی که نمی‌خواست مستقیم صحبت کند از سایر افراد کادر فنی یا افراد زیر دستش استفاده می‌کرد تا علیه من حرف بزنند. 

کی‌روش ادامه داد: برخی علت اصلی باخت تیم ملی را مصاحبه قلعه‌نویی اعلام کردند اما این موضوع واهی است. پس از آن حمید درخشان به تیم ملی حمله می‌کند و با بی‌احترامی به بازیکنان اهدافش را دنبال می‌کند اما خیلی شفاف می‌گویم که من هیچ مشکلی ندارم و اگر همکاران من نظری دارند بگویند ولی نمی‌توانند با دست بردن در واقعیت و استفاده از رسانه این کار را انجام دهند. ببینید چه اتفاقاتی افتاده و با نکونام و تیموریان چه کرده‌اند و چه ضربه‌ای به این دو بازیکن وارد شده است. البته من در مورد سایر ملی‌پوشان استقلال فعلا حرفی نمی‌زنم چون آنها هنوز در این باشگاه هستند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به حمید درخشان عنوان کرد: درخشان چه اجازه‌‌ای دارد که در مورد تیم ملی حرف می‌زند؟ وی به عنوان مربی تیم زیر 17 سال ایران بهترین عملکردش جایی بود که به دلیل استفاده از بازیکنان صغر سنی چند سال محروم شد. او باعث شرم کشور شده است. سال 1986 نیز وی به همراه چند بازیکن علیه تیم ملی اعتصاب کرده است. آیا این موضوعی است که باید در تیم ملی به آن توجه شود؟

کی‌روش ادامه داد: کارنامه درخشان کاملا مشخص است. او تاکنون با تیم‌های مختلف به لیگ دو سقوط کرده است. او سرمربی پیکان، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر بود که هر سه را به لیگ پایین‌تر فرستاد و چنین فردی می‌آید و از تیم ملی انتقاد می‌کند. ما با کارنامه 1.7 گل و درخشان با یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران کارنامه‌ای با 1.2 گل دارد.  او چرا این اجازه اخلاقی را به خودش می‌دهد که علیه تیم ملی حرف بزند؟ قلعه‌نویی نیز هیچ اجازه‌ای ندارد.

وی گفت: در گذشته یک ماه لیگ به خاطر استقلال تعطیل شد و حتی در زمان سرمربیگری قلعه‌نویی، او از حمایت فدراسیون استفاده کرد اما چه چیزی به دست آورد؟ جالب است که در این فصل هر زمانی که استقلال می‌برد نمی‌گویند به خاطر آماده بودن بازیکنان تیم ملی است اما زمانی که تیم می‌بازد مقصر تیم ملی است. امیدوارم آنها احترام قائل باشند همانطور که من احترام قائل هستم. ما نمی‌توانیم دل همه را به دست بیاوریم ولی من به همه احترام می‌گذارم حتی آنهایی که بی‌احترامی می‌کنند اما متاسفانه برخی افراد از بُعد اخلاقی اجازه ندارند حرفی بزنند.

کی‌روش عنوان کرد: اعتقاد من این است که فوتبال ایران باید تغییر کند. این در شرایطی است که برخی افراد می‌خواهند فوتبال ایران را باز هم پایین بکشند. آنها باید همدل‌تر باشند چون ما مربیان دچار یک مشکل هستیم. جالب است که این دو مربی کار خود را انجام نمی‌دهند و به جای آن در کار ما دخالت می‌کنند. زمانی که نگرش یک فرد عوض نشود خود آن فرد باید عوض شود.

وی اظهار داشت: شاید شما هم سورپرایز شوید زمانی که من از لحاظ رفتاری عوض شوم. از لحاظ تغییرات هم باید بگذاریم تا خود مسئولان تصمیم بگیرند. یادمان نرود که خداوند در مورد ما قضاوت می‌کند اما من از ته دل می‌گویم که برای تک تک این مربیان آرزوی موفقیت دارم و هیچ گاه آرزوی شکست این دو مربی را نخواهم داشت. پدرم هم زمانی مربی و بازیکن فوتبال بود. او به ما گفته هر روزی که وارد بازی می‌شوی یک نفر ناراحت می‌شود و می‌بری یک نفر ناراحت می‌شود و اشک می‌ریزد و به همین دلیل هیچ زمانی من ناراحت نیستم. زمانی که ما می‌بریم زن یا فرزند بازیکنان حریف گریه می‌کنند و شما نیز دیدید هر بازی که ما پیروز بودیم من به فکر خانواده و اطرافیان تیم حریف بودم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره مستقیم به سرمربیان دو تیم پرطرفدار پایتخت تصریح کرد: حمید درخشان و امیر قلعه‌نویی استحقاق هیچ جایگاهی را در فوتبال ایران ندارند و حقشان نیست که روی صندلی مربیگری بنشینند. این دو شخص مسئول یکسری وظایف و کارها در ایران هستند اما قبیله‌ای نیز پشت آنها قرار دارد.

کی‌روش با اشاره به وضعیت دوپینگ بازیکن تیم ملی عراق، گفت: این موضوع بحث حساسی است و تا جایی که من می‌دانم فدراسیون ایران کار خود را انجام داده و مدارک را تحویل داده است. برخی قسمت‌های فوتبال اگر در خصوص فردیناند، مارادونا و کی‌روش باشند مسئولان فرشته می‌شوند اما اگر در خصوص عبدالزهرا یا بازیکن دیگری باشد پشت گوش می‌اندازند. جالب است که ویلیامز با فرناندو سانتز سرمربی پرتغال هم مورد داشته و همه این را می‌دانند و حتی در شبکه فاکس استرالیا نیز گفتند که وی در لیگ استرالیا مدتی محروم بوده است. همه گفتند اگر می‌خواهی ویلیامز اذیتت نکند از وی تعریف کن و به وی احترام بگذار و حتی در بازی این حرف نیز زده شد و خدا کند که پلیس فاکس نیوز را نگیرد.

وی با اشاره به ماجرای دوپینگ بازیکن عراق ادامه داد: این موضوع حساس است و باید دید مقامات چه تصمیمی می‌گیرند به نظر من فدراسیون حتما باید محکم عمل کند. کشوری با حدود 80 میلیون جمعیت که فوتبال در خونشان است حتما باید با آن بهتر برخورد شود. من هنوز هم شوکه هستم که چرا برخی افراد در ایران به این نکات توجه ندارند. آقایی که با تیم 18 سال باز هم نمی‌تواند ببرد به اعتقاد من مقصر نیست، مقصر رسانه‌ای است که به وی میدان می‌دهد. فردی که 5 تیم را به لیگ 2 برده و کشور را 4 سال محروم کرده است. من اگر جای این رسانه بودم نمی‌گذاشتم درخشان از رسانه‌ام استفاده کند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 132
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • هادی ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    درود بر کیروش
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    وجود کی روش باعث شد قوتبال ایران سقوط نکند - البته تنزل پیدا کرده اما سقوط نکرده است - مقایسه کنید با نتایج تیم های امید و جوانان و ....
  • رضا ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آقای کی روش بجای آنکه به دیگران و بویژه مربیانی که از شما بسیار موفقتر بوده اند توهین کنید بروید و بگذارید فوتبال مملکت ما پیشرفت کند شما هیچ کارنامه قابل قبولی ندارید. تیم فوتبال عراق نه لیگ دارد نه بازی تدارکاتی دارد اما تیم شما را با این همه ستاره مغلوب کرد. لطفا هر چه زودتر بروید پی کارتان شما اگر مربی بودید بیکار تنمی ماندید و برای مربی گری در ایران التماس نمی کردید. حتی این کشور های مفتضح جنوب خلیج فارس هم شمارا نمی خواهند فوتبال میدان عمل است اما شما فقط بلدید مصاحبه کنید و حرف مفت بزنید بجای آنکه از این افتضاحی که بار آورده اید شرمنده باشید باز هم یاوه سرایی می کنید لطفا گورتان را گم کنید و همراه آن وطن فروشی که شما را اینقدر گستاخ کرده که به ملت و مربیانش توهین کنید بروید به همان جهنم دره ای که از آنجا آمده اید. امروز بهتر از فردا لطفا فقط برو برو برو
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    منصفانه باید حرف زد.خداوکیلی کدوم تیم باشگاهی مون زیبا بازی میکنه که ما انتظار داریم تیم ملی زیبا بازی کنه؟شما یاد دارید بازیکن تیم ملی 120 دقیقه بدوه در حالی که خودشو رو زمین نندازه؟واقعن بی انصافیه که این طور به کیروش انتقاد میشه
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دمت گرم اقای کی روش، بهترین مربی تو این ۳۵ بودی، کارت حرف نداره، ممنون از شما
  • سیدیاسر ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    درخشان و قلعه نویی سرطان های فوتبال کشورند تا با باند بازی هزار راه دیگر فوتبال کشور رو به ....
  • سعید ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آقای کیروش شمارابه خدا بس کنید دست ازسرفوتبال ایران بردارید مادیگه نمیخوایم لطف شما شامل حال ما بشه باید به کی بگیم.دیگه بسه بازم باحرفاتون دارید همه رو گول میزنید بیا و مردباش و فوتبال مارو ول کن بزار ماباهمین مربیهای بد خودمون کارکنیم فقط بدون که یک سرباز آموزشی ایرانی خیلی بهتر از ژنرال بازنشسته پرتغالیه که از جنگ جهانی اول به جامونده آقا ول کن
  • عبد ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این هم آخر و عاقبت رو دادن به یک مربی خارجی ، فوتبال ایران را که به لجن کشید ، لیگ ایران را با برنامه ریزیهای نادرست تیم ملی از بین برد ، سرباز فراری را هم پاشون را به تیم ملی باز کرد ، در نظام وظیفه ما دخالت کرد ، حالا هم راحت داره سرمایه های ایران را زیر سوال می بره یکی نیست به این حالی کنه ما ایرانیها شاید گوشت هم را بخوریم ولی استخوانها را دور نمی ریزیم آقای قلعه نویی و درخشان هرچی باشه ایرانی و مسلمون هستن
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    با سلام خدايي حرف حق ميزنه آخه اين مربيان داخلي كه 2 زار سواد ندارن چي ميگن چه خدمتي جز بالا كشيدن پول بيت المال براي فوتبال ايران كردن دست برداريد از حسودي كسي براي حرف هاي شما مربيان بد دل ارزشي قائل نيست ميخواد قلعه نوعي باشه ميخواد درخشان باشه ميخواد ذوالفقار نسب باشه ميخواد پروين باشه و هر آدم بيسواد ديگه
  • توحید ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اقایان توجه کنن فوتبال بلد باشین اون حرفو نمیزنین کیروش بزرگترین سرمربی دنیاست درخشان و قلعه نوعی یه ذره از تواناییهی کیروش را داشتند الان سرمربی بارسلون بودن فقط ادعا دارن کیروش بهترین سرمربی حال حاضر دنیاست
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    با این نظرات حالم بهم خورد اووووغغغغغ مگه مجبوری نظر بدی؟!!!!!!
  • یاسین ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    بهترین باغیرت ترین وبا ادب ترین مربی که تا حالا دیدم کیروش بود مابقی توپ جمع کن البته علی دایی جدا.....
  • فرشاد ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کدوم مربی‌ داخلی‌ از این بنده خدا موفق تر بوده؟ چرا چرت میگی‌؟
  • مجتبی ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    من استقلالی ام... از قلعه نویی متنفرم حالم ازش بهم میخوره........
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این آقا داره فرا فکنی میکنه تا تو فوتبال ایران بمونه چون میدونه اگه از اینجا بره هیج جایی دیگه جاش نیست... حتی همین کشورهای عربی هم راهش نمیدن..
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    حرف مفت نزن
  • علیرضا ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دمت گرم خیلی خندیدیم به خصوصص با این جمله: بویژه مربیانی که از شما بسیار موفقتر بوده اند
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    تو کی هستی از کیروش انتقاد کنی
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    من تاحالا ندیده بودم که کیروش بخواد تقصیر ها رو گردن دیگران بندازه. الان هم نیازی به این کار نداره. چون در برهه های حساس تر این کار رو نکرده. الان که هیچ. داره به وظایش عمل میکنه. داره به عنوان سرمربی تیم ملی که همه بهش چشم دوختند تا فوتبال ایران رو بهبود ببخشه واقعیت ها رو میگه.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    برادر کی روش شما مطلعید آقای قلعه نوعی پر افتخارترین مربی لیگ برتره؟؟ برو به آرشیو مسابقات بازی هایی که با استقال ، سپاهان ، تراکتور به نمایش میزاشتو ببین بعد حرف بزن... آقای کیروش شما مربی خوبی هستی ولی قبول کن نتیجه نگرفتی که حداقل 50٪ مقصر بودی و اگر با این طرز فکر جلو بری مطمئنا بازم نتیجه نمیگیری...
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    صبح تا شب همه میگن چرا کیروش جوان گرایی نمیکنه. لیگ چند تا جوون در اختیار کیروش گذاشته؟ تیم ملی که آادمی نیست. میگن چرا تهاجمی بازی نمیکنیم. کدوم تیم توی لی تهاجمی بازی میکنه؟ کدوم بازیکن ما میتونه علی کریمی و استیلی و باقری باشند؟
  • منصور ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اقایان درخشان و قلعه نویی شما ها کلاه خودتون رو بچسبین که باد نبره. تیم ملی اگه دست امثال شما بود الان 10 اسیاهم نبودیم... شما که هنرتون اینکه که تیم به دست های پایین تر بفرسین چطوری روتون میشه نظر بدین؟؟؟؟؟ خدا ی خورده از این رو هم به ما بده کی روش باید بمونه و تیم رو با قدرت برا جام جهانی اماده کنه... دوست داریم کی روش
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    شما بیشتر از فوتبال میفهمی یا کی روش؟
  • منصور ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دوستت عزیز کی روش برا شما ها حیفه لیاقت شما هارو امثال مایلی کهن رو دارن. لیاقت شما کی روش نیست...
  • منصور ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اقای قلعه نویی کجاش پر افتخاره؟؟؟؟؟؟؟ قلعه نویی کجا وقتی تو تیم ملی بود تونست این جوری تیم و اماده کنه؟ یادم نمیره زمانی که لیست تیم ملی از طرف قلعه نویی اعلام می شود از 23 نفر 11 نفرش فقط استقلالی بودن...
  • شیراز ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آفرین بر کی روش ! درخشان و فقلعه نوعی تو اداره یه تیم باشگاهی موندن !!!! ادعاشون فقط میشه ، در بعد بین المللی و فوتبال روز هیچی بلد نیستن !!!
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    درود بر کیروش کبیر
  • عباس ایلام ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    تیم رو به اقای ویسی. یا هاشمیان یا مهدوی کیا بدن شرف دارن به قلعه نوعی و درخشان. باور کنید امثال اینا از فوتبال ایران پرت شن بیرون با همین امکانات هم تو آسیا اقایی میکنیم
  • یونس ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اقای کیروش عزیز پنالتی-اخراج -افساید -و......همه جز اجتناب ناپذیر فوتبالند این همه فرافکنی برای چی در بازی به این بزرگی میدون دادن به بازیکنان درجه چند راچگونه توجیه می فرمایید بارها قوچان نژاد -امیری-ازمون و... خطای فنی کردن و موقعیت ها را به باد دادن امید ابراهیمی و انصاری فرد چه مشکلی داشتند که جنابعالی نتونستید از انها در بازی استفاده کنین قلعه نویی -دایی و... سرمایه های فوتبالی کشورند به اینا درست بها بدیم
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کارلوس کی‌روش بهترین مربی برای تیم ملی ایران می باشد متخصص این کار است و با هوش و بیطرف قضاوت می کند دست شبه مربیان ایرانی را خوانده . او به فوتبال ایران عزت داده درست است مقابل عراق نتیجه نگرفتیم ولی دست و پا بسته هم نبودیم ما به بازی چندسال پیش مقابل استرالیا بازودنمان
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ما مردمی هستیم که الان با مصاحبه این اقا قلئه نویی ودرخشانو محکوم میکنیم بعد با مصاحبه اون دو نفر کیروش محکوم میکنیم.کار هرسه تاشون اشتباه است،نباید کاری به کار هم داشته باشند،هر کاری هم میخواهند انجام دهند باید در خفا باشد.مثلا در خفا باید ملی پوشانو قلئه نویی کنار میذاشت و...
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کیروش و بچه های تیم ملی دستتون درد نکنه بابت تا آخرین نفس جنگیدنتون ممنونیم
  • ناشناس ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    درود بر کارلوس کی روش .
  • hamid ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    زنده باد ایران زنده باذ کی روش
  • ناشناس ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آفرین برکیروش
  • سامان ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    هیچ مسلمونی مافیا نداره برادر هیچ مسلمونی تو شرایط حساس تیم ملی کشورش و نمی کوبه برادر هیچ مسلمونی پول مشکوک نمی گیره برادر هیچ مسلمونی عین گرگ منتظر نمی شینه تا یه مربی نتیجه نگرفن بدو بره جاشو بگیره اره داداش مسلمونی و ایرانی بودن به شناسنامه نیس به غیرت و انصاف و تعهده که تو این زمینه ها اقای کیروش از خیلی ها مسلمون تر و ایرانی تره....
  • علیرضا ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دست شما درد نکنه اقای حرفه ای ممنون مصاحبه مربی 45 روزه عراق را بعد از بازی بخوانید تا بفهمیم چرا اقای حرفه ای چنین حرفهایی میزنه فرار رو به جلو و جنجال رسانه ای تا نتایج این آقا را فراموش کنیم
  • مایکل اسکافیلد ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    من شارلی ابدو نیستم و از قلعه نویی متنفرم
  • حسام ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آقا سعید شرمنده من اشتباهی بهتون مثبت دادم حرفهای شما کاملا غلطه
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    منظورم با منتقدین کی روشم عالیجناب و در ضمن کامنت که فرستادم معذرت می خوام بی ادبی بود
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    همه چیز را همگان دانند. آفرین کیروش تو از خیلی ها ایرانی تری الان یک عده میان طرفداری این و یا اون .به مثبت ها و منفی ها دقت کنید.....
  • محمد باقری ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    از مثبت و منفی ها بفهم که چقدر هم نظر داری تو ایران.
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    فقط آدمای بزرگ و مربیان بزرگ میتونند با بازیکن سالاری مبارزه کنند.دررود بر کیروش
  • امیر ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    لابد حق با قلعه نوعی بود که شما از بازیکنان استقلال که در جام جهانی فیکس بودند به دلیل نا آمادگی استفاده نکردید..
  • mansour ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    فقط و فقط کیروش........ لطفا قعله نوعی و درخشان و سایر افرادی که از این افراد حمایت میکنند و بر ضد کی روش عزیز حرف میزنند ساکت شن......
  • محمد باقری ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    در اینکه کی سرمایه کشوره باید بحث زیادی بشه! مثل بعضی از بازیکنها که از لحاظ فنی عالی هستند ولی هیچوقت برای تیمشون در دراز مدت مفید نبودن ( صادقیان، مجتبی جباری، کرار جاسم و ...) زیاد داریم از این دست عناصر. در مورد مربیان هم باید دید پشت پرده چه ضربه هایی به این فوتبال میزنن با کثیف کردن و باندبازی در فوتبال! من در جایگاهی نیستم که بخوام قضاوت کنم چون از مسایل پشت پرده خبر ندارم ( که اون هم فاسد بودن این روزهای فوتبالمون رو میرسونه وگرنه پشت پرده معنی نداره)
  • میثم ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    الحق که حرف حقو میزنی اقای کیروش این درخشان به خودش چی میگه در مورد کیروش اظهار نظر میکنه.پرسپولیسو نابود میکنی،به فکر خراب کردن تیم ملی هم هستی،به نظر من اتحادی که کیروش توتیم ملی بوجود آورده به همه چی می أرزه
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    تیم نحت هدایت کیروش هیچی نشده. از صعود به جام جهانی که با اشتباه داوری به نفع ایران در بازی رفت با ازبکستان در تاشکند پیروزی ایران رقم خورد تا پیروزی شانسی مقابل قطر و کره در بازی های برگشت که گلهای ایران در این دو بازی فقط روی سوتی مدافعان و لو دادن ناشیانه توپ توسط دفاع این دو تیم صورت گرفت یا در بازی رفت با کره در تهران که دو بار کره توپ را به تیرک ایران کوبید. تیم کیروش هیچ طرحی برای انجام فوتبال نداره و فقط در پی اینه که بازی حریف را خراب کنه و بکشه زیر توپ و ضد فوتبال اتوبوسی دفاع کنه تا شاید با شانس و در پی اشتباه حریف یا نهایتا یک ضربه کرنر یا ایستگاهی به گل برسه که اگر این شانس رخ نده میشه شکست مفتضحانه جلوی عراق یا بوسنی.
  • ابرام ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    من زمانی که تیم ملی بازی داره به دلیل اینکه خیلی استرس بهم دست میده بازی های حساس رو کم نگاه میکنم. ولی این بازی دیدن داشت اونم بخاطر غیرت بچه های خوب ایران .کروش یک مربی باکلاسه باتجربه میدان دیده و درست کار.
  • حسن ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    احتمالا شما از کس و کارهای قلعه نویی یا درخشان هستی که ایجور میگی ما دیگه نمیخوایم لطف شما شامل حال ما بشه ... عشق من کیروش .. سرنوشت قلعه نویی کم کم مثل سرنوشت علی پروین میشه ...
  • حسن ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    منم پرسپولیسی ام ... به خدا حالم از درخشان بهم میخوره ... خداوکیلی از بس بدم اومد از فوتبال لیگ که حتی چهارتا بازی پرسپولیسو کامل نگاه نکردم!
  • مجتبی ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    درود بر کیروش
  • حسن هادی ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کی روش بطور قطعی باید بمونه اما باید سبک بازی تیم ملی تغییر کنه
  • حسن ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آقا حالت خوبه ؟ جه کسی ایرانو برده جام جهانی توی اون برهه از زمان که حتی مالدیو از بازیکنای ایران میترسید ؟ کدوم مربی میتونست مارو مقابل آرژانتین اونجوری سربلند کنه ؟ کدوم مربی سه بار پشت سرهم کره رو لوله کرده؟ از سال 2011 تا الان ایران سه تا اردوی خارجی هم نرفته، از سال 2007 تا 2011 مربی ایرانی بودند دیگه ... چیکار کردیم؟جام جهانی رفتیم یا افتخار دیگه ای کسب کردیم؟
  • مرتضیsk ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ناز نفسـِت کی روش خوب برخی مربیان مدعی ایرانی رو شناختی کارنامه طرف خیلی گویاتر ازین حرفاست فدراسیون پرتوان ما هم که نوبرِه والا
  • majid ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کی جرئت اینو داشت تو ایران به بازیکنای جوون فرصت بده؟؟؟هیچ کس جز کیروش این شهامت نداشت .کیروش داره نسل اینده کشور میسازه
  • پ ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    چرند نگو
  • majid ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این مربی کسی که عشق به فوتبال برگردون
  • پسر ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    فقط کیروش عشق است باید با کیروش همکاری کرد شبه مربیان ایرانی حاضر نیستند از کسی که از خودشون بهتره چیز یاد بگیرن فقط بیت المال بدین بهشون بچاپن برن
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    منتظر اینجور حرفها از کیروش بودیم چرا که دوباره صحبت ماندن و نماندن به میان آمده! مردم فوتبال دوست نشانه گیریتان را تقویت کنید بودن یا نبودن کیروش به چه دردی می خورد؟ خانه تکانی اساسی باید در فدراسیون انجام شود در فوتبال هرکسی برای خود باند و گروه درست کرده؛ باند کیروشی پور، باند فلان مربی، فلان بازیکن و.... قانونمندی را از ورزش و از فوتبال شروع کنیم
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    احساساتی نشوید خیلی بدتر از آنها در فدراسیون و راس باشگاهها لانه کرده اند!
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کیروش بزرگترین سرمربی دنیا؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    واقعا مشتاقم بدانم کیروش از ایران برود از کدام کشور پیشنهاد کار خواهد داشت؟
  • hamid ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    واقعا تاسف می خورم برای کسانی که از کیروش تعریف می کنن نتیجه کار کیروش معموله بعداز جام جهانی 3تابازیکن ما به لیگ اسپانیا رفت پنج تا به لیگ آلمان وچون ایتالیا لیک ضعیفه دوتابازیکنامون به آنها رسید. ظاهرآآقایون یا فراموش کارند یا آن زمان بچه بودن که بعد ازجام جهانی 98 چند بازیکن به اروپا رفتند. خودتونا راگول نزنید نتیجه افتضا درجام جهانی این شد که بازیکنان مادر اروپا به بازی درقطرراضی شوندبه این میگن پیشرفت؟ من به قلعه نوعی ودرخشان کاری ندارم. ولی اگر کیروش درجام جهانی خوب نتیجه گرفته بود الان ایشان مربی تیم ملی مانبود که مجبور شود قراردادی به شرط نتیجه بازیهای آسیایی با فدراسیون فوتبال ماامضا کند.کیروش ازهمین الان اخراج است. خداحافظ کیروش خداحافظ کفاشیان. نتایج مفتضحتان درتاریخ ثبت شد.
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کبییییییییییییر!!!!!!!!!!!!!!! ایرانی جماعت=جوگیر و احساساتی
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    راست میگی وقتی دیده برای همین اقایان مربیان داخلی از منچستر و رئال و بارسلونا دعوت نامه برا ی سرمربیگری تمام تیمهای باشگاهیشان آمده داره از حسادت دق میکنه.........یه حرفی بزن که سنگ بخنده نیافته ......البته همین مربیان بی سواد داخلی حق دارند به پشتوانه امثال شما بازیکنانی تربیت کنند که هنوز که هنوز است یک پاس سالم را نمیتوانند رد و بدل کنند
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    تا امثال شمای تعصب تیمی و نه ملی هستید این تیم ملی درجا میزند
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    من یه پرسپولیسی دوآتیشه هستم و با صحبتهای کیرو صددرصد موافقم. من از درخشان متنفرررررررررررم.
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دیگه بايدبري. همین قلعه نویی زمانی که مربی تیم ملی بود خیلی بهتر از تو عمل کرد تازه بدون هزینه میلیاردی و اردوی آنچنانی. درخشان هم واسه فوتبال این مملکت زیاد زحمت کشیده در حدی نیستی که بخوای در موردشون صحبت کنی. تو فقط یه عوام فریبی. بعد از افتضاحات اومدی دست پیش رو بگیریپس نیفتید.
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دیگه بايدبري. همین قلعه نویی زمانی که مربی تیم ملی بود خیلی بهتر از تو عمل کرد تازه بدون هزینه میلیاردی و اردوی آنچنانی. درخشان هم واسه فوتبال این مملکت زیاد زحمت کشیده در حدی نیستی که بخوای در موردشون صحبت کنی.بعد از افتضاحات اومدی دست پیش رو بگیریپس نیفتید.
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    قلعه نویی ؟ پرافتخار ترین؟ سرمربی لیگ برتر؟ چند چندی باخودت؟ خخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    من یه پرسپولیسی دوآتیشه هستم و با صحبتهای کیرو صددرصد موافقم. من از درخشان متنفرررررررررررم.
  • مسیح ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آخ دلم براش کباب شد!!!
  • علی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    وطن فروشی شاخ ودم نداره که
  • کی روش ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    متشکرم
  • علی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    قلعه مویی تیم فرستاده دست دوم؟؟؟؟ برو آمار چندسال گذشته فیفا رو بررسی کن ابراهیم زاده وقلعه نویی از کی روش بالاتر بودن
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    مشرق جان اینارو کیروش گفته یا از خودت حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هاااااااااااا جواب بده!!!!
  • مهرسا ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اخه کی میخواد فوتباله ما درست شه
  • علی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ذوالفقارنسب دکترای تربیت بدنی داره و بی سواد توی اجنبی پرستی
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    موفقیت قلعه نوعی میخیه تو چشم دشمنانش ....... امیرخان به قول خودت خدا را داری غم نداری
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    موفقیت قلعه نوعی میخیه تو چشم دشمنانش ....... امیرخان به قول خودت خدا را داری غم نداری
  • حسین ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    واقعا دمش گرم. رسانه های ایرانی یاد بگیرین!!!!!!!!!!
  • علي ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    باسلام بنظرم كيروش بايد بمونه چون اقتدار داره و برنامه هاي خوبي توي تمرينات اجرا مي كنند ولي سبك باز تيم رو عوض كنه چون واقعا زيبا بازي نمي كنيم
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کاملا اشتباه مثبت دادم
  • محمد ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    چرند نگو. دیگه هر ننه قمری میدونه قلعه نوعی گند زده به فوتبال ایران.
  • هرمز ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    چطور یک اجنبی جرات می کنه به اسطوره های آبی و قرمز توهین کنه !! زمان استعمار پرتغالی ها در خلیج فارس گذشته است.
  • میثم ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این آقا اگر چایی بیشتر پول می دادند رفته بود ،چون خواهان نداشت به در و دیوار زد تا در ایران بماند. چه جایی بهتر که خیلی از افراد کشته ومرده بیگانگان هستند و مربیان وطنی را چون نمی توانند از بغلش چیزی در بیاورند با تمام وجود می کوبند . یکی از این آقایان بپرسد نتیجه ای که آقای طالبی و یا مربیان دیگر گرفته اند از کیروش بهتر نبود . چرا به کسی اینقدر لی لی به لا لایش می گذارید که از چهار تیم چهارم شد . این کجای دنیا نتیجه خوب است . چرا بی خود پول بیت المال را به جیب کسانی می ریزیدکه در فوتبال کنونی جایگاهی ندارند . چون اگر جایگاهی داشتند حد اقل یک خواهان باید داشته باشند که ندارند . آیا بهتر نیست از سرمایه های ملی خودمان بهره بر داری کنیم . حد اقل ارز مملکت از کشور خارج نمی شود. یکی بگوید دستاورد اردوی آفریقای جنوبی چی بود . آیا این اردو در کیش نمی شد برگزار شود. این آقا چون نتوانستند نتیجه بگیرند حالا دنبال مقصر می گردند . البته وزارت ورزش هم مقصر است که جلوی این ولخرجی ها را نمی گیرد.
  • هرمز ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    چطور یک اجنبی جرات می کنه به اسطوره های آبی و قرمز توهین کنه !! زمان استعمار پرتغالی ها در خلیج فارس گذشته است.
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    حرف دل ماست امثال قلعه نویی و درخشان به درد فوتبال ایران نمی خورن، یعنی ظرفیت بالا بردن فوتبال ایران رو ندارن، سطح فوتبال ما رو این آدمی سطح پایین، پایین نگه داشتن...
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اشتباه + شد
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اسطوره های بی خاصیت.!!
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    از منچستر یونایتد
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    نه که شما مجانی کار می کنی !!!کار می کند دست مزد خودش را می خواهد . مگر دیگر مربیان مجانی بازی میکنند
  • hasan ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اخه داری کیروشو با ذوالفقارنسب مقایسه میکنی تو بهتره خط دفاعی تیم رو قبل و بعد کیروش مقایسه کنی یا مثلا مهاجمامون که امار همشون خیره کنندس
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کیروش شجاع کیروش باغیرت آفرین آقای کیروش
  • داود ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام بیخود جو زده نشین قبل از کی روش علی دایی مربی تیم ملی بود ایا نتیجه گرفت مایلی کهن مربی بود ایا نتیجه گرفت کی روش در بازی مقدماتی جام جهانی مستقیم صعود کرد در جام ملتها هم نتایج خوبی گرفت از امارات برد در حالی که امارات ژاپن را حذف کرد ما ایرانی ها در همه کار فوق تخصص داریم ما واقعیت ها را ببینیم بعد اظهار نظر کنیم ما نباید تو کار هم دخالت کنیم کی روش راست میگه قلعه نویی در بازیهای تدارکاتی تیم ملی بازیکن به کی روش نداده و بازیهای لیگ را بهانه کرده کی روش از مربیهای ممتاز جهانی است اینکه التماس کرده در ایران بماند حرف مفته کیروش اگر بگذارند برای 5 سال در ایران بمونه فوتبال ایران را منحول میکنه و با این بازیکنان با استعداد کشور فوتبال ایران را به سطح فوتبال اروپا میرسونه
  • حسن ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کروش اجنبی نیس ... اجنبی امثال درخشان و قلعه نویی هستن که دارن از حسودی میمیرن
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کیروش مربی بزرگی است و رفتار حرفه ای دارد.
  • حسین ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دمت گرم کارلوس کی روش جون درخشان و قلعه نوعی فقط بلدند جوسازی کنند نهایت کارنامشون افتخار در ایرانه تو اسیا صفر هم نیستند درخشان که تو ایران هم نزدیک به صفره باز قلعه نوعی یه ریزه تو ایران جام برده ( من خودم پرسپولیسی ۶آتیشه هستم) ٬ جفتشون هم استاد زیرآب زدن مربیای خارجی هستند متاسفانه ما ایرانی ها کلا بلدیم هرکی اون بالاست رو بکشیم پایین خارجی و ایرانی هم‌نداره. کاشی یه ذره به وجدانشون مراجعه میکردند.
  • ساناز ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    نمی خورن؟پس دعوای مایلی کهن ودایی،دعوای قلعه نوعی و مرفاوی،دعوای دایی و قلعه نوعی،اینا همه هم کار کیروشه؟
  • خوش چشو ابرو ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    احسنت کیروش
  • ناشناس ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    پول حرام چشم و دل مربی های مار رو کور کرده دورود بر کی روش دمت گرم
  • زهرا ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    درخشان و قلعه نویی لطفا دخالت نکنید تمرکزتون رو روی تیم های خودتون بگدارید.....همش دنبال حاشیه ان.خب بچسبید به زندگی تون چیکار تیم ملی دارید اگه ایده ای هم دارید رو تیم های خودتون پیاده کنید تا یکی مثل من که عشق پرسپولیس بودم اینجور از لیگ زده نشم
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    عراق ده بازی تدارکاتی داشته
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    حالت خوبه؟ ببند دهنتو
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دمت گرمه داداش
  • جليل ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    هر چه برسر فوتبال ما مي آيد زير سر همين امير مافيا و حميد ياكوزا مي باشد،نقطه سر خط
  • محمد فلاح ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کیروش کیه؟ها؟اره رئال و پرتقال رو نابود کرد.4 سال بوده 4تا پاس نمیتونن بدن.با جو ایرانی ها رو گول زد.مربی نیست بابا موقع موندن شده بازی دراورده.اقای کیروش سه تا گل سمت چپ چرا تعویض نکردی؟مگه نگفتی پولادی نباشه قول نمیدم چی شد؟واقعا که
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    امان از راس باشگاهها!!!!!! آقا ما به روند خصوصی شدن 2 باشگاه اعتراض داریم افراد معلوم الحال دارند قبضه می کنند و ما هم صدایمان به جایی نمی رسد! بعد انتظار داریم فوتبالمان به جایی برسد! اصلا کیروش نباشد خود فرگوسن بیاید توفیری خواهد کرد؟
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کره جنوبی استرالیا رو میبره ایران قطر رو
  • نیما ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    من نمیدونم واقعا بعضیا نمیفهمن یا خودشونو میزنن به اون در! کیروش اگه هیچی نداشت به ایران نظم داد خط دفاعی داد چون اول گل نخوردن مهمه سیستم داد بازیکنانو هم سطح کرد وابستگی به بازیکن سالاریو از بین برد به جوونها میدون داد و... ببینم میشه بدنه بنزو اورد و توش موتور پراید گذاشت بعد ازش توقع بردن مسابقات فرمول یک را داشته باشیم؟ خب وقتی امکاناتی نیست پولی نیست بازی تدارکاتی نیست قدرتی در کنفدراسیون آسیایی و جهانی نداریم میخواید از تیم ملی چی در بیاد؟! ی نگاه به لیگ بندازید،وجدانن آدم بشینه برفک تلوزیون تماشا کنه جذابتره،اونجا که مربی ایرانی هست،همونایی که اولدرم بلدرمشون میشه.خب چرا وضع تو لیگ اینجوریه؟ حالا نبود اون امکانات و... را به اینا اضافه کنید فوتبال فاسد فوتبال مافیایی نبود مدیریت فوتبال سیاسی دلال بازی هر کی از ننش قهر کرده میگفتن میره خواننده میشه جدیدا گزینه بریم ی کاره بشیم تو فوتبال هم اومده. حالا خود کنفدراسیون آسیا هم که دست این عربای فاسده بدتر. اصلا فوتبال آسیا مزخرف شده. بله!منم میدونم که تیم مشکل داره ولی بجای اینکه بریم دلیلشو بفهمیم باز گیر دادیم به حاشیه ها. ی عمره هی بردید و اوردید از مربی ایرانی بگیر تا خارجی،آخرش چی شد؟ حالا اونایی که به اسم انتقاد دارن میکوبن تیمو خب ی چی براشون میماسه ته این کاسه لیسی ولی مردم چرا دقت نمیکنن؟ والا به آشپز نمیشه سبزی خوردن داد بعد بگیم ازش چلو کباب در بیار! تا خانه از پای بست درست نشه این ره که میرویم به ترکستان است. تمام شد و رفت.
  • منصور ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    قلعه نویی اگه مربی بود که اینجا نمیموند.... اقا جون. چی این اقا از کی روش بالاتره..؟
  • منصور ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اقا جون قلعه نویی و در خشان هم لیگ افغانستان هم راشون نمیدن... مربی نیستن مربی اگه خوب باشه تیمش باید ی دست باشه نکه یا اول جدول یا وسط جدول...
  • کارشناس ناشناس ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    تا بوده همین بوده.هر مربی که اومده توی ایران تا تیم میبازه بهش ناسزا میگن.بابا تیم ایران از این بیشتر ظرفیت نداره.بازیکنا خوشی زده زیر دلشون.جوان های ما توی هشت سال دفاع مقدس دست خالی جلوی عراق وایستادن اینا بی غیرت اند.خدایش اینا کجا اون بازیکنان مطرح خارجی کجا.پول بیت المال داره خرج میشه اون وقت شما مردم..... مقصر شما مردم هستید.
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    آقا درست میگی حرف حساب جواب نداره کار از جاهای مهمتری میلنگه ما گیر دادیم به ظاهر
  • علی ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    کیروش کافر بهتر گورش رو گم کنه.تو جام جهانی در بین چهار تیم آخر شدیم.بسیاری از جاهلان تو بوق و کرنا کردن عجب درخششی.حالا هم تو یک چهارم حذف شدیم.از اسلام و ارزش های اسلامی دور شدیم و به قهقرا رفتیم.کافر دوست و اجنبی پرست شدیم.باید خودمون رو اصلاح کنیم تا دیر نشده.
  • تیم ملیو عششقه ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اقا رصا شما که هیچی از فوتبال نمیدونید و فقط بلدی حرف مفت بزنیو یاوه بگی خواشا نظر نده همون عراقی که میگی هیچی نداره حداقل ۱۰ تا بازی تدارکاتی داشته. شما هم بتای حرف الکی زدن اول مطمین شو بعد نظر بده.تیم ملی اگه الانم به جایی رسیده اول به خاطر تدابیر کیروشه وبعد به خاطر زخمت بچه ها.
  • omid ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    آفرین کیروش
  • omid ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اجنبی اون آقایونه به ظاهر وطن دوست هستن که با باند بازی و مافیا بازی ریشه تیم ملی رو میزنن اجنبی اونی نیست که خارج از ایرانه اجنبی اونیه که تو ایرانه و بر خلاف منافع تیم ملی حرکت میکنه...شبتون بنفش
  • omid ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    تنها کاری که میکنن باند بازیه دستشون دیگه رو شده این همه بازیکنم شهادت دادن موفقیت با باند بازی بدست نمیاد اون ذلته نه موفقیت
  • omid ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    معنیه بهتر عمل کردنم فهمیدیم!!! اردو های آنچنانی ؟!! حتی فلسطین با ما بازی نکرد!!! کلان تو باغ نیستی ؟!!!
  • omid ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    تو جام جهانی نتیجمون افتضاح نبود نسبت به وضع فوتبال کشورمون کفاشیان و کیروش برن هیچ پیشرفتی رخ نخواهد داد یه دل شیر میخواد که یکی از مسئولای رده بالا بیاد فوتبال مارو از باتلاق و فساد در بیاره فعلان هم کسی پیدا نشده
  • omid ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    آفرین کیروش مردم ایران فوتبال و درک میکنند حتی با اینکه تیم ملی حذف شده تقریبا همه از عملکرد کیروش راضین یه مقدارم باید منصف بود به کیروش چی دادیم و چی میخوایم ؟ بازی تدارکاتی صفر تا جایی که کیروش از اعتبار خودش بازی تدارکاتی جور میکنه امکانات تمرین صفر .. که حتی تو یکی از اردوها بازیکنا لباساشونو بعد از تمرین خودشون میشستن چون همون یه دست لباسو داشتن تیم های پایه و بازیکن هایی که از تیم پایه اضافه شن به تیم ملی صفر تا جایی که کیروش مجبور شده بازیکنای ایرانی رو از کشور های دیگه جمع کنه بیاره تیم ملی که اگه همین مربیای خودمون بودن عمرا میتونستن این کارو کنن اینم که از مربیای دو تیم بزرگ لیگمون فقط منافع خودشونو میبینن همه ام میدونن در عوض اون نمایش قابل قبولمون تو جام جهانی اینم بازی های خوبمون تو جام ملت ها 10 نفره نفس عراقو بریدیم اماراتیو بردیم که ژاپنو برد ژاپنی که امکاناتش و بازی های تدارکاتیش 1000 برابر بهتر از ما بود اگه به وجدانمون رجوع کنیم میبینیم کاره کیروش بد که نبوده هیچ عاااااااااالی بوده
  • omid ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    این آقا تو باغ نیست بو آمارو اطلاعاتتو ببر بالا یکم الکی وقت مردمو نگیر
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    من نمیدونم درخشان این وسط چی میخواد عمویی حال و روز تیم خودت همچین تعریفی نداره ها بیخیال عمویی
  • محسن ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    این مربیان منتقد برای اینکه خدای ناکرده تیمشون نتیجه نگیره هرگونه بی احترامی از سوی بازیکنان رو به جون میخرن. ولی آقای کیروش با بازیکنانی مثل کریمی-جباری-رحمتی-عقیلی-خلعتبری خیلی قاطعانه برخورد کرد و جاضر نشد زیر بار حرف زور بره. همین مربیان منتقد همین تیمو تا چهارم جدولم نمیتونستن بیارن.
  • محسن ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    به قولی امیر خان اگه راست میگه بره سرمربی شهرداری اردبیل بشه، ببینم چطور موفقه!!؟ هرجا رفته یه اتوبوس بازیکن با خودش برده.
  • علی ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    به خدا احمق تر از این ملت کجا میشه پیدا کرد؟تو جام جهانی از بین 4 تیم چهارم شدیم و تو آسیا از یک کشور مفلوک و جنگ زده شکست خوردیم و تو جمع چهار تیم هم نرسیدیم و 16 میلیارد تومن رو هم حروم این کافر اهل کتاب (کیروش) کردیم و آخرش از طرف مردم مورد حمایت هم قرار میگیره!!!بعد میرن خر از قبرس میارن.
  • سعید ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    اقا هادی دلت خوشه ما با کیروش انصافا به کجا رسیدیم اون از جام جهانی که به بوسنیم باختیم اینم از اسیا
  • سیدیاسر ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    خطاب به علی چه ربطی به وطن فروشی داره ابله هرکس قعله نویی قبول نداره وطن فروشه
  • حمید ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    استعمار؟ :D فوتبال؟ شیب؟ اسطوره آّبی و قرمز؟ همون آبی و قرمزی که چندین ساله هیچ غلطی نتونستن بکنن و حتی هیچ بازی زیبایی هم ارائه ندادن؟ توهم هستیدا
  • hamid ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    معذرت میخوام من اشتباهی به نظرتون منفی دادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس