کد خبر 382987
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به کی‌روش گفت: شما که با تیم ملی باخته‌اید باید جواب بدهی که چرا به تیمی باختی که لیگ ندارد و مربی‌اش 45 روز است که انتخاب شده است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش در نشست خبری که امروز در استرالیا برگزار کرده و صحبت‌هایی که در باره سرمربیان پرسپولیس و استقلال انجام داده، گفت: این حق طبیعی ماست که انتقاد کنیم و کی‌روش باید جواب دهد که چرا تیم ملی اینگونه باخته است.(برای خواندن مصاحبه کی روش اینجا کلیک کنید)

وی ادامه داد: اصلا من بد! شما که با تیم ملی باخته‌اید باید جواب بدهی که چرا به تیمی باختی که لیگ ندارد و مربی‌اش 45 روز است که انتخاب شده؟ این مسائل را نباید با هم قاطی کرد! سرمربی تیم ملی توپ را در زمین دیگران می‌اندازد و گفته چرا درخشان یا قلعه‌نویی مصاحبه کردند اما من که بعد از بازی حرف زدم و اگر هم قلعه‌نویی قبل از بازی مصاحبه کرده چه ربطی به باخت تیم ملی دارد؟ مگر ما تیم را ارنج کردیم؟ یعنی چون ما حرف زدیم تیم ملی باخت؟ اینها عوام‌فریبی است و سرمربی تیم ملی نباید مغلطه کند.

درخشان در خصوص اظهارات کی‌روش که گفته وی هنرش بردن 5 تیم به لیگ دسته اول و آبروریزی با تیم ملی زیر 18 سال کشورمان است، اظهار داشت: خدا را شکر که کارنامه من مشخص است و من تیم ملی را به جام جهانی بردم و تیمی را هم به دسته پایین‌تر نفرستادم. آقای سرمربی! هر کسی این اطلاعات را به شما داده اطلاعات غلطی در اختیارت گذاشته و هر چه باشد من به مربی 45 روزه نباختم!

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: او با این حرف‌ها می‌خواهد عوام‌فریبی کند و مردم را گمراه کند تا مردم باخت را فراموش کنند اما بعد از باخت ما انتقاد کردیم و این یک موضوع عادی در فوتبال دنیاست و کجای کار ما اشتباه بوده که او الان این حرف‌ها را می‌زند؟

درخشان در خصوص علت این گفتار کی‌روش تصریح کرد: او زرنگ است و کسی که برای فوتبال کشور ما تصمیم‌گیری می‌کند قطعا بلد است که ذهن مردم را هم به کجا ببرد اما آقای سرمربی! کارنامه شما موفق نبوده است.

وی در پایان گفت: من نمی‌دانم ربط حرف‌های سرمربی تیم ملی و اظهارات ما به باخت تیم ملی چیست. مگر ما باعث اخراج پولادی یا گل نشدن پنالتی‌ها شدیم؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آقای درخشان عزیز سابقه شما در امر هدایت تیمهایی که داشته اید کاملا مشخص و واضح است. خواهش می کنم که کمتر گوهر افشانی بفرمایید.
  • ناشناس ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    خدایی تو یه رمالی تو فوتبال ایران... افتخارت سمی کردن فوتبال ایران بود. فکر کردی مردم ایران نفهمند .بابا چقد دیگه میخواین از این فوتبال دربیارید شماها .تورو خدا بسه............ بزارید سرمربی خارجی مدیران خارجی بداد ما برسن .
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    خیلی هم آقای کیروش کارنامه موفقی داشته است بضاعت فوتبال ما همین است، وقتی بازیکن ما با بی تجربگی محض از زمین اخراج میشه تقصیر آقای کیروش چیست؟؟؟ آقای درخشان در جایگاهی نیست که از یکی از بهترین مربی های دنیا انتقاد کنه
  • فرشاد ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آقا بخدا اگه شما حرف نزنی، کسی‌ نمیپرسه "چرا؟" خجالت بکش بابا. اون از صغر سنیت، اون از بازی‌های زپرتی که بزور علی‌ آقا (نمیدونم از چی‌ چی‌ تو خوشش میومد؟!!) بازی میکردی. سوتی‌هات یادمون نرفته. یادت باشه که کلی‌ آدم ۵۰ ساله تو این مملکت هستند و بازی‌های شما یادشونه. همه که ۲۰ - ۲۵ ساله نیستن که بازیهای شما رو ندیده باشند که. اون دهن گشاد رو ببندی، آسمون به زمین نمیاد. امتحان کن یکبار.
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    تو خوبی درخشان تو همین لیگ زپرتی ی بازیکنتون کم شه به تیم مدرسه ما هم میبازید بابا چی میگید اخه شما ها؟!! خوبه این وضع لیگ و باشگاهامون با وجود شماها
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کیروش بره تا کسی او را با اینها مقایسه نکند! و نفهمه مربیان وطنی چقدر باسواد و کاربلد هستند؟
  • محمد رضا ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    تیم ملی ایران بهترین تیم جام بود، انتقاد غیر منصفانه مربیان از روی بی سوادی آنهاست.
  • زهرا ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آقای درخشان آخه من که هوادار پرسپولیسم از تیم شما ناراضی ام.شما به جای انتقاد بهتره به تیم خودت بچسبی وتمرکزت رو اون باشه...قلعه نویی هم همینطور. اینقد کارشناس هست که انتقاد کنند نیازی به انتقاد شما نیس البته این صحبت های شما وجناب قلعه نویی بوی انتقاد ندارن
  • حسن ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ایشون همون کسیه که میگفت دوای درد پرسپولیس منم ... آقایون و خانمها یادتونه دیگه؟
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    من پرسپولیسی م، اما درخشان لال شه بهتره
  • محمد فلاح ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    واسه همتون متاسفم که هم وطنتتونو می فلروشین.کیروش 4 سال بود چیکار کرد؟لیگ به خاطرش تعطیل شد؟حذفی تغییر کرد اردوهای مختلف رسانه ها همه پشتش.دوره هیچ مربی اینجور نبوده با یک تاکتیک زیر توپ شد فوتبال.در ضمن اگه ساختار نداره پس مربی ایرانی هم خوبه.این همه پول گرفته 4 سال بوده این سبک فوتبالشه
  • مرتضی ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اقای درخشان قبول کن تو ادم کوچک و بی سوادی هستی و دنبال اینکه فقد اعلام حضور کنی...بابا همه فهمیدن تو هم فوتبال بازی کزدی مثل همه ی ایرانی ها .تو برو مربی یه کوچه باش توی یه رستا در حد 2 خانوار اونم در حد 10 روز اونم برای اینکه بدونند تو فوتبال همه جور ادم هست .بی سواد
  • سبحان ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    طبق اعلام afc ایران و فلسطین کند ترین و دفاعی ترین تیم های جام بودند
  • علیرضا ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    انصافا مثه این میمونه یه پراید به یه بوگاتی بگه من بهترم تو چرا تو اون جاده تصادف کردی!!
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اينايي که از آقا اجنبيه دفاع میکنن هیچی از فوتبال نميفهمن. کسی میتونه بگه تاکتیک تیم کی روش چیه؟. یعنی آنقدر بدبختشدیم که باید مقابل بحرین و قطر و امارات دفاع کنیم و دلبه ضد حمله ببندیم؟ این آقا ۴ سال تیم دستش بوده اینهمه بازی انجام داده از مقدماتی جام جهانی بگیر تا خود جاجام جهانی و بازیهای دوستانه من موندم چه جوری میاد به عراقی که هیچ اردویی نداشته و مربيش فقط ۴۵ روزه کارشو شروع کرده نیازها؟ نوید بازی دوستانه نداشتیم چون همین عراقی که نصف کشورش در اشغال داعشه بدون هیچ اردویی و با مربی حدید و غیر احنبيش الان جزو ۴ تیم برتر آسیاست. اينايي که از اجنبی جماعت طرفداری میکنن موفقیت رو تو چی میبینم؟ واسه این افراد موفقیت اشتباه معنی شده. موفقیت یعنی موفقیت تیم ملی و قهرمانی نه اینکه یه اجنبی بمونهراس فوتبال مملکت. مگه این آقا زمان عقد قرارداد نگفت ایرانو قهرمان می کنم؟ مگه شرایط تحریم و غیره رو نميدونست؟ خوب دیگه بهنوش چیه؟ چرا ميندازه گردن دیگران؟ یعنی این آقا و تیمی که بسته آنقدر ضعیفه که با حرف دیگران متلاشی می شه؟ از زمانی که اومده یه بازی زیبا و با برنامه از تیم ملی ندیدیم. نگید ليگمون سطحش پاییه مگه عراق لیگ داره که ما رو اینجوری میبره؟ ليگمون سطحش پایین نیست عقده های شخصی اجازه نمیده بازیکنان سطح بالا به تیم ملی بیان. منافع شخصی ایجاب میکنه که یه مشت بازیکن باج بگیر و حرف گوش کن به تیم ملی بیان.
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    خدایی بازیکن خوبی بود ولی در بقیه موارد حق با شماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس