کد خبر 382985
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شکایت ایران در موضوع احتمال دوپینگی و محروم بودن علا الزهرا بازیکن تیم ملی عراق تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش مشرق، هوشنگ مقدس که به همراه مهدی محمدنبی برای اعلام شکایت ایران به AFC مبنی بر اینکه یکی از بازیکنان تیم عراق به خاطر دوپینگ محروم بوده است، به سیدنی رفته بود، در بازگشت به هتل تیم ملی، اظهارکرد: ما شکایت‌مان را به AFC‌ اعلام کردیم و تمام مستندات و مدارک لازم که کامل هم بود را به آنها دادیم. AFC‌ شکایت ایران را پذیرفت و قرار شد صبح یک‌شنبه کمیته انضباطی AFC در این خصوص تشکیل جلسه دهد و نظرش را در این باره اعلام کند.

مقدس همچنین گفت: خوشبختانه فیفا در جریان این موضوع است چرا که دو روز قبل از بازی ستاد نادو در ایران به فیفا نامه‌ای ارسال کرده بود مبنی بر اینکه علاعبدالزهرا بازیکن تیم عراق به علت دوپینگ محروم است و نمی‌تواند مقابل ما بازی کند. اکنون فیفا هم در جریان شکایت ما به AFC قرار دارد و امیدواریم این موضوع نتیجه بدهد.

وی درباره بازگشت تیم ملی به ایران نیز گفت: تکلیف این موضوع تا فردا مشخص می‌شود و اگر AFC رای به احقاق حق ایران داد که تیم ملی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند و اگر هم غیر از این شد در کوتاه‌ترین زمان به ایران بر می‌گردیم.

در حال حاضر امیدواری در میان برخی بازیکنان تیم ملی مبنی بر اینکه ممکن است با حکم AFC ایران دوباره به جام برگردد وجود دارد هر چند تیم ملی امروز تمرینی نداشت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    وای خدا یعنی میشه؟
  • مجید ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اگر حق با ما است باید از طریق محاکم ورزشی بین المللی نیز پیگیر باشیم مشرق جان لطفا سریع تر اقدام کنید و به عوامل فدراسیون و وزارت ورزش اعلام کنید تا در صورت حق کشی در ای اف سی از ان طریق حق فوتبال ملی را بگیریم لطفا زودتر
  • سیروان ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    مهم اینه که تا آخر هوادار ایران و تیم ملی خودمون باشیم....این مهمه . باید بیایم کنار هم و یکصدا مطالبه کنیم حقمون رو .... حق صعود روووووووو پس بچه ها اختلافات رو کنار بزاریم ... همه ما قشنگ حرف میزنیم اما اینجا نشون میده که چقد به آینده امیدواریم .....من از همه عزیزان می خوام که اینبار همه یک صدا حق صعودمون رو بخواهیم و پشت تیم ملی کشورمون بایستیم و قوت قلب باشیم براشون و بعدش دیگه هیچی مهم نیست ...هرچی میخواد بشه بشه مهم اینه که تا آخر ایستادیم ......من سیروان به همه شما امیدوارم ....پس بسمه الله
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    طبق معمول ، به جای برگزاری بازی های تدارکاتی و تمرین های لازم ، منتظر می مانیم ، اگر بردیم که هیچ و اگر باختیم دنبال شکایت و چغولی و دیدی و دیدم (!) می رویم !!!!!!!! مطمئن باشید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد !
  • محمد رضا ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    هیچ چیزی به جز کی روش عوض نمیشه و طبق معمول همه چی میفته گردن کی روش بد بخت
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    جناب ناشناس 15:36 اگه هم نتیجه عوض نشه همین که تمرکز عراقی ها رو به هم میریزیم کافیه.چطور 3 سال پیش که امید عراق با ایران همین کار رو کرد سمش چغولی نبود؟حالا نوبت ماست
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    هم.ن ناشناس 15:36 هستم. با نظرت البته موافقم ولی اگر یادتان باشد اون موقع هم گاف رو مربی و فدراسیون داده بودند .
  • ناشناس ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    پناه بر خدا ما هم دعا میکنیم
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    خب بشه مگه چی میشه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس