کد خبر 367068
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

رقابت‌های کاپ ۲ روئینگ آسیا با کسب ۲ مدال نقره توسط پاروزنان ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی ، رقابت‌های کاپ 2 روئینگ آسیا که از 7 آذر در ماکاسای اندونزی آغاز شده بود، صبح امروز (یک‌شنبه) با درخشش پاروزنان کشورمان به پایان رسید.

در مسابقات امروز پاروزنان ایران در 3 ماده به مصاف حریفان خود رفتند. در روئینگ تک‌نفره سبک وزن بانوان نازنین ملائی با حریفانی از هنگ کنگ، چین تایپه، کره، تایلند و فیلیپین رقابت کرد و در نهایت با زمان 9:48.91 دقیقه در رده دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت پاروزن کره ای مدال طلا کسب کرد و قایقرانی از چین تایپه بر سکوی سوم قرار گرفت.

در مسابقه روئینگ تک‌نفره سنگین وزن بانوان مهسا جاور در رقابت با 3 قایقران از اندونزی و پاروزنانی از کره و چین تایپه با کسب زمان 8:51.94 دقیقه در جایگاه دوم قرار گرفت و به مدال نقره دست یافت. در این رقابت نیز پاروزن کره ای صاحب عنوان طلا شد و قایقرانی از اندونزی مدال برنز گرفت.

مسابقه روئینگ 2 نفره سبک وزن جفت پاروی بانوان با رقابت نازنین ملائی و طاهره حضوری با پاروزنان مالزی، تایلند، اندونزی و 2 قایقران از هنگ کنگ برگزار شد و در پایان پاروزنان کشورمان با کسب زمان 9:05.31 دقیقه در رده پنجم قرار گرفتند. قایقرانان هنگ کنگ در رده اول و دوم و پاروزن اندونزی در رده سوم این ماده قرار گرفتند.

بر این اساس مسابقات کاپ 2 روئینگ آسیا با کسب 2 مدال نقره برای پاروزنان کشورمان صبح امروز 9 آذر در اندونزی به پایان رسید.

منبع: فدراسیون قایقرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس