کد خبر 343494
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

تا حدود 10 سال پیش اغلب بانوان خانه‌دار از ساعات اولیه صبح و بعضی اوقات از شب گذشته سرگرم پخت غذا بودند این درحالی است که طی سال‌های اخیر زمان پخت غذا به حدود یک ساعت و حتی کمتر کاهش یافته است و این به معنای صرفه‌جویی در زمان است اما برای این صرفه‌جویی باید حداقل 450 هزار تومان هزینه کرد!

 به گزارش مشرق، سال‌هاست که اکثر افراد برای انجام بخش اعظمی از امور آشپزی از مایکروفر یا همان مایکرویو استفاده می‌کنند. مایکروفر که این روزها تقریبا از وسایل حیاتی آشپزخانه به شمار می‌رود مزایا و معایبی دارد که سرعت بالا در گرم کردن غذا و سهولت استفاده از این دستگاه برای همه افراد از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه است اما امواج و اشعه‌هایی که این دستگاه تولید می‌کند برای بدن انسان به عنوان جذب‌کننده این امواج مضر است.

بر اساس گزارش میدانی از بازار لوازم خانگی یکی از فروشندگان این کالای آشپزی اظهار کرد: چند سالی است که محصولی تحت عنوان سولاردم راهی بازار شده که به گفته سازندگانش، این وسیله دارای برنامه‌ای است که بر اساس آن می‌توان برای پخت و پز از اشعه ماکروفر استفاده نکرد و به جای آن فضای داخلی وسیله را بر اساس تکنولوژی درون فر گازهای مبله گرم کرد.

به گفته وی تولید این دستگاه نشان‌دهنده خلاقیت و پویایی طراحان و سازندگان این وسیله است اما اکثر مشتریان مدعی هستند که این ویژگی محصول عملا توسط افراد استفاده نمی‌شود و بیشتر افراد از همان برنامه پخت و پز با مایکرو استفاده می‌کنند و حتی بسیاری از کاربران این محصول نحوه استفاده از سایر امکانات این وسیله را نمی‌دانند.

طبق بررسی‌های میدانی فهرست میانگین قیمت انواع مایکروفر در برندهای پرخرید و رایج بازار و اندازه‌های مختلف آن در جدول زیر ارائه شده است:
ارزان‌ترین و گران‌ترین مایکروفر+جدول قیمت
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    مارک گاسونیک هم خوبه گارانتی هم داره قیمتش هم مناسبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس