image.png

گواه ما، فرموده ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) است که فرمود:«هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد و کارها منظم به پیش خواهد رفت.»


 

به گزارش نیپنا؛ در متن پیام تسلیت مرتضی شاهمیرزایی برای شهادت خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشورمان آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی؛

سلام علیکم؛

با تاسف و تاثر فراوان شهادت خادم الرضا، دکتر آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشورمان و جمعی از همراهان ایشان را که در مسیر خدمت و جهاد به میهن اسلامی، به درجه رفیع شهادت رسیدند، به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

بی شک، رسالت و آرمان های جهادگونه و «شوق خدمتگزاری» آن فقید بزرگوار به عنوان دومین رئیس جمهور شهید ایران اسلامی که در شب میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت به درجه رفیع شهادت نائل شد، هرگز متوقف نخواهد ماند.

گواه ما، فرموده ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) است که فرمود:«هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد و کارها منظم به پیش خواهد رفت.»

خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی در اقصی نقاط کشور ضمن همدری با ملت و دولت مردمی محترم، همچنان به راهبردهای کلان خود در مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان متعهد می باشد و همچون ایام پرفراز و نشیب گذشته با همراهی صادقانه و متعهدانه تمام کارکنان خدوم خود، با عزمی راسخ به فعالیت های اجرایی صنعت پتروشیمی در این روزهای پر اندوه ادامه می دهد. چرا که امام راحل (ره) فرمودند:«کاری که برای خداست، نه برای افراد، نه برای اشخاص، نه برای شخصیت ها، این کار رکود نمی‌کند با رفتن افراد و با رفتن‌ شخصیت ها. .... برای اینکه خدا هست. رجایی و دیگران اگر نیستند، خدا هست.»

مرتضی شاهمیرزایی
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس