کد خبر 335883
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

باشگاه ذوب‌آهن نسبت به حضور حسین ماهینی در ترکیب پرسپولیس اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه ذوب آهن اصفهان در نامه ای مراتب اعتراض خود را نسبت به حضور حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در بازی روز گذشته ذوب آهن پرسپولیس اعلام کرد. در این نامه آمده است:

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراما با عنایت به انتشار لیست 21 نفری در خصوص افرادی که تکلیف خدمت سربازی آنها مشخص نیست توسط آن سازمان محترم، به استحضار می رساند در مسابقه بین دو تیم فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس تهران در روز جمعه 93/5/24 آقای حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در لیست منتشر شده سازمان لیگ فوتبال حضور داشته در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفته است، بدینوسیله مراتب اعتراض این باشگاه در خصوص حضور نامبرده در مسابقه ذکر شده به حضور ایفا میگردد، لذا خواهشمند است دستور فرمائید بررسی های لازم را بعمل آورده و مراتب به اطلاع این باشگاه رسانیده شود.

منبع: باشگاه ذوب‌آهن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    هفته قبل که فقط شایع شده بود پرسپولیس اعتراض محرمانه ایی به بازیکن فولاد کرده کیسه کشا وفولادیها وتراکتوریها وهمه وهمه مدعی بودن که پرسپولیس بازی رو باخته وکلی جو سازی کردن حالا چرا ساکت شدن مگه ذوب بازی رو نباخته چرا جو سازی نمیکنید؟کاملا معلوم بود که هدفشون فقط تضعیف پرسپولیس بود وایجاد حاشیه که از اول فصل با تیم سایبری که در اختیارشونه برای پرسپولیس مشکل ایجاد میکنن!!!!
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    فوتبال ما شده هر کی هر کی ، امروز می گویند که ماهینی اجازه فوتبال ندارد و کارش نسبت به بقیه محرومین اوضاع بدتری دارد ، یکهو ماهینی می اید بازی می کند . به خدا مردم می فهمن ، نکنید این کارهارو .
  • علي محمودي ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    بنظر من اين فوتباليستهاي ازخدمت فراري بايد از اون بسيجي هاي سيزده ساله که توي اون دوران سخت جنگ داوطلبانه به جبهه ميرفتن وبه مملکت خدمت ميکردن ،کمي خجالت بکشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس