به هیچکس اجازه نمی‌دهیم بین قوا اختلاف بیاندازد/ 90 درصد مردم پشتیبان تیم مذاکره‌کننده هستند
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان در همایش سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور با بیان اینکه سیاست خارجی دکترین مستقل ندارد و جزئی از استراتژی ملی است، گفت: مردم در خرداد سال گذشته به ما گفتند در برخورد با بیگانگان با منطق و استدلال و از موضعی شجاعانه اما مدبرانه با در نظر گرفتن منافع بلندمدت حرکت خود آغاز کنیم.

وی ادامه داد: تورم نقطه به نقطه را از 45 درصد به 14 درصد رساندیم و تورم را تا پایان سال به زیر 25 درصد خواهیم رساند.

رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه برنامه دولت بدون در نظر گرفتن موفقیت یا عدم موفقیت مذاکرات هسته ای است، تصریح کرد: در سیاست خارجی اگر محاسبات ما درست نباشد یا هزینه زیادی خواهیم داد یا شکست می‌خوریم.

رئیس‌جمهور کشورمان ادامه داد: عده‌ای در جهان ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی را رواج می‌دهند و عده‌ای نیز در داخل تعامل‌هراسی را رواج می‌دهند.

رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه برخی در داخل می‌گویند چرا به خارجی‌ها نزدیک می‌شوید، تصریح کرد: برخی ترسوها و بزدل‌های سیاسی اعتماد به نفس ندارند و همه را مانند خودشان گمان می‌کنند.

وی ادامه داد: هر وقت مذاکرات شروع می‌شود برخی‌ می‌گویند ما داریم می‌لرزیم، به جهنم، بروید و جای گرم برای خود پیدا کنید.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه بهترین دیپلمات‌های جهان را داریم، خاطرنشان کرد: دولت کار بزرگی کرده، یک نمونه آن همین توافق ژنو است که اگر عده‌ای ممنون این زحمت‌کشان نباشند دیر یا زود ممنون خواهند شد و تاریخ قضاوت خود را انجام خواهد داد.

رئیس‌جمهور کشورمان ادامه داد:‌ ما می‌خواهیم با همه دنیا حتی همه کشورهایی که سال‌ها با آنها در تنش بودیم رابطه برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه اگر اطمینان پیدا کنیم منافع ملی ما در خطر نیست در آینده می‌توانیم به یک رابطه عادی با این کشورها برسیم، تصریح کرد: بعضی از تاریخ عقب هستند و حرف‌هایشان برای صد سال پیش بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه ما به دنبال برد - باخت نیستیم، خاطرنشان کرد: دنیا بداند که ما هیچ عجله‌ای در مذاکرات نداریم و مسئله هسته‌ای یک بحران تصنعی است.

حجت‌الاسلام روحانی در ادامه سخنان خود پیرامون مذاکرات هسته‌ای گفت: ما در بحث هسته‌ای هیچ عجله‌ای نداریم ولی تاخیر را به صلاح نمی‌دانیم. بنده عرض می‌کنم که پایه‌های تحریم شکسته است و در این هیچ تردیدی ندارم و باید بدانیم شرایط گذشته باز نخواهد گشت و ما با تحریم مقابله کردیم.

وی افزود: ما همزمان در مذاکره با 1+5 در حال شکستن تحریم‌ها هستیم و آنها هم می‌دانند که ما چگونه تحریم‌ها را می‌شکنیم. ما تحریم‌ها را ظالمانه و ضد بشری می‌دانیم و به آنان گفته‌ایم که تحریم‌های شما غلط و ضد بشری بوده است. شما داروهای بیماران ما را نیز تحریم کردید که این موضوع در تاریخ می‌ماند.

رئیس‌جمهور با غلط خواندن تحریم‌های هسته‌ای گفت: ما در عین اینکه تحریم‌ها را غلط می‌دانیم اما برنامه اقتصادیمان را به طور جدی دنبال می‌کنیم تا مشکلات کشور را حل کنیم.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: ما مسئله هسته‌ای را یک بحران تصنعی می‌دانیم ما در بحث هسته‌ای هیچ مشکلی نداریم. قطعا آنان بعد از توافق نهایی نیزخواهند گفت که جلوی ایران را در ساخت بمب هسته‌‌ای گرفته‌ایم.

وی با طرح این سوال که چرا اسرائیل امروزه بیش از هر زمان دیگری رسوا شده است گفت: امروز اسرائیل در افکار عمومی دنیا از لحاظ اخلاقی و حقوقی محکوم شده است. چرا در فضای مجازی اسرائیل محکوم شده است چرا که فضای دنیا تغییر کرده است. امروز یک قدرت جدید به میدان آمده و آن شبکه‌های اجتماعی و جوانان هستند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: هیچ زمانی مانند جنگ اخیر غزه به اسرائیل شکست نخورد و مفتضح نشد. امروز اسرائیل در افکار عمومی دنیا آدم‌کش و کودک‌کش است و منهدم‌کننده بیمارستان‌ها و مدارس است. حتی بزرگ‌ترین مدافعان اسرائیل نیز نتوانستند از آن دفاع کنند. چراکه شرایط دنیای امروز فرق کرده است و روشن شده است که چه کشوری به دنبال سلاح کشتار جمعی است و چه کشوری به دنبال آن نیست.

روحانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچ زمانی به دنبال سلاح کشتار جمعی نبوده و نخواهد بود گفت: چه آژانس باشد و چه نباشد جمهوری اسلامی به د نبال سلاح جمعی نبوده، نیست و نخواهد بود. این موضوع را دنیا بداند که ما به جد به دنبال مذاکره و حل مسائل هستیم و دنیا بداند که ما مذاکره را برای مذاکره نمی‌پذیریم. مذاکره باید در زمان معقول و به راه‌حل درست برسد و ما در این خصوص آماده‌ایم با منطق و استدلال صحبت کنیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه از شفاف‌تر شدن مسائل هسته‌‌ای‌مان هراسی نداریم گفت: ما خود در این زمینه داوطلب هستیم ما خودمان آژانس را دعوت کردیم تا دوربین‌هایشان در مراکز هسته‌ای ما قرار گیرد.

وی افزود: دنیا باید واقعیت کنونی را بپذیرد و لمس کند و بداند ما اراده جدی برای حل و فصل مسائل داریم و به هیچ عنوان از حقوقمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم. این دولت، دولتی نیست که بخواهداز حقوق ملت خود عقب‌نشینی کند.دولتی که بهترین و بالاترین پشتیبانی مردمی را به همراه دارد و در بهترین شرایط برای اتحاد با سران دیگر قوا است.

وی افزود: سایر قوا نیز در کنار ما هستند و همه ما درکنار هدایت‌های رهبری هستیم و یک ید واحده در کشور هستیم و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم بین قوا اختلاف بیاندازد و خدایی ناکرده که الحمدالله وجود نیز ندارد به رهبری توهین کند.

روحانی تصریح کرد: ما یک ملت بزرگ‌، خودباور، مستقل، دلیر، مسلمان و ایثارگر هستیم و امروز ایستاده‌ایم و در میدان مذاکره نیز البته با لبخند سخن می‌گوییم، آنانی که از لبخند خوششان نمی‌آید رویشان را برگردانند. ما در مذاکرات البته با لبخند حضور خواهیم داشت و تدبیر می‌کنیم و انشالله به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همین جا لازم می‌دانم که از وزیر امور خارجه متخصص، مدبر و هوشیار و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از طرف مردم تشکر کنم. تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بداند 90 درصد مردم پشتیبان آنان هستند و دعای خیر رهبری بدرقه آنان بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم ایشان راضی باشند که بگویند همین اواخر در ماه مبارک رمضان رهبری معظم انقلاب فرمودند من مرتب برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای دعا می‌کنم و حس می‌کنم که کارزار سختی دارند.

روحانی خاطرنشان کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب و ملت ما اینچنین هستند تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای قوی است و اعتماد به نفس بالا داشته و کاملا مسلط به قوانین بین‌المللی است.

وی گفت: ‌نگوییم ما یکی هستیم و طرف مقابل 6 کشور؛ که یک مرد جنگی به از صد هزار؛ ما منطق داریم و تکیه‌مان بر قانون است.

رئیس‌جمهور از اقتصاد و فناوری به عنوان یکی از مهمترین مسائل زمان ما یاد کرد و گفت: ‌همه شما سفرا بدانید که تلاش‌تان در کنار سایر وظایف‌تان باید روان‌سازی روابط ما با جهان باشد.

وی افزایش سرمایه‌گذاری و روان‌سازی روابط تجاری، بانکی و پولی را کار بزرگ سفارتخانه‌ها برشمرد و افزود: در چارچوب اقتصاد مقاومتی از مشکلات عبور خواهیم کرد اما امروز هیچ کس در دنیا بدون رابطه با دیگران نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد.

روحانی همسایگان و منطقه را اولویت اول سیاست خارجی کشور خواند و اظهار کرد: در این 11 ماه عمر دولت به اکثر همسایگان نزدیک‌تر شده‌ایم و با بقیه نیز صمیمی هستیم. به جز یکی دو کشور که امیدواریم آنها هم به جرگه اکثریت بپیوندند و «شاذ من الغنم» نباشند.

وی ادامه داد:‌ منطقه برای ما اهمیت دارد همچنان که روابط با دیگر کشورهای آسیایی و جهانی نیز برای ما مهم است و اکنون جایگاه ما در منطقه و جهان بهتر شده است.

رئیس‌جمهور به استقبال مردم و رسانه‌ها در سفرهای سازمان ملل و داووس اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها گفتند که رژیم صهیونیستی می‌خواست هر آنچه ما -ایران- بافته بودیم پنبه کند اما اعتراف کردند و در نظرسنجی‌هایشان نشان داده شد که بافته‌های خودشان پنبه شد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط جهان تغییر کرده است و اقتصاد و فناوری در کنار هم معنی می‌یابد، بیان کرد: باید با اقتصاد و فناوری تؤامان با سرعت بیشتر به پیشرفت دست یابیم.

روحانی با ابراز امیدواری نسبت به ره‌توشه کردن مباحث جلسه امروز و دیگر جلسات و نیز رهنمودهای مقام معظم رهبری از سوی سفرا گفت: ای ره‌توشه موجب دستیابی ما به اهداف بیشتر شده و موجب خوشحالی مردم خواهد شد که آن نیز به نوبه خود خوشحالی خدا و حضرت ولی عصر (عج) را در پی خواهد شد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 92
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 129
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    فقط موندم این آمار و ارقامو از کجاست ،40 درصد مردم اصلا دنبال نمیکنن به طور جدی این موضوعاتو که بخوان پشتیبان کسی باشن بقیه شونم که دنبال می کنن اکثریتشون به طور مطلق از چیزی حمایت نمیکنن
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    90 درصد!!!!!؟چه امار دقیقی؟
  • شکوفه ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    دوتا امار مستدل هست یکی در موردرای دهندگان به شما که حدود 33درصد کل واجدین شرایط بودند ویکی هم معتقدین به سیاست اقتصادی شما که در انصراف از یارانه ها 3درصد بودند!90درصد چطور مستدل شد؟؟؟؟؟؟
  • بهار ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است... ....
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    با عوض کردن کلمه که محتوی عوض نمیشه.یه طرفه امتیاز دادن هنرنیست علامت.....
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    .دولتی که بهترین و بالاترین پشتیبانی مردمی را به همراه دارد.......منظورش 260000رای بیشتره؟نمیدونم چرا 11میلیون رای بیشتر دولت قبل علامت همراهی مردم نبود!
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    مسئله هسته‌ای یک بحران تصنعی است..............خوب رای یه چیز تصنعی استدلال ومنطق ولبخند واقعی چطور میتونه راهگشا باشه!
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    به جهنم که دلواپسید، بهترین گزینه خودکشی شماها و راحت شدن ملت از دست افراطیون هستش
  • مرتضی ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    گرمای جهنم باعزت بهتر از خنکای بهشت با ذلت است
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    تاسف بار است که گذشته مطلوب در نظز ایشان ودوستان ایشان همان قسمتهایی است که خودشان حضور داشتند و بقیه فقط زیادی بودند حتی اگر مردم با آنها موافق بوده باشند
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    سقوط هواپیمای ایران 141 رو اعصابش فشار آورده
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    چقدر ...!
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    کدوم خنکی جانم!اولش یه کم لای پنجره رو باز میکنند وبیرون رو نشونت میدن! بعد که کوتاه اومدی گلوتو میگیرن که نفس هم نکشی.شیطان همیشه اول در باغ سبز رو نشون میده وبعد میفرستت جهنم.
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    دوستان بیایم بار دیگه سعی کنیم پیام 24 خردادو درک کنیم شاید بتونیم آمار مستدل را بفهمیم.
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    چهره واقعی اعتدال وایران برای همه ایرانیان
  • مرتضی ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    اخوی متن بنده رومتوجه نشدی بنده عرض کردم (خنکای بهشت با ذلت ) فصد تمجید نبوده حرفم اتفاقا انتقادی بود به بهشت با ذلتی که این بزک کنان چهره امریکا وعده شو میدن
  • سید مرتضی ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    احسنت جناب دکتر عزیز
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    به جهنم، بروید و جای گرم برای خود پیدا کنید!!!! مشرق چرا این جملات زیبا را تیتر نمیکنی.
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    تازه شکسته نفسی کرده وگرنه میگفت 99 درصد
  • دانشجو ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    ما اگر می لرزیدیم که در برابر فتنه گران باید میدان را خالی کردیم ... ما در فتنه 88 نلرزیدیم و مردانه ایستادیم تا شما امروز رئیس جمهور شوید و
  • ناشناس ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    95درصد واقعی تر است...درود بر روحانی واقع بین
  • ناشناس ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    دلواپس چی؟؟
  • ناشناس ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    روحانی دمت گرم احسنت ...
  • علی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    فقط یه نفر بگه منبع این 90 درصد چیه؟ حتما مثل اون نظرسنجی زورکیه که از اساتید دانشگاه ها در مورد وزارت علوم و فرجی دانا شده بود؟ شایدم از خو دولتیا پرسیدن
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    این ادبیات واسه شما که باید هم احسنت داشته باشه !!!!
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    البته همه می دانند که دل آرم های افراطی چه بر سر مملکت آروند ...
  • اکبر ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آقای ریس‌جمهور سعی میکنه تعداد منتقدان رو اندک نشون بده و شمار کسانی که از مذاکرات حمایت میکنند رو زیاد نشون بدهند در حالی که منتقد رو نمیشه حتماً مخالف مذاکره در نظر گرفت و دشمن ملت و دولت یا اینکه کسی که از مذاکره حمایت میکنه خیرخواه صد درصدی ملت و دولت. نکته دیگه اینکه اینقدر که دولت یازدهم در این یک سال منقدان رو مورد نوازش قرار داده انددولت نهم و دهم در طول هشت سال انجام ندادند.
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    جناب روحانی @ ما در فتنه 88 نلرزیدیم و ایستادیم تا شما امروز رئیس جمهور این مملکت بشوید !
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    من فکر می کنم اقای روحانی این امار 90% را از تعداد ثبت نام کنندگان یارانه استخراج کردند
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    احمدی نژاد در مقابل خارجی ها تند خو بود و قلدری میکرد ولی در مقابل مردم خاضع بود و میگفت من نوکر مردم هستم. اما !!!
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آقای شوخی می فرمایید مگر کسی الان میتواند بین سه قوا را بهم بزند !؟
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    نود درصد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    جهنمی های لرزان؟ آخه جهنم که پر آتیشه چجوریه که تو جهنم هم می لرزیم!! ... بهشت و جهنم ..... زورکی ....
  • علیرضا ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    نه بهشت باذلت داریم نه جهنم باعزت! بااینکه اکثرمشکلاتمان داخلی است اگر دستمان را به طرف دیگران دراز کنیم وعقب بنشینیم مثل عربستان و مصر میشویم یعنی جهنم باذلت و اگر کارکنیم و مسائل مدیریتی را سروسامان دهیم میشویم بهشت باعزت و جهنم باعزت رااگر چه گذراندیم تا به اینجابرسیم اما دیگر تکرار نخواهدشد...
  • یاسر ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    وقتی که رییس جمهور قبلی در مقابل استکبار و صهیونیست ها صحبت میکرد و جواب تهدید های انها را با تند خویی میداد"اقایان فریاد میزدند که این چه ادبیاتی است و کرامت ملت ایران خدشه دار شد. اما حالا خودشان در مقابل منتقدین داخلی این گونه هستند. فردا هم روزنامه های زنجیره ای از این ادبیات تیتر های مد نظر خودشان را انتخاب میکنند.
  • رضا ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    خدای نکرده اگه احمدی نژاد اینطوری حرف زده بود تاچندماه تیتر روزنامه های اصلاح طلب میشد فحاشی به رئیس جمهور(مثلا: رئیس جمهور دهاتی ،ادبیات چاله میدانی،پوپولیست بی نزاکت،ادب مرد به زدولت اوست)و مطهری و باهنر دولت رو استیضاح میکردن
  • ناشناس ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    شوخی نکن
  • بهروز ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    یه روز یه رئیس جمهور به مخالفاش میگه خس وخاشاک یکی دیگه میگه به جهنم (دلواپسید شکر خورید) اعتدال یعنی ...
  • سید ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    تا اون جایی که ما یادمونه پارسال شما با 50/5% درصد آرا شدید رییس جمهور.مطمئنا رای شما توی این یک سال ریزش فراوان داشته.حالا چطور می فرمایید 90%؟ ما تا زمانی که حضرت آقا بفرمایند پشتیبان تیم مذاکره کننده ایم. اما منظور شما از اینکه می گویید 90% مردم پشتیبان تیم مذاکره کننده ی هسته ای هستند،یه چیز دیگه ست.شما منظورتون اینه که 90% مردم از تیم مذاکره کننده ی هسته ای راضی هستند که هرگز اینطور نیست.
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    اگه احمدی نژاد اینطوری حرف زده بود الان رسانه های اصلاح طلب چی میگفتن؟
  • سعید ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آقای روحانی بهتر نبود می گفتید که دشمنان ملت برن به جهنم؟؟؟ارسائیل برود به جهنم؟؟
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    اسرائيل بدجوري منزوي شده هميشه اينجور مواقع اميدش به يك سخنراني احمدي نژاد در سازمان ملل بود. الان سران صهيونيست بدجوري جاي خالي احمدي نژادو حس ميكنن!! با يك سخنراني نسنجيده مطلوميت به اسرائيل باز ميگشت و سيل كمك هاي نظامي و غير نظامي از تمامي كشورهاي جهان روانه سرزمينهاي اشغالي ميشد! مرگ بر افراط و جريان انحرافي
  • مهدي ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    من استاد دانشگاه هستم تو دانشكده ما به غير از يك استاد بقيه معتقدند سر ايران كلاه رفته و آقايون لاپوشاني مي كنند
  • یه سعید دیگه ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    اخوی! شما هم کمی روی دیکته کلمات کار کنی بد نیست.
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    احسنت.خوب گفتی.
  • مهدي ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    ميزان اعتماد مردم به اقايون رو ميشه از تعداد انصرافي ها دريافت. با اينكه 10 ميليون به يارانه نيازي نداشتند حداقل!
  • مهدي ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    من استاد دانشگاهم تو دانشكده ما غير از يكنفر بقيه معتقد به لاپوشاني و خسران ملت ايران در ژنو هستند و تيم سياست خارجي را لايق نميدونن
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    استدلال بسیار خوبی بود
  • مهران ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    مشرق گاف دادی تیتر عوض کن به جهنم تیتر کن بزدل به چسب
  • یقین ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آیا این بود مصداق ((محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم))؟
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    هفتاد سال دیگه که نفت گاز تمام کردیم و چون انرژی هسته ای را به باد دادیم همه همراه میلرزیم
  • یک استاد دانشگاه ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    اقای روحانی با دشمنان و کشورهای غربی ملایم رفتار میکند اما در داخل و به هم وطن خود این چنین حمله میکند واقعا جای تاسف هست ما هرچه هستیم همه زیر یک چتریم کسی هم که چیزی میگوید بخاطر دلسوزیست
  • یک15ساله ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    اقای روحانی من میخواهم بروم جهنم تا گرم شوم من میترسم!من میلرزم!من هنوزبی سوادم!
  • رها امیری ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آقای رئیس جمهور دل خوش بودیم به ادبتان دل خوش بودیم به کلام منطقی شما دل خوش بودیم به وقار و متانتتان اما این سخنان اخیر شما دل خوشی ما را ناکام کرد و فرجام 8سال گذشته را برای این دولت در پیش چشمانمان آورد آن دولت که در ابتدای کار با غربیها اینگونه سخن میگفت و در آخر عمر خود با خودی ها اینگونه سخن گفت چنین بدفرجامی داشت و شما که از همین ابتدا گام در جای پای آخر آن نهادید
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    در جایی یکی از هموطنان عزیز چیز قشنگی گفته بود که گفتم اینجا هم باشد بد نیست **اطلاعیه** تا اطلاع ثانوی در تمامی بلایای طبیعی و غیر طبیعی دکتر محمود احمدی نژاد مقصر میباشد
  • عباس ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    حسن روحانی:من سرهنگ نیستم
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    ابدا! مثلا نمایندگان استان اصفهان بروند تجمع کنندپشت نهاد ریاست جمهوری و راهشان ندهند! این است اقتدار دولت !
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    قبلا که می فرمون کسی رو نمی شه به زور برد جهنم ... !! چی شد یک دفعه ... هان؟؟؟
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    می گفتن وجود جهنم تقصیر احمدی نژاده ...
  • فدایی روحانی ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    این دو جمله روحانی را با آب طلا بنویسید .واقعا تیکه خوبی به دلواپسان بود خیلی حال کردم! برخی در داخل می‌گویند چرا به خارجی‌ها نزدیک می‌شوید، تصریح کرد: برخی ترسوها و بزدل‌های سیاسی اعتماد به نفس ندارند و همه را مانند خودشان گمان می‌کنند. هر وقت مذاکرات شروع می‌شود برخی‌ می‌گویند ما داریم می‌لرزیم، به جهنم، بروید و جای گرم برای خود پیدا کنید.
  • سلام من قول رب الرحیم ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام.بسم الله الرحمن الرحیم. مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ(محمّد فرستاده خداست، و كسانى كه همراه اويند در برابر كفّار نيرومند و سرسخت و در ميان خودشان مهربانند). صدق الله علی العظیم. جناب اقای روحانی رئیس جمهور عزیز مشرق جمله شما رو به دلیل تب آور بودن سانسور کردند. اخبار ساعت 21 سانسور نکرد شما سانسور کردید؟؟؟جناب آقای روحانی کافر خطاب کردن همکاران سیاسی تان در شان شما بزرگوار نبوده و نیست. و روی سخن دیگرم با جناب آقای دکتر ظریف عالی است که همیشه در تعامل با جهان لبخند بر لب دارید لکن امروز با خشم جلوی دوربین های خودی ظاهر می شوید.رحماء بینهم....
  • سیب کال ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    سخنان دکتر روحانی در مورد منتقدین دولت اصلا برازنده ایشون نبود! تاسف بار بود!
  • سلام من قول رب الرحیم ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام.بسم الله الرحمن الرحیم. مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ(محمّد فرستاده خداست، و كسانى كه همراه اويند در برابر كفّار نيرومند و سرسخت و در ميان خودشان مهربانند). صدق الله علی العظیم. جناب اقای روحانی رئیس جمهور عزیز مشرق جمله شما رو به دلیل تب آور بودن سانسور کردند. اخبار ساعت 21 سانسور نکرد شما سانسور کردید؟؟؟جناب آقای روحانی کافر خطاب کردن همکاران سیاسی تان در شان شما بزرگوار نبوده و نیست. و روی سخن دیگرم با جناب آقای دکتر ظریف عالی است که همیشه در تعامل با جهان لبخند بر لب دارید لکن امروز با خشم جلوی دوربین های خودی ظاهر می شوید.رحماء بینهم....
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    به ناشناس 16:17 دقیقا همینطور است! با تعریف شما همه کسانی که با اسراییل درافتادند از قسام و عبدالناصر و شیخ یاسین و.. همه در حال 1کمک به اسراییل بودند! در عوض امثال محمد رضا پهلوی و سادات و ملک حسین اردنی بودند که عامل انزوای اسراییل بودند!! ای تف به غیرت نداشته تان صهیونیستهای ایرانی.
  • هدهد ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام اولین کامنتم هستش! خداییش با 7 درصد رای بیشتر چه طور خودتون رو مالک رقاب 75 میلیون ایرانی میدونید که اینطوری حرف میزنید.....البته من هم شما رو به عنوان رئیس جمهور خودم قبول دارم هر چند به شما رای ندادم.....ولی چرا اون زمان که دبیر شورای امنیت ملی مذاکره میکرد و خوب هم پیشرفته بود در بوق و کرنا کرده بودید که ایران داره وقت میخره و مذاکرات پیش نمیره و فقط بیانیه می خونه ....الان دارید می فرمایید که وقت بسیار داریم و ما صبور هستیم تازه با این توافق ضعیفی هم که بستید چیزی دست ایران نیست..........دوم اینکه خیلی خوب بود که این منطقتون رو برای ما تشریح میکردید ....چون اون زمان آمریکایی و اروپایی ها 25 درصد رو قبول کرده بودند هم در مذاکرات با آقای جلیلی و هم با آقای صالحی در عمان....اگر این منطق شماست که حتی 3 درصد رو هم برای ما تضمین نمیکنه باید خیلی منطق قوی باشه البته از دید شما...... سوم اینکه چرا این عده ای که می گویند ما از مذاکرات با آمریکایی به لرزه در می آییم فقط در زمان شما و هم قطاران دیروز شما این حرف رو میزنند و این احساس بهشون دست میده شما می فرمایید یک عده من می گویم بیشتر مردم و انقلابی ها همین طور هستند خواهشا نظر سنجی بکنید....خیلی از این آدمها از بزرگان نظام هستند آیا گفتن این عبارت یعنی " به جهنم ....." زیبنده ی رئیس جمهوری در کسوت شما میباشد.....؟؟؟؟؟ و چهارم اینکه چرا به دوستان و به مومنین که میرسید زبان شما تند و آتشین است و حتی همین خطابه شما نیز بیشتر از اینکه رنگ اشداء علی الکفار داشته باشد صبغه اشداء علی المومنین دارد حتی وزیر امور خارجه شما دربین دوستان خود و مثلا در مجلس تند و آتشین و بدون خنده ایراد فضل میکند ولی در بین دشمنان با لبخند مشغول تکلم است البته این فقط در ظاهر نیست ..خواهشا نفرمایید که این شگرد دیپلماسی است و مقتضای کار....بلکه این شگرد نه تنها برای ما دستآوردی نداشته که تمام دستاوردهای مارا نیز بر باد داده است...خودتون بهتر میدونید اونها گول خنده های ما رو نمی خورند.... پنجم اینکه بازی برد - برد به چه قیمت .....و اینکه چرا شما فقط خودرا ملزم به این قانون کرده اید ....این تاریخ پیش روی شماست آیا دیده اید ابرقدرتها به پیمانهای خود وفا بکنند .....تازه شما با شیطان در حال مذاکره هستید .....فتاملوا و اعتبروا یا اولی الاباب... و نکته دیگر اینکه آقای روحانی این آمار 90 درصد رو از کجا بدست آوردید اگر منظور شما مردمیهستند که از برنامه های اقتصادی شما حمایت کرده اند آمار میگوید که آنها 3 درصد هستند و اینها همان هایی هستند که برای دریافت یارنه ها ثبتنام نکرده اند و اگر منظور شما کسانی هستند که به شما رای داده اند ،گمان نمی کنم با 7 درصد رای بیشتر معنای این باشد که 90 درصد مردم با شما باشند چون اگر این طور بود 11 ملیون رای بیشتر در سال 88 به دکتر احمدی نژاد موافقت 100 درصدی ملت رو بهمراه داشت...... ..
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    آقا مهدی. شما استاد دانشگاه ایرانیان نیستی؟
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    مگه نمیدونی خون غربی جماعت از شرقی رنگین تره؟ مگه نمیدونی مرغ همسایه غازه؟ مگه نمیدونی روشن فکر اونیه که بره تو بغل غرب؟ افراطی بی سواد
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    تخصص دولتمردان دولت يازدهم انشاست نه رياضی
  • دیده بان ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    آرمیتا جان اگر پدر شهیدت را در خواب دیدی ؛ بگو ما شرمنده ایم. شهدای هسته ای شرمنده ایم شرمنده
  • افشین تهران ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    چه پررو.زرشک.
  • افشین تهران ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    اخه 40درصد در توزیع سبد کالا اضافه شد که اگه تلفات رو هم اضافه کنی میشه 99درصد!!!!!!
  • حسین ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    فارغ ار گرایشات سیاسی و جناحی، واقعا چرا توی این تحریم ها و گرانی دولت این سمینارها را با حضور سفرای ایرانی برگزار می کند!!!!! شما حساب کنید بلیط رفت و برگشت حدود 167 نفر از سفرا و رئیس نمایندگی ها و کنسولگریها چقدر می شود؟!!! این همه اصراف برای چی؟!! شما رو به خدا این هزینه از بیت المال هستش. والله درست نیست.
  • محمد22 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    واقعا معلومه كه اهل حساب كتابي جناب يا خانم شكوفه عالمانه نوشتي خدا اجرت بده
  • محمد22 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    دوستا لطفا اشتباه برداشت نكنند معني پشتيباني و تاييد فرق داره و ايشون كاملا به اين نكته رو مي دونه ايشون گفت ((وی ادامه داد: همین جا لازم می‌دانم که از وزیر امور خارجه متخصص، مدبر و هوشیار و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از طرف مردم تشکر کنم. تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بداند 90 درصد مردم پشتیبان آنان هستند و دعای خیر رهبری بدرقه آنان بوده و خواهد بود.))) واقعا حتي مردمي كه به نظام پايبند نيستن هم از تيم مذاكره كننده پشتيباني مي كنند و اين به معني تاييد كردن و قبول داشتن عملكرد نيست حالا ممكنه درصدي تاييد كنند و درصدي هم نه اگه بخواين توي اين روزا از حرفاي مسئولين اينجوري برداشت كنيد كلاهتون پس معركه است به نظر شما مردم راهي جز حمايت از تيم مذاكره كننده دارن؟؟؟؟ ولي آيا دولت جرات نقد و بررسي مذاكرات در انظار عمومي رو داره؟؟؟؟
  • یکی ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    بزدل سیاسی- به جهنم- بروید جای گرم پیدا کنید ادبیات رییس جمهور حقوقدانی که سرهنگ نیست!!!
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    ناشناس 16:17! يعني با تعريف وتمجيد از جنايتكاران وحشي صهيونيست و ساير حاميان غربي و عربي اونها , يا و سكوت در برابر جنايت بي شرمانه شون و طرح شعار ننگين" نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران" اسرائيل تبديل به منفورترين رژيم در جهان مي شود؟؟!!
  • مهدی 90085 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    90درصد نگران هستند
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    آرام آرام داريم با واژه (( اعتدال ))كه دولت شعار آنرا مي دهد و گوش فلك را كر نموده بيشتر شناخت پيدا مي كنيم كه اين واژه در رفتار آقايان جز ناسزا و گردن كلفتي در برابر مخالفان نيست !!! اين چگونه ميانه روي يا به گفته آقايان اعتدال هست كه جز خشونت و بدو بيراه گفتن هيچ نشاني از ميانه روي در آن ديده نشود ! آقاي روحاني چرا روشن نمي گويد كه چه كساني از گفتگو با كشورهاي غربي مي ترسند و تنشان مي لرزد اگر ايرادي به گفتگو با اين گرگ صفتها گرفته مي شود به اين دليل هست كه كشورهاي غربي مي دانند كه ما بمب هسته اي نداريم و همه اينها بهانه گيري بيش نيست آنان هرروز يك چيزي را بهانه قرار مي دهند و آنرا چماق مي كنند و بر سر ما مي زنند مگر امام نفرمودند كه آمريكا شيطان بزرگ هست آيا شيطان حرف منطق و گفتگو سرش مي شود حرف منتقدين حرف امام هست كه شيطان بزرگ و نوچه هايش به خاطر همان كارهاي شيطانيشان منطق ندارند و هيچ سود ودستاوردي دراين گفتگوها ما به دست نمي آوريم اين حرف چه ربطي به ترسيدن و لرزيدن دارد!!!...
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    مثل همون 90 درصدی که از گرفتن یارانه ها انصراف دادند! هه هه هه هه هه هه هه هه
  • مهدي ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    نخير آقا يا خانم ناشناس. يك دانشگاه دولتي.
  • مهدي ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    معناي تحمل مخالف رو در اين يكسال فهميديم
  • حسن ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    این از حماقت و نفهمی شماست که هنوز نفهمیدی که دکتر احمدی نژاد به اون دسته از کسانی گفت خس و خاشاک که سعی در آتش افروزی داشتند .خوبه یک بار دیگه متن سخنرانی ایشان را بخونی تا بفهمی که ایشان از همه 40 میلیون رای دهنده تشکر کردند و فقط اون عده ای که سعی در آتش افروزی داشتند رو مورد خطاب قرار داد.یعنی از نظر شما اونایی که به جان و مال و ناموس مردم در سال 88 آسیب رساندند آدمای محترمیند؟؟
  • کاربر ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    این آقای رییس جمهور به اوبامای جنایتکار وبی نزاکت میگه: با هوش و مودب اما به منتقدان دلسوز میگه: بی شناسنامه ،بی سواد،برین به جهنم...خدارو شکر...
  • محمد ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    جناب ناشناس 11:15؛ اولاً هر کس بايد بر اساس الگوي شخصيتيخود صحبت کند، نه بر اساس شخصيت طرف مقابل. يعني اگر طرف مقابل شخصيت نداشت، ما بايد همچون او بي شخصيت و چاله ميداني جلوه کنيم؟! ثانياً معيار شناخت شخصيت افراد، موافق يا مخالف بودن او نيست. چه بسا مخالفيني دوست باشند و موافقيني دشمن و مغرض. واقعاً معيار و خط کش شناخت افراد، انتقاد است؟! ثالثاً شعار هر زوه مدعيان دروغين اصلاح طلبي، "ادب مرد به ز دولت اوست بود" بود. بر اساس اين ادعا هم باشد، بايد با منتقد درست صحبت کرد. رابعاً الگوي ما، مولاي متقيان امير المؤمنين حضرت امام علي(ع) است که راضي نبود خلخالي به ناحق، از پاي زن يهودي بيرون آيد. شما که راضي به تويهن به خيل عطظيم مردم مؤمن و خداشناس هستيد، راه انحراف و گمراهي را با شتاب مي‌پيماييد. در آخر اضافه کنم اگر تمام اين مملکت و درو ديوارش، توسط شخص و دولتي طلا گرفته شود و مردم با ظروف نقره و الماس، بهترين غذا را بخويرند، ولي به مردمي توهين شود، خدا فراموش شود، و قرآن حکيم و ادبيات قرآني به کنج طاقچه گذاشته شود، اين رفاه مايه غضب خداوند متعال است و من به نوبه خود، اين رفاه را به جهنم پرتاب مي‌کنم و از شر شيطان، به خدا پناه مي‌برم. معيار مملکت اسلامي و قرآني و ايماني و انساني ايران، قرآن و اهل بيت است. توهين به مردم شرم آور است و همه ابراز برائت ميکنند.
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    دوست عزیز باید اصلاح کنم که با 0.7 درصد رای بیش تر و نه 7 درصد ... تشکر
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    آقای روحانی ... هر چی ناسزا می خوای به ما بگو، ولی دستاوردهای ملت ایران که بابتش خون دادیم رو به اوباما نفروش. اونا دروغ می گن، هیچ وقت به وعدشون عمل نمی کنن... به خدا قسم به رفاه و آرامشی که سر میز مذاکره بهتون وعده می دن نمی رسین... نمی رسین...
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    عرضه داره همین حرارو تو سازمان ملل بگه.
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    شکوفه خانم هم حزبیهای شما همون مقدار رای هم نتونستند بدست بیارند . در ضمن انصراف دادن ربطی به رای دادن و قبول داشتن روحانی نداره بلکه مربوط به قدرت اقتصادی خانواره .
  • افشین تهران ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    126متن غیر قابل انتشار!!!!!!جه لطفی به سخنان اعتدال گرا و مدبرانه سراسر تدبیر جناب رییس از طرف مردم گذاشته شده.چه زود خود را نشان دادید و معنی اعتدال را به همه فهماندید!!!!فقط میتوان گفت که متاسفم.
  • منتظر ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    ترسو و بزدل دلواپسان سياسي هستند ياشماها كه در دولت هاي نهم و دهم كه آقاي احمدي نژاد چنان بي پروا و شجاعانه در داخل خاك آمريكا به قلدرهاي وحشي آمريكايي و صهيونيستي مي تاخت و همه قدرت دنياي كفر و الحاد را به سخره گرفته بود و همچنين دكتر جليلي همراه با تيم همراهش با شجاعت و قدرت تمام در مقابل زياده خواهيهاي كدخداي جنايتكاران عالم در جريان گفتگوهاي هسته اي ايستاده بود و به آنها باج نمي داد و شماها (با عرض معذرت از خوانندگان محترم) از ترس برخورد آن جنايتكاران,..
  • erfan ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    غیر قابل انتشار 126 واقعا بی طرفی مشرق جای تشکر و قدردانی داره
  • مهدي ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    وزير اقتصاد گفت حداقل 10 ميليون نفر ميتوانند نگيرند. چرا اونا هم گفتند ميگيريم؟ چون به دولت اعتماد ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس