کد خبر 334356
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵

رئیس‌جمهور از وزیر راه خواست گزارش کاملی از چگونگی وقوع سانحه امروز آنتونف‌140 و علل بروز آن را ارایه کند و تا رسیدگی کامل، از ادامه پرواز این نوع هواپیما ممانعت به عمل آمده و رعایت کامل استانداردهای فنی در همه پروازها مورد تأکید و توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: در جلسه هیأت دولت که امروز یکشنبه به ریاست حسن روحانی رئیس‌ جمهوری برگزار شد، وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گزارشی از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری ایران 140 متعلق به شرکت سپاهان ارایه کردند.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با ابراز تأثر شدید از این حادثه تأسف‌بار، ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز را به خانواده آنان و ملت بزرگ ایران تسلیت و شفای عاجل مصدومان حادثه را از درگاه خداوند مسألت کرد.

رییس‌ جمهوری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد همه اقدامات لازم برای رسیدگی و تأمین امکانات کامل درمانی برای آسیب‌دیدگان این سانحه صورت پذیرد.

روحانی همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست گزارش کاملی از چگونگی وقوع سانحه و علل آن ارایه نماید و تا رسیدگی کامل، از ادامه پرواز این نوع هواپیما ممانعت به عمل آمده و رعایت کامل استانداردهای فنی در همه پروازها مورد تأکید و توجه ویژه قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    درود بر روحانی ما از امریکا هر چیزی خواهیم خرید انشاالله تحریم ها که لغو بشه ارتش ایران هم مثل قبل انقلاب قوی ترین ارتش خاورمیانه میشه
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    تعطیل کردن خط تولید هواپیما به بهانه سقوط پس ایرباس هم باید تمام خطوط خود را تعطیل کند.
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    نظر میخوای بدی لااقل با موضوع تطبیق داده بشه،ما همین الانشم قوی ترین نیروی نظامی خاورمیانه رو بدون اتکاء به امریکا در اختیار داریم و نیازی به خرید از شیطان بزرگ نداریم ، شما هم اگر خیلی امریکا دوس داری بار سفر ببند برو امریکا. شما اگر اعتقاد داری که انقلاب ما قوی ست پس چرا عین ضعفا نظر میدی! اگر خائنین به انقلاب و ضد انقلابیون داخل و خارج اجازه بدن این انقلاب به سر منزل مقصود میرسه . خوب یاد گرفتی از روحانی زبان بازیو
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    از این دستورا زیاد دیدیم در دوره های مختلف. باید دید این حادثه علتش چی بوده بعدم چند بار این هواپیما پرواز موفق داشته اونوقت در موردش نظر داد که خوبه یا بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس