کد خبر 332900
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رقم قرارداد بازیکنان تمام باشگاه‌ها شفاف‌سازی می‌شود.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی در خصوص میزبانی شهر همدان در مسابقات قهرمانی زیر 14 سال آسیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: استان همدان با توجه به پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های ویژه توانایی دریافت میزبانی مسابقات بسیاری را دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که کفاشیان قول داده بود اگر ایران میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا را گرفت همدان نیز یکی از شهرهای میزبان باشد و آیا شما چنین برنامه‌ای در این خصوص دارید؟، افزود: از این موضوع اطلاع ندارم و اگر علی کفاشیان عنوان کرده، حتما پاسخگو است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه می‌داند AFC از شش استان کشور برای برگزاری بازی‌ها بازدید کرده، اضافه کرد: استان همدان آن زمان مهیا نبود و برای نمونه شش استان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دادیم که نتایج هنوز نهایی نشده است.

وی در ادامه عنوان داشت: توسعه امکانات ورزشی در سال‌های گذشته بیشتر بوده و خوشبختانه رشد قابل توجهی در کشور در این زمینه صورت گرفته است.

سجادی با اشاره به اینکه با توجه به علاقه‌مندی و جمعیت جوان کشور باید به زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی بیشتر توجه شود، ابراز داشت: یکی از عوامل، کمک به طرح‌های عمرانی کشور است تا در اجرای آنها تسریع شود.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد قراردادهای برخی باشگاه‌های کشور با بازیکنان از جمله پرسپولیس، استقلال و سپاهان سوری اعلام شده و آیا با خاطیان برخورد می‌شود؟، اذعان داشت: قطعا در مورد همه باشگاه‌ها شفاف‌سازی خواهد شد و فرقی نمی‌کند که این باشگاه‌ها، پرسپولیس یا استقلال باشد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اگر خلاف قراردادها ثابت شود با آنها برخورد خواهد شد؟، گفت: قراردادهایی که از سوی باشگاه‌ها برای بازیکنان ثبت می‌شود، باید همانگونه باشد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس